Яндекстен коды бар смс немесе хабарлама келген жоқ

Смс келмей жатыр

Егер сіз коды бар смс алмаған болсаңыз, мүмкін себептерін рет-ретімен тексеріп шығыңыз:

  1. Телефон нөмірі дұрыс енгізілгенін тексеріп алыңыз. Кірген кезде аккаунтқа тіркелген негізгі нөмірді халықаралық форматта енгізу керек.

  2. Телефоныңыз желіге кіру мүмкіндігі бар аймақта тұрғанын тексеріп алыңыз. Сигнал деңгейі тұрақты болу керек.

  3. Құрылғыңызда смс оқуға арналған бір қосымша орнатылғанын тексеріп алыңыз. Егер бірнеше қосымша болса, хабарламалар көрсетілмеуі мүмкін.

  4. Яндекс немесе Яндекс Такси жіберушілерінен келген хаттар спам-фильтрге түспегенін тексеріп алыңыз. Ол сіздің телефоныңыз немесе SIM-картаңыздың баптауларында қосылған болуы мүмкін.

    SIM-картадағы спам-фильтрді тексеру үшін абоненттің жеке кабинетіндегі баптауларды қолданыңыз немесе ұялы байланыс операторына хабарласыңыз.

Пайдалы

Егер мүмкін себептердің бәрін тексеріп шықсаңыз, бірақ, код бәрібір келмей жатса, құрылғыңызды сөндіріп, қайта қосыңыз. Содан кейін кодты қайтадан сұратыңыз.

Жіберілетін хабарламалар лимиті шегінен асып кеткен

Егер сіз смс-ті жиі сұрата берсеңіз, телефон нөміріне код алу уақытша шектелуі мүмкін. Жаңа сұрауға дейін бір сағат күте тұрыңыз.

Егер хабарламалар сіздің телефоныңызға көптен бері түспей жатса, кеңестерді қолданыңыз немесе қолдау қызметіне жазыңыз.

Пуш-хабарламалар келмей жатыр

Растау коды смс орнына пуш-хабарлама түрінде жіберілуі мүмкін. Мұндай хабарламалар сіз осыған дейін аккаунтқа кірген мобильді құрылғылардың біріне келеді.

Пуш-хабарлама менің құрылғыма жіберіледі, бірақ, код келмей жатыр

Мыналарды тексеріп алыңыз:

  • Яндекстің жоқ дегенде бір қосымшасы орнатылғанын: «Алиса бар Яндекс», Пошта, Кілт немесе Браузер;
  • Яндекстің бүкіл қосымшалары үшін құрылғы баптауларында хабарлама жіберуге рұқсат берілген.

Кіруді тек хабарлама арқылы емес, смс арқылы да растауға болады: таймердің аяқталғанын күтіңіз, кейін Жаңа код алу → СМС түрінде батырмасын басыңыз.

Пуш-хабарлама жіберілетін құрылғы қолжетімсіз

Егер бұрын хабарламалар түсіп тұрған құрылғы қолжетімсіз болса, Жаңа код алуСМС түрінде батырмасын басыңыз.

Пуш-хабарламалар тек жарамды құрылғыларға келіп отыру үшін құрылғылар тізімін жаңартыңыз:

  1. Құрылғылар бөлімінде Бәрінен шығу батырмасын басыңыз.
  2. Мобильді телефон және компьютерде қайтадан авторизациядан өтіңіз.

Егер телефон нөмірі сізге қолжетімсіз болса, нөмірді алмастыру бойынша нұсқаулықты қолданыңыз.

Растау коды жарамсыз телефон нөміріне жіберіліп жатыр

Бәлкім, сіз жаңа құрылғыдан кіріп жатқан шығарсыз немесе Яндекс құпиясөзіңізді өзгертуді сұрап жатқан шығар.

Қажетті аккаунтпен кіру сақталған басқа құрылғыңыз бар ма, жоқ па екенін тексеріп алып, шешімді табу үшін төмендегі нұсқалардың бірін таңдаңыз:

Егер құрылғылардың бірінде авторизация бар болса

Егер сізде аккаунтта авторизациядан өткен құрылғы қалған болса, Яндекс ID арқылы нөмірді алмастырыңыз: Телефондар бөлімінде негізгі нөмірге қарама-қарсы тұрған  → Жаңасына алмастыру батырмасын басыңыз.

Алмастыру жүріп жатқан кезде сіз аккаунтқа нөмірді растауды қажет етпейтін басқа тәсілдермен кіре аласыз. Толығырақ Құпиясөзсіз кіру бөлімінде.

Бірде-бір құрылғыда авторизация жоқ

Қолжетімділікті қалпына келтіру үшін сауалнаманы толтырыңыз. Аккаунт сізге тиесілі екеніне көз жеткізу үшін алгоритм сіздің жауаптарыңызды сіз тіркелген кезде көрсеткен деректермен салыстырып шығады — оларды барынша дәл көрсетуге тырысыңыз.

Егер сауалнаманы толтырғаннан кейін жауап алмасаңыз, бізге мына форма арқылы жазыңыз:

Қолдау қызметіне жазу

Егер жоғарыдағы ұсынымдар көмектеспесе, форманы толтырыңыз: