• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Ондық бөлшекті натурал санға көбейту ережелері қандай?

    Ондық бөлшекті натурал санға көбейту ережелері: 1. Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейту. 2. Шыққан көбейтіндіде оң жақтан ондық бөлшекте үтірден кейін неше ондық таңба болса, сонша цифрды үтірмен айыру.

    Қандай мүшелерде гликоген жинақталады?

    Гликоген — бұл қан тамырларындағы және скелет мүшелеріндегі резервті полисахарид, қандағы глюкозаның қажетті деңгейін қамтамасыз ету үшін жедел мобилизациялауға жарамды. Гликоген сарысуда 5–6% органның салмағына құрайды, ал скелет мүшеліре 1–2% құрайды.

    Білім алушылардың аралық аттестаттауы қалай өткізіледі?

    Білім алушыларды аралық аттестаттау білім беру бағдарламасын меңгергеннен кейінгі оқушының деңгейі мен дайындық сапасын анықтау мақсатында жүргізіледі. Аралық аттестатдау оқу пәндерінің бағдарламаларын меңгеріп, өндірістік оқытудан өткен соң жүргізілген.

    Азоттың қандай оксидтері бар және олардың арасындағы айырмашылықтар қандай?

    Азоттың 5 оксидтері белгілі: N2O (гемиоксид, «жақындаған газ»); NO (монооксид); N₂O₃ (сесквиоксид) ; NO₂ (диоксид); N₂O₅ (диазот пентаоксиды). Азот оксидері — күшті окисітельлер.

    Шартсыз рефлекстердің маңызы қандай?

    Шартсыз рефлекстер — филогенезді қалыптасқан рефлекторлы механизмдер, гомеостаз тұрақтылығын сақтау үшін тұқым қуалайтын. Шартты рефлекстер ағзаның қоршаған ортаға бейімделу реакциясы.

    Қимақтардың қоғамдық құрылымы қандай болды?

    Қимақтардың қоғамдық құрылымы үлестік-тайпалық болды. Қимақ қоғамындағы патриархалды-феодалдық қатынастар ірі тайпалардың құрылуына негіз болды, ол өз кезегінде үлестік жүйенің пайда болуына алып келді Кейбір басқарушылар қағанға жартылай тәуелсіз хандарға айналып, қолайлы сәт туғанда мемлекеттегі жоғарғы билікті тартып алуға ұмтылуда болды.

    Эмпирикалық әдістердің түрлері қандай?

    Эмпирикалық әдістерге мыналар жатады: Бақылау. Сипаттама. Өлшеу. Эксперимент. Салыстыру.

    Мақала жазу кезінде қандай стильдік ережелерді сақтау керек?

    Мақала жазу кезінде келесі стильдік ережелерді сақтау қажет: - Мақаланың атауы. - Аннотация. - Дереккөздер тізімі.

    Фагоцитозды зерттеу үшін қандай талдаулар жүргізіледі?

    Фагоцитозды зерттеу үшін микробиологиялық талдаулар жүргізіледі, мысалы: Кох әдісі. «Азаятын штрихтар» әдісін қолдану. Фагоцитоз процесін бірқатар кезеңдер немесе дәйекті кезеңдер ретінде талдауға болады, олар: фагоцитоздалған материалды танудан, жасуша ішілік көпіршік болып табылатын фагосома түзілуінен және фаголизосоманың түзілуінде, «ас қорытумен» аяқталатын оқиға.

    Кітапханашының еңбек жағдайлары қандай?

    Кітапханашының еңбек жағдайлары туралы ақпарат табылмады. Алайда, кітапхана жұмысының басты міндеті оқушылар мен педагогтарға қызмет көрсету, білім мен ақпаратты жинау, сақтау және тарату, халықты білім беру, жаңашылдық пен ойлау ұйымдастыру болып табылады. Кітапханалар оқырмандарды кітапханалған тарту мақсатында акцияларға, «Түркістан — тұнған шежіре», «Жаңашылдық жаршысы — кітапхана» атты библиокеруен жобаларына, сондай-ақ орталық кітапханның жанынан ашылған шығармашыл жастардың ортасын құру, шығармаларын насихаттау мақсатында «Қайнар бұлақ» әдеби отауына, салт-дәстүрді насихаттау үшін ақ әжелерден құралған «Замандас» клубымен бірлесіп жұмыс атқарады.

    Қисық сызықты қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен үдеу қалай анықталады?

    Қисық сызықты қозғалыстағы жылдамдық — бұл дене траекториясының әрбір нүктесіндегі жылдамдығы. Қисықтық үдеу — дене жылдамдығын өзгертуі. Тангенциальдық үдеу модулінің және бағыты дене жылдамдағының өзгеру шапшаңдығын сипаттайды, әрі дене траекториясын жүргізетін жанама бойымен бағытталады.

    Формативті және жиынтық бағалаудың айырмашылығы қандай?

    Формативті бағалау — бұл ата-аналарға және оқушыларға арналған бағалау түрі, оқушының ағымдағы үлгерімі туралы кері байланысты (түсініктемерлер және ұсыныстар) ретінде көрсету мақсатында. Жиынтық бағалау, сонымен қатар, белгілі бір кезең аяқталғаннан кейін баллмен есептелетін (БЖБ) және оқу бағдарламасының бөлімдерді бойынша (ТЖБ) бағаланатын бағалау.

    «Күш білімде» дегенді қалай түсінесің?

    «Күш білімде» — бұл бастауыш сыныптар арасында апталыққа байланысты сайыс.

    Қазақстанның ұлттық құрамы қандай?

    Қазақстанның ұлттық құрамы — республиканың этникалық аспектісі. 2021 жылғы халық санағының мәліметтері бойынша негізгі этникалық топтар: қазақтар (халықтың 70,4%; орыстар (15,5%; өзбектер (3,2% украиндар (2,0% ұйғырлар (1,5%); немістер (1,2%).

    Парасаттылықтың қоғамға әсері қандай?

    Парасаттылық қоғамның әрбір субъектісіне адал және әділ өзара қарым-қатынасын қалыптастырады, ортақ жауапкершілікті қалыптастатады, қоғамдық мүдделердің басымдығын қамтамасыз етеді, экономикалық және әлеуметтік әл-ауқаты мен өркендеуін қамтамасаңыз. Парасаттылықтың қоғамға әсері адамның қоғамдағы мәдени, этикалық тұрғыдан дұрыс іс-әрекетіне байланысты.

    Митохондрияның қызметі қандай?

    Митохондриялардың негізгі қызметі — органикалық қосылыстарды бөлшектеу және олардың бөліну кезінде босатылатын энергияны электр потенциалының генерациясы, АТФ синтезі және термогенез үшін пайдалану. Митохондриялары клетканың энергиялық станциялары деп аталады, себебі олар энергияны жарақаттап, биосинтез процесілерінде, иондарды жеткізуде және басқа да түрде пайдалана алады.

    МАГАТЭ қандай бағдарламаларды жүзеге асырады?

    МАГАТЭ келесі бағдарламаларды жүзеге асырады: Ядерлік қарулардың таралуын болдырмау. «Фукусима» АЭС-нің посебелін бақылау. Экологиялық өзгерістерді бақылауда.

    Күнби мен тулының арасында қандай айырмашылық болды?

    Күнби — бұл ежелгі үйсіндердің жоғары билеушісінің лауазымы. Ұлы күнби және кіші күнби — бұл Үйсін елінің мемлекет басшылары.

    Батыс Түрік қағанатының құрылу тарихы қандай болды?

    Батыс Түрік қағанатының құрылу тарихы туралы ақпарат табылмады. Алайда, 603 жылы Түріктің қағандығынан шығыс бөлігі бөлінді. Батыс қағанаттың аумағы Қазақстан, Орталық Азия, Солтүстік Кавказ, Крим, Урал және Поволжье қамтиды.

    Қазақ КСР Ғылым академиясы қандай ғылыми жетістіктерге жетті?

    Қазақ КСР Ғылым академиясының құрылуы Қазақстан ғылымының дамуына көптеген жетістіктерге қол жеткізді. Академияның негізін қалаушылар арасында 14 академик және ҚазКСР-дың 16 корреспондент-мүшесі болды.