Қолдау қызметі

Яндекс ID-ді тіркеуіңізге және баптауыңызға болады. Онымен бірге Яндекс сервистерінің барлық мүмкіндіктеріне қолжетімділікке ие боласыз, мысалы Поштаны ашу, Дискіні пайдалану және тағы басқалары.

Сұрағыңыздың қандай тақырыпқа жататынын таңдаңыз:

Арнайы парақша арқылы қолжетімділікті қалпына келтіріңіз

Қолжетімділікті қалпына келтіру парақшасына өтіңіз. Аккаунттағы қосымша деректерді көрсету қажет болады: телефон нөмірі, қосымша пошта мекенжайы немесе бақылау сұрағына жауап.

Егер аккаунтыңыздағы бұл деректер өзекті болмаса (мысалы, телефон нөмірі қолжетімсіз), онда қолжетімділікті қалпына келтіруге арналған сауалнаманы толтырыңыз.

Сақтаулы тұрған құпиясөзді браузерден немесе құрылғының баптауларынан қараңыз

Егер сіздің қолыңызда авторизациядан өткен аккаунты бар құрылғы болса, браузерден немесе операциялық жүйенің баптауларынан сақтаулы тұрған құпиясөзді қараңыз.

Яндекс Браузерге арналған нұсқаулық

Басқа браузерлер, сондай-ақ iOS және Android операциялық жүйелері де құпиясөздерді сақтап қояды. Оларды қалай қарауға болатындығын өз браузеріңіз немесе құрылғыңыздың анықтамасынан оқыңыз.

Құпиясөзді қалпына келтіре алмадым

Сізге Құпиясөзді өзім қалпына келтіре алмаймын немесе Құпиясөзді қалпына келтіру коды сәйкес келмейді бөлімдері көмектесуі мүмкін. Егер мәселе шешілмесе, бізге жазыңыз.

Анықтамадағы ұсынымдарымызды қолданып көріңіз және логинді қалпына келтіріңіз.

Логинді қалпына келтіре алмадым
Егер сіз логинді өзіңіз қалпына келтіре алмасаңыз, бізге жазыңыз.

Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.

Егер сізде әлі де аккаунтта авторизациядан өткен құрылғы қалған болса, өз аккаунтыңызға өзекті телефон нөмірін тіркеңіз және басқа құрылғыда оған SMS арқылы келген код көмегімен кіріңіз. Егер бұл құрылғы — телефон болса, кіру үшін QR-кодты пайдаланыңыз.

Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.

Көптеген сұрақтарды шешу үшін өз ұйымыңыздың доменінің әкімшісіне жүгіну керек. Егер оның кім екенін білмесеңіз, сізге өз поштаңыздың логині мен құпиясөзін берген қызметкерден сұрап біліңіз.

Егер сіз домен әкімшісі болсаңыз — Бизнеске арналған Яндекс 360 Анықтамасындағы негізгі сұрақтарды қарап шығыңыз.

Егер кіру кезінде тексеріске тап болсаңыз, біз көмектесе аламыз. Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.

СМС хабарламаларын жеткізу кезінде туындауы мүмкін мәселелер туралы Растау коды келмей жатыр бөлімінен қараңыз.

Егер мәселені шеше алмасаңыз, мына форма арқылы қолдау қызметінің маманына хабарласыңыз.

Бұзушылыққа байланысты күдік кезінде қалай әрекет ету қажеттігін Анықтамадан оқыңыз.

Логинді өзгерту мүмкін емес. Алайда жаңа аккаунтты тіркеуге болады және бір пошта жәшігінде бірден екі мекенжайды пайдалануға болады. Бұл туралы толығырақ Пошта Анықтамасы арқылы білуге болады.

Аккаунттарды біріктіру немесе барлық деректерді бір аккаунттан екіншісіне ауыстыруға болмайды.

Бірақ Яндекстің кейбір қызметтері деректерді басқа логинге тасымалдауға мүмкіндік береді. Толығырақ осы қызметтердің Анықтамасынан оқыңыз.

Егер карта үшін интернетте төлем жасауға тыйым салынса, байланыстыру жұмыс істемеуі мүмкін. Сондай-ақ карта 3D Secure технологиясымен қорғалмаса, оны байланыстыру мүмкін болмайды. Толығырақ Анықтамадан оқыңыз.

Егер сіз басқа қиындыққа тап болсаңыз, форманы толтырыңыз.

Парақшаның төменгі бөлігінде Яндекс ID бойынша көп қойылатын сұрақтар бар. Келтірілген парақшалардың әрқайсысының төменгі жағында қолдау қызметінің маманына хабарласуға болатын форма бар. Сізді қандай сұрақ қызықтыратынын таңдаңыз.

Менің сауалым басқа сервиске қатысты сияқты

Сіз ақпаратты белгілі бір қызметтің Анықтамасынан yandex.ru/support парақшасы арқылы таба аласыз.

Яндекс жазылымдары туралы

Сізге Менің сервистерім мен жазылымдарым бетіндегі ақпарат көмектесуі керек. Егер сұрағыңызға жауап таба алмасаңыз, жазылымдар туралы Жиі қойылатын сұрақтар бөліміндегі кері байланыс формасын қолданыңыз.

Яндекс Плюс туралы

Плюспен қиындықтар туралы сервис Анықтамасынан оқыңыз.

Яндекс Браузердегі синхрондау немесе құпиясөздер менеджері туралы

Сұрағыңыздың жауабы Анықтаманың синхрондау немесе құпиясөздер менеджері бөлімінен табылуы мүмкін.

Егер жауап табылмаса, Яндекс Браузердің қолдау қызметіне жазыңыз.

Яндекс Пошта туралы

Сұрағыңыздың жауабын тезірек алу үшін Яндекс Пошта Анықтамасын қолданыңыз.