4-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық сауаттылық» сабақтарының әдістері мыналарды қамтиды:
Ұйымдастыру кезеңі . Оқушылармен амандасу, түгендеу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру .
«Шаттық шеңбер» әдісі . Бір-біріне тілек айту арқылы оқушылардың көңіл күйін арттырады . Мысалы: «Сен бүгін әдемісің!» .
«Топтастыру» әдісі: конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді . Конфеттер таратылады, оқушыларды конфет түрлеріне қарай топтастырады
Ой қозғау: оқушыға төмендегі сұрақтар беріледі, жауап беру оқушының өз таңдауы бойынша жүргізіледі .
Компьютермен жұмыс : 1-Тапсырма: Программада келесі логикалық операторлардың қайсы жалған немесе ақиқат мәндерінің береді ?
«Таза тәжірибе» әдісі (ұсынылған сайттардан): алдын ала тәжірбе жазылады, ретінде оқылған сұрақты оқушы жауап берген сәйкес тәжібге сұрағы өшіріледі, барлық сұрақтар өшкенше жалынады . Сұрақ үлгісі төмен: «Өзің ойын жоспарлап, құрастыр-ғаның барма?» .