• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Қазақ агротехникалық университетінің ректоры кім?

    Қазақ агротехникалық университетінің (ҚАТУ) ректорларының бірі Тиреуов Канат Маратович. Ол 2022 жылдан бастап ҚАТУ-ның ректоры болып жатқан.

    Тригонометриялық және кері тригонометриялық функциялар арасындағы байланыс қандай?

    Тригонометриялық функциялардың инъекциялық емес, сондықтан олардың кері функциясы жоқ. Кері функцияны табу үшін доменді функция монотондықты интервалмен шектеу керек, осылайша функция бойынша осы интервалдан оның кескініне биективті болады: $\sin^{-1}(x)$; $\cos^{-1} (x)$; $\tan^{-1} x$.

    Мұғалімдерге арналған мақал-мәтелдер қандай?

    Мұғалімдерге арналған мақал-мәтелдер: Оқушыға — сәттілік, мұғалімге — қуаныш. Қандай мұғалım, мынадай және оқушылар. Ұстазыңды ұлы әкең дей сыйла. Бас басы мұғамім өзінше оқыиды. Шаоқушыға және туралы мұғалым де соттайды.

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрықтары қандай өзгерістер енгізуді көздейді?

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрықтарына өзгерістер енгізуді көздейді: - «Қазақстан Республикасы білім және ғылыми министрлігінің кейбір бұйрықтарын өзгерту туралы» Қазақстан Білімі және ғылымы министрінің 2020 жылғы 7 сәуірдегі №132 бұйрығы; - Қазақстан Ғылым және жоғары білім министрінің м.а. 2023 жылғы 9 қаңтардағы №7 бұйрығы «Қазақстан Республкикасы Ғылыми және жоғарғы білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитетіне».

    Центрге тартқыш үдеудің физикалық мағынасы қандай?

    Центрге тартқыш (қалыпты) үдеу — жылдамдық векторының бағытының өзгеру жылдамдығын сипаттайтын дененің үдеуінің құрамдас бөлігі. Классикалық механикада қалыпты үдеу жылдамдық векторсына ортогональды бағытталатын күштердің құрамды бөліктерінен туындайды

    Жасампаздықтың қоғамға пайдасы қандай?

    Жасампаздықтың қоғамға пайдасы — бұл жаңа идеялар, шешімдер мен өнімдердің пайда болуына ықпал ететін креативтіліктің көрінісі. Жасампаздық адамға жаңа мүмкіндіктер ашып, өмірді өзгертуге, әлемді жақсы жаққа өзгертуге ықпал етуі мүмкін.

    Либерализмнің тарихи даму кезеңдері қандай?

    Либерализмнің тарихи даму кезеңдері: 1. Классикалық либерализм. 2. Дүние жүзіне таралу. 3. 20 ғасырдың басындағы қарқын. 4. Қазіргі заманның үстем идеологиясы.

    Рефлексия және сыни ойлау арасында қандай байланыс бар?

    Рефлексия және сыни ойлау арасындағы байланыс сыни ойлаудағы ой толғаныс (рефлексия) кезеңіне жатады. Рефлексия арқылы оқушылар өз ойларын айқын тұжырымдайды, өз жолдастарымен, мұғаліммен қарым-қатынас жасай алады және жаңа ақпарат пен өз білімінің толығуын тексере алады.

    4-сынып оқушыларына арналған цифрлық сауаттылық сабақтарының әдістері қандай болуы мүмкін?

    4-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық сауаттылық» сабақтарының әдістері мыналарды қамтиды: Ұйымдастыру кезеңі. «Шаттық шеңбер» әдісі. «Топтастыру» әдісі: конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді Ой қозғау: оқушыға төмендегі сұрақтар беріледі, жауап беру оқушының өз таңдауы бойынша жүргізіледі. Компьютермен жұмыс? «Таза тәжірибе» әдісі (ұсынылған сайттардан): алдын ала тәжірбе жазылады, ретінде оқылған сұрақты оқушы жауап берген сәйкес тәжібге сұрағы өшіріледі, барлық сұрақтар өшкенше жалынады.

    Тасмола мәдениетінің археологиялық ескерткіштері қандай жерлерде табылды?

    Тасмола мәдениетінің археологиялық ескерткіштері Орталық Қазақстанда табылды, атап айтқанда, Тасмола ауылындағы кургандар (Актоғай ауданы, Павлодар облысы) негізінде. Ескерткіштің тараған аумағы VII–III ғасырларға жатады.

    Өзбек ханның тұсындағы Алтын Орданың сыртқы саясаты қандай еді?

    Өзбек ханның тұсындағы Алтын Орданың сыртқы саясаты дәстүрлі болды. Өзбек тұсының кезінде Алтын Орданның сыртқалық саясатын орыс княздіктерімен, Византия, Сербия, Румыния, Литва және Болгария арасында біріктіруге, сондай-ақ Шағатай, Үгедей мен Хулагу ұлыстарымен азаматтық соғыс жүргізуге тырысып, сауда жолдарын солтүстік бағытқа ауыстыруға болатын идеяларды қолдады.

    Тіктөртбұрыш ауданының формуласы қандай?

    Тіктөртбұрыштың ауданының формуласы: S = a \cdot b, мұндағы S — аудан, a және b — тіктөртбұрыш қабырғаларының ұзындығы.

    Құстардың эволюциясы қандай?

    Құстардың эволюциялық дамуы 4 кезеңге бөлінеді: 1. Алғашқы құстар — археоптерикс. 2. Тісті құстар. 3. Қырсыз жалпақ төстілер — түйеқұстар, киви, пингвиндер. 4. Қырлы төсіліп тұрған құстар.

    Жапырақтың қандай қызметтері бар?

    Жапырақтың қызметтері мыналарды қамтиды: Фотосинтез. Су буландыру. Газ алмасу. Органикалық зат жинау. Жапырақтағы басқа қызмет — берік тірек.

    «Оқуға құштар мектеп» жобасына қандай кітаптар енгізіледі?

    «Оқуға құштар мектеп» жобасына келесі кітаптар енгізіледі: - «Қазақ халық ертегілері»; - «Абайдың қарасөздері»; - Х. Элродтың «Таңғы шапағат»; - Жамбыл Жабаевтың «Ұлы дала абызы»; - Мұқағали Мақатаевтың «Жыр алыбы».

    «Оқуға құштар мектеп» жобасында қандай іс-шаралар ұйымдастырылады?

    «Оқуға құштар мектеп» жобасында келесі іс-шаралар ұйымдастырылды: кітап көрмелері; қашықтық саяхаттар; онлайн-көрмелер; оқушылардың каникулы кезінде оқыған кітаптарымен бөлісу; «Бір отбасы — бір кітап» акциясы; «Кітапханаға кітап сыйла!» акциясы; мектеп кітапханаларының материалдық-техникалық базасын жетілдіру.

    Дәйексөздерді қандай жағдайларда қолдануға болады?

    Дәйексөздерді қолдануға болады: - сабақтарда; - күнделікті өмірде; - әлеуметтік қарым-қатынас дамуында; - спорттық ойындарда.

    «Оқуға құштар мектеп» жобасының мақсаты қандай?

    «Оқуға құштар мектеп» жобасының мақсаты — оқу мәдениетінің деңгейін, оқу сауаттылығын және оқу сапасын арттыру. Жобаның міндеттері: оқушылардың кітап оқу белсенділігін дамыту; мектеп оқушыларының оқырман белсенділік және оқырман біліктілігін қалыптастыру; жас ұрпақтың өскелең талабын қанағаттандыруда, рухани байлығын, жалпы ой-өрісін дамытуда, жоғары эстетикалық талап-талғамын қалыптастырып, ең үлкен тәрбие құралы — кітап екенін түсіндіру.

    Шыңғыс ханның тұсында моңғолдар қалай аталады?

    Шыңғыс ханның тұсында моңғолдар тайпаларды деп атауға болады. Шыңғыстың ата-бабасы Есугейдің өзіне бар 40 000 шаңырақтан тұратын өздерін моңғол әулетіне жатқызатындар болды.

    Қоқан хандығы мен Ресей арасындағы қарым-қатынас қалай дамыды?

    1831 жылы Ташкент басшысы Мұхаммед Али ханға Санкт-Петербургке елші жіберуді кеңес етеді және Ресейден екі тау инженерін, «Қытай әскерімен соғысуға» бірнеше артиллерия қаруы мен тәжірибелі офицерлер сұрайды. 1860 жылы Қоқан ханы Верный бекінісіне 22 мыңдық әскер жіберді.