Қолдау қызметі
Яндекс ID-ді тіркеуіңізге және баптауыңызға болады. Онымен бірге Яндекс сервистерінің барлық мүмкіндіктеріне қолжетімділікке ие боласыз, мысалы Поштаны ашу, Дискіні пайдалану және тағы басқалары.
Сұрағыңыздың қандай тақырыпқа жататынын таңдаңыз:
Аккаунттың құпиясөзі есімде жоқ
Арнайы парақша арқылы қолжетімділікті қалпына келтіріңіз
-
Қолжетімділікті қалпына келтіру парақшасына өтіңіз. Аккаунттағы қосымша деректерді көрсету қажет болады: телефон нөмірі, қосымша пошта мекенжайы немесе бақылау сұрағына жауап.
Егер аккаунтыңыздағы бұл деректер өзекті болмаса (мысалы, телефон нөмірі қолжетімсіз), онда қолжетімділікті қалпына келтіруге арналған сауалнаманы толтырыңыз.
Сақтаулы тұрған құпиясөзді браузерден немесе құрылғының баптауларынан қараңыз
-
Егер сіздің қолыңызда авторизациядан өткен аккаунты бар құрылғы болса, браузерден немесе операциялық жүйенің баптауларынан сақтаулы тұрған құпиясөзді қараңыз.
Яндекс Браузерге арналған нұсқаулық
Басқа браузерлер, сондай-ақ iOS және Android операциялық жүйелері де құпиясөздерді сақтап қояды. Оларды қалай қарауға болатындығын өз браузеріңіз немесе құрылғыңыздың анықтамасынан оқыңыз.
Құпиясөзді қалпына келтіре алмадым
Сізге Құпиясөзді өзім қалпына келтіре алмаймын немесе Құпиясөзді қалпына келтіру коды сәйкес келмейді бөлімдері көмектесуі мүмкін. Егер мәселе шешілмесе, бізге жазыңыз.
Аккаунттың логині есімде жоқ
Анықтамадағы ұсынымдарымызды қолданып көріңіз және логинді қалпына келтіріңіз.
Логинді қалпына келтіре алмадым
Егер сіз логинді өзіңіз қалпына келтіре алмасаңыз, бізге жазыңыз.
Кіру кезіндегі тексерістен өте алмай жатырмын — бақылау сұрағына жауап есімде жоқ
Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.
Егер сізде әлі де аккаунтта авторизациядан өткен құрылғы қалған болса, өз аккаунтыңызға өзекті телефон нөмірін тіркеңіз және басқа құрылғыда оған SMS арқылы келген код көмегімен кіріңіз. Егер бұл құрылғы — телефон болса, кіру үшін QR-кодты пайдаланыңыз.
Кіру кезінде тексерістен өте алмай жатырмын — жарамсыз телефон нөмірі тіркелген
Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.
Менің ұйымымның mycompany.ru домені бар аккаунт бойынша сұрақ
Көптеген сұрақтарды шешу үшін өз ұйымыңыздың доменінің әкімшісіне жүгіну керек. Егер оның кім екенін білмесеңіз, сізге өз поштаңыздың логині мен құпиясөзін берген қызметкерден сұрап біліңіз.
Егер сіз домен әкімшісі болсаңыз — Бизнеске арналған Яндекс 360 Анықтамасындағы негізгі сұрақтарды қарап шығыңыз.
Егер кіру кезінде тексеріске тап болсаңыз, біз көмектесе аламыз. Мұндай тексеріс мына екі жағдайда туындауы мүмкін — сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатырсыз немесе Яндекс құпиясөзді өзгертуді сұрап жатыр.
Растау коды бар СМС келмей жатыр
СМС хабарламаларын жеткізу кезінде туындауы мүмкін мәселелер туралы Растау коды келмей жатыр бөлімінен қараңыз.
Егер мәселені шеше алмасаңыз, мына форма арқылы қолдау қызметінің маманына хабарласыңыз.
Мені бұзды деп күдіктенемін
Бұзушылыққа байланысты күдік кезінде қалай әрекет ету қажеттігін Анықтамадан оқыңыз.
Логинді өзгерткім келеді
Логинді өзгерту мүмкін емес. Алайда жаңа аккаунтты тіркеуге болады және бір пошта жәшігінде бірден екі мекенжайды пайдалануға болады. Бұл туралы толығырақ Пошта Анықтамасы арқылы білуге болады.
Аккаунттарды біріктіргім келеді
Аккаунттарды біріктіру немесе барлық деректерді бір аккаунттан екіншісіне ауыстыруға болмайды.
Бірақ Яндекстің кейбір қызметтері деректерді басқа логинге тасымалдауға мүмкіндік береді. Толығырақ осы қызметтердің Анықтамасынан оқыңыз.
Төлем картасын тіркей алмай тұрмын/ажырата алмай тұрмын
Егер карта үшін интернетте төлем жасауға тыйым салынса, байланыстыру жұмыс істемеуі мүмкін. Сондай-ақ карта 3D Secure технологиясымен қорғалмаса, оны байланыстыру мүмкін болмайды. Толығырақ Анықтамадан оқыңыз.
Егер сіз басқа қиындыққа тап болсаңыз, форманы толтырыңыз.
Менің басқа сұрағым бар
Төменде Яндекс ID бойынша көп қойылатын сұрақтар бар. Сілтемелер Анықтаманың көрсетілген тақырыпқа байланысты пайдалы ақпаратты қамтитын бөлімдерін ашады.
- Қосымша құпиясөздерін баптау жолы
- Бір реттік құпиясөздермен аккаунт қолжетімділігін қалпына келтіру жолы
- Аккаунттың қауіпсіздігін басқару жолдары
- Төлемдер тарихын қарау жолы
- Яндекс сервистерінен жеке деректерді өшіру жолы
- Аккаунтты қалай жоюға болады
Менің сауалым басқа сервиске қатысты сияқты
Сіз ақпаратты белгілі бір қызметтің Анықтамасынан yandex.ru/support парақшасы арқылы таба аласыз.
Яндекс жазылымдары туралы
- Сізге Менің сервистерім мен жазылымдарым бетіндегі ақпарат көмектесуі керек. Егер сұрағыңызға жауап таба алмасаңыз, жазылымдар туралы Жиі қойылатын сұрақтар бөліміндегі кері байланыс формасын қолданыңыз.
Яндекс Плюс туралы
- Плюспен қиындықтар туралы сервис Анықтамасынан оқыңыз.
Яндекс Браузердегі синхрондау немесе құпиясөздер менеджері туралы
-
Сұрағыңыздың жауабы Анықтаманың синхрондау немесе құпиясөздер менеджері бөлімінен табылуы мүмкін.
Егер жауап табылмаса, Яндекс Браузердің қолдау қызметіне жазыңыз.
Яндекс Пошта туралы
- Сұрағыңыздың жауабын тезірек алу үшін Яндекс Пошта Анықтамасын қолданыңыз.