Қолжетімділікті қалпына келтіру
Аккаунтыңызға қолжетімділікті расталған телефон нөмірі, пошта мекенжайы немесе бақылау сұрағына жауап арқылы қалпына келтіре аласыз. Бастау үшін қолжетімділікті қалпына келтіру парақшасындағы нұсқаулықтарды орындаңыз.
Егер қандай да бір себептермен қолжетітімділікті өзіңіз қалпына келтіре алмасаңыз, қалпына келтіру сауалнамасы сізге көмектеседі.
Қолжетімділікті сауалнама көмегімен қалпына келтіру
Кеңес
Мүмкіндігінше, сауалнаманы әдетте Яндекске кіретін компьютерде (телефонда, планшетте) толтырыңыз. Қалпына келтіру кезінде қаскүнемдер аккаунтыңызға кіре алмауы үшін Яндекс жаңа IP мекенжайлар мен компьютерлерге сенбеуге тырысады.
1-қадам. Сауалнаманы толтырыңыз
- Қолжетімділікті қалпына келтіру сауалнамасын ашыңыз, қалпына келтіргіңіз келетін аккаунттың логині мен суреттегі таңбаларды енгізіңіз. Логиннің дұрыс жазылуын еске түсіруге ұсынымдарымыз көмектеседі.
- Байланыс поштаңыздың мекенжайы мен қалпына келтіргіңіз келетін аккаунттың деректерін енгізіңіз. Сіз енгізген барлық деректер автоматты түрде тексеріледі, сондықтан өрістерді мүмкіндігінше дәл толтыруға тырысыңыз: қолданылған е/ё әріптерімен, транслитерацияда, егер сіз пайдаланған болсаңыз және тағы басқа. Егер сіз өзіңіздің ескі құпиясөзіңізді немесе аты-жөніңізді дәл есте сақтағаныңызға сенімді болмасаңыз, есіңізде барын немесе басқа да нұсқаларын енгізіңіз (ол үшін өрістің жанындағы + батырмасын басыңыз).
2 қадам. Қалпына келтіруді растаңыз
Егер деректер тексеруден сәтті өтсе, үш күннен кейін сіз сауалнамада көрсеткен байланыс поштасының мекенжайына қалпына келтіруге арналған нұсқаулық болатын хат келеді.
Сондай-ақ, біз бірден қалпына келтіргіңіз келген аккаунттың поштасына хат және оған тіркелген телефон нөміріне SMS-хабарлама жібереміз.
- Егер сізге қалпына келтіріп жатқан аккаунт қолжетімді болса, мысалы, басқа құрылғы арқылы кірген болсаңыз, хатты ашып, Бұл мен деген батырмаға басыңыз. Сіз сауалнамада көрсеткен байланыс поштасының мекенжайына қалпына келтіру бойынша нұсқаулық болатын хат бірден келеді.
- Егер қалпына келтіріп жатқан аккаунт қолжетімді болмаса, қауіпсіздік мақсатында, үрдісті жылдамдату мүмкін емес.
- Егер аккаунтты қалпына келтіру үрдісі басқа біреу бастаған болса немесе сіз қолжетімділікті өзіңіз қалпына келтіре алсаңыз, хатта немесе телефондағы SMS-хабарламада Бұл мен емес батырмасын басыңыз.
Кейбір жағдайларда қосымша тексеру қажет болуы мүмкін және сіздің сауалнамаңыз қолдау қызметіне жіберіледі. Сізден қосымша ақпарат беруді немесе төлқұжат, жүргізуші куәлігі немесе шетелдік төлқұжатты ұстап түскен фотосуретті қоса жіберуді сұрауы мүмкін. Құжатты ұрлап, аккаунтыңызға қолжетімділікке ие болмауы үшін құжатпен бірге суретке түсуіңізді сұраймыз.
Фотосуретке қойылатын талаптар
Фотосуретте анық көрінуі керек
Құжатты қолға ұстап суретке түсу неліктен міндетті?
-
Біз аккаунт иесіне көмектесетінімізге көз жеткізуіміз керек. Бұл үшін:
- Яндекстегі аккаунтты тіркеу кезінде құжаттағы аты мен тегін тексереміз — деректер сәйкес келуі қажет.
- Біз фотосуреттегі бетіңізді құжаттағы фотосуретпен салыстырамыз.
Құжаттың нөмірі мен сериясы не үшін қажет?
- Құжаттың нөмірі мен сериясы құжаттың жарамды екеніне көз жеткізу үшін қажет — мерзімі өтпеген немесе жоғалмаған.
Фото үшін қандай құжат қолайлы?
-
- Азаматтық паспорт
- Шетелдік төлқұжат
- Әскери билет
- Жүргізуші куәлігі
Жұмыс істемейді: студенттік билет, жұмысқа құқсат қағазы, әскерге шақырылушының куәлігі, аңшылық билеті, қызметтік куәлік және т. б.
Егер сіз суретке түсе алмасаңыз не істеу керек?
-
Таныс адамдардан сізге көмектесуін немесе айнада суретке түсуін сұраңыз.
Егер фотосурет айна бейнесінде жасалса, оны графикалық редакторға аударыңыз.