• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Глобус пен картаның айырмашылығы неде?

    Глобус пен картаның негізгі айырмашылығы — глобус шар түріндегі, ал карта — жай ғимаратты көрсетеді. Глобус географиялық объектілердің орналасуын дәл көрсетеді, ал картада көрсетілген объектілер әрқашан бұзылады.

    Геодезиялық биіктік қалай анықталады?

    Геодезиялық биіктік референц-эллипсоид бетінде нормаль бойынша есептеледі және екі шама қосындысы болып анықталады: $H_Г = H_0 + z$, мұнда $H_0$ — физикалық Жер бетінің квазигеоид үстіндегі берілген нүктесінің нормаль биіктігі.

    Биотикалық факторлардың анықтамасы қандай және олардың мысалдары қандай?

    Биотикалық факторлар — тіршілік иелерінің бір-біріне әсер етуінің барлық формалары. Мысалдары: жануарлардың топырақты қазып өзгертуі, немесе бактериялардың ортаға химиялық әсері.

    Ерігіштік дегеніміз не және ол қалай өлшенеді?

    Ерігіштік — заттың белгілі бір еріткіште еритінін көрсету үшін қолданылатын ұғым. Ерігіштіктің сандық мөлшері ерігіштік немесе еру коэффициенті арқылы анықталады.

    Пифагор теоремасын қалай дәлелдеуге болады?

    Пифагор теоремасын дәлелдеу үшін келесі әдістерді қолдануға болады: 1. Геометриялық дәлеldеу. 2. Алгебралық дәлеlдеу.

    Шаршының қабырғалары мен диагональдарының қатынасы қандай?

    Шаршының барлық бұрыштары мен қабырғалары тең. Шаршының диагональдары тең және өзара перпендикуляр, қиылысу нүктесі оларды екіге бөлетін төртбұрыш.

    Ахмет Байтұрсынұлы қандай кітаптар мен мақалалар жазды?

    Ахмет Байтұрсынұлының кітаптар мен мақалаларының кейбір мысалы: - «Қырық мысал»; - «Маса»; - әдебиет танытқыш; - 23 жоқтау; - ер сайын. Ол қазақ тілінің табиғаты, өзгешеліктері, араб әліпбиінің жайы, терминдер, қазақ әдебиеттануы туралы көптеген мақалалар жазды.

    Ерімейтін негіздер қандай қасиеттерге ие?

    Ерімейтін негіздер қышқылдармен әрекеттеседі, олардан тұз бен су пайда болады. Ерімейтін және екідайлы негіздерді олардың ерімтал тұздарына сілті ерітіндісімен әсер ету арқылы алуға болады: негіздің металл тұзын қосып, сілті негізіне қосу; белсенді металл оксидтері сумен қосылғанда түзіледі.

    ҰБДҚ-ны толтыру үшін қандай ережелер мен нұсқаулықтар бар?

    ҰБДҚ-ны толтыру үшін ережелер мен нұсқаулықтар туралы ақпарат табылмады. Алайда, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрығымен бекітілген педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары бойынша білім беру ұйымдары үшін педагогтарға арналған тапсырмаларды орындауға көмектеседі. Осы тапсырманы орындағаннан кейін, педагог: тәжірибені жинақтайды; кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуы немесе жүлдесі бар оқушылары бар; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушыы немесе жеңіс иегері, «Үздік педагог» атағының иегерінің (болған жағдайда) болып табылса.

    Сүйектің қандай қызметтері бар?

    Сүйектің негізгі қызметтері: - Ағзаны қорғау. - Жілік майына кальций мен фосфаттың үлкен қоры қажет.

    Катализаторларды қолдану салалары қандай және олардың практикалық маңызы қандай?

    Катализаторларды қолдану салалары: - ауаны тазалау; - май өңдеу; - фармацевтикалық синтез; - тағамдық өнімдерді өндіру; - тұрақты энергетика. Практикалық маңызы: катализаторлар химиялық реакциялардың жылдамдығын арттырады, олардың тиімділігін, селективтілігін және тиімділік көрсетіп, өндірістік процестердің тиімділігі мен экологиялық жағдайын жақсартады.

    Лизосома мен пероксисома арасында қандай айырмашылықтар бар?

    Лизосома мен пероксисома арасындағы айырмашылықтар: - Лизосомалар — Гольджи аппараттан бөлінген және цитоплазмада тегіс пузырьлер. - Пероксисомалар эндоплазмалық ретикулумнан өнімді өлшеп, өзін-өзі көшіру арқылы пайда болады.

    Қандай бағалау жүйелері қолданылады?

    Қолданылатын бағалау жүйелері: - Критериалды бағалау. - Балдық-рейтингтік бағалаудың әріптік жүйесі.

    Абиотикалық және биотикалық факторлардың айырмашылығы неде?

    Абиотикалық факторлар — организмге тікелей немесе әсер ететін жансыз табиғат факторлары. Биотикалық фактор — ағзалардың тіршілік әрекетіне бай ланысты бір-біріне тигізетін сан алуан әсерлері.

    Ақ бидай қандай ауруларға тап болуы мүмкін?

    Ақ бидай бас ауруына, ұнтақты көгеруге және бидай трипсіне тап болуы мүмкін. Бас ауруында өсімдіктің белгілі бір бөліктерінде ісіктер, қапшықтар немесе қара түйіршіктер пайда болады.

    Мұғалімнің ұстанымы мен оның кәсіби дамуы арасындағы байланысты қалай түсінесің?

    Мұғалімнің ұстанымы мен оның кәсіби дамуы арасындағы байланысты білім беру үрдісін ұйымдастырудың көпқырлылығы туралы білу деп түсінуге болады. Сондай-ақ, қазіргі кезде мұғалімінің жеке тұлғалық қасиеттері педагогикалық іс-әрекеттің ішкі мазмұнын құрап, шебер-ұстаз болып қалыптасуға аса қажет.

    Тұрсын ханның өмірі мен билігі туралы қандай деректер бар?

    Тұрсын ханның өмірі мен билігі туралы деректер: - Тұрсун Мухаммад хан (Джалим сұлтанның ұлы) жеңістермен танымал болғаннан кейін хан болып тағайындалды және монеталар жасауды бастады; - Есім ханға қолданған тәуелсіздік құрбан жасағаннан кейін Тұрсон хан қазақ халқының бас ханы ретінде қарастырылды; - 1627 жылы Тұрсан қарсылас көтеріп, Есімнің ставкасы — Түркістан қаласын шабуыл жасап, Ташкент жағалауларындағы күрес аяқталды, ол қайтыс болды.

    Мектептегі алғашқы оқу жылында қандай мерекелер өткізіледі?

    Мектептегі алғашқы оқу жылында келесі мерекелер өткізіледі: - Алғашқы қоңырау. - «Білім күні».

    Көкжиектік координаталар жүйесіндегі азимут пен еңістік бұрыштары қалай өлшенеді?

    Азимут — бұл бақылау нүктесінен өтетін меридиан жазықтығы мен сол нүктені қиятын бағыттың вертикал жазықтық арасындағы бұрыш. Еңістік — аспан шырағының аспан экваторынан бұрыштық қашықтығын көрсететін шама.

    Инклюзивті білім берудің тиімділігі қандай факторларға байланысты?

    Инклюзивті білім берудің тиімділігіне келесі факторлар әсер етеді: Педагогикалық жағдай. Құжаттық-техникалық база. Әлеуметтік қолдау. Инклюзивті оқытудың тиімділіктері ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқу процесіндегі қажеттілікті қанағаттандыра алмайды.