• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Осмийдің қандай қауіптілігі бар?

    Осмийдің тотығы, әсіресе осмий тетроксиді (OsO₄), улы және теріге, көзге және тыныс алу жолдарына тітіркену тудыруы мүмкін. Осыған байланысты жұмыс істеу кезінде осмиймен абайлап жұмысқа дайын болу қажет.

    Қазақстандағы электронды кітапханалар қандай қызметтер ұсынады?

    Қазақстандағы электронды кітапханалар келесі қызметтерді ұсынады: Кітапты іздестіру. «Жеке кабинет» Виртуалдық анықтама. Қазақстандық ұлттық электрондық кітапхананы құрастыруға елдің ірі және жоғары оқу орындарының кітапханалары, қоғамдық ұйымдар және жеке азаматтар қатысады.

    Білім беру жүйесінің маңызы қандай?

    Білім беру жүйесінің маңызы оның әлеуметтік-экономикалық функцияларымен сипатталады. Білім кешенінің бір функциясы — адам капиталының дамуы және құрылымы.

    Сананың пайда болуы мен дамуы қандай факторларға байланысты?

    Адам санасының пайда болуы мен дамуына келесі факторлар әсер етуі мүмкін: Еңбек. Қоғамдық өмір. Сана — қоғам құбылысы.

    Басыбайлы шаруалар жүйесінің ыдырауы қандай салдарымен байланысты?

    Феодалдық құрылыс кезінде шаруалар басыбайлы және ерікті болып екіге бөлінді. Басыбайлы шаруа — феодалға толық тәуелді, оның өз беттерімен шешім қабылдап, әрекет етуіне тыйым салынған.

    Жұп және тақ сандардың айырмашылығы неде?

    Жұп және тақ сандардың айырмашылығы — егер нәтиже бүтін сан болса, онда ол жұп болады. Егер санды жазудың ондық түрінде соңғы цифр жұп (0, 2, 4, 6 немесе 8) болса, оның барлық сан да жұп, әйтпесе тақ болады.

    Шоқан Уәлиханов қандай қоғамдық қызметтер атқарды?

    Шоқан Уәлиханов қазақ қоғамсыздығының өмірінде белсенді қатысуға, әртүрлі округтерді қайта өңдеуге, олардың тәжірибесі мен құқығы жүйесін зерттеуге мүмкіндік берді. Бұл 1862–1864 жылдары жасалды.

    Оқу жоспарындағы инварианттық және вариативтік компоненттер дегеніміз не?

    Инварианттық компонент — білім беру ұйымдарының типіне, түріне және меншік нысанына, сондай-ақ оқыту тіліне қарамастан барлық білім алушылар оқып білуге міндетті оқу пәндерін айқындайтын үлгілік оқу жоспарының құрамдас бөлігі. Вариативтік компонент — оқушылардың білімге деген қажеттіліктеріне сәйкес білім беретін білім ұйымын айқындайтын құрамдастырушы үлгілік жоспардың құрамы.

    Сөз өнері қандай мақсатта қолданылады?

    «Сөз өнері» бағдарламасының мақсаты оқушылардың мүдірмей сөйлеуін, өз ойын толық жеткізуге, сөздік қорын молайтып, шапшаңдыққа, жинақылыққа баулып, есте сақтау қабілетін дамыту. «Сөз өнерін» курсының басты мақсаттары — әртүрлі коммуникативтік жағдайларға еркін араласып, ауызекі және жазба тілде сауатты бағдарлай алу қабілеті, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, шығармашылық ізденіске баулу.

    «Ұлттық білім беру деректер қоры» ақпараттық жүйесінде баланың жеке даму картасы қалай толтырылады?

    Баланың жеке даму картасы «Ұлттық білім беру деректер қоры» ақпараттық жүйесінде бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. Картада дамудың барлық маңызды аспектілері көрсетілген: физикалық жағдай, коммуникативті, танымдық, интеллектуалды, шығармашылық, зерттеу және әлеуметтік-эмоционалды дағдылар.

    «Ұлан» газетінің тарихы қандай?

    «Ұлан» — балалар мен жасөспірімдерге арналған республикалық газет. 1930 жылы 14 наурызда «Пионер» деген атаумен алғаш шығарылды.

    Астана қаласы қанша адам тұрады?

    Астана қаласының тұрғындарының саны 1 350 228. Астана қаласына 7 ақпан 2017 жылы Акмола облысының Целиноград ауданының территориясынан үш қосымша аумақ берілді: - халықтың болмаған аймағы; - әлемлік аэропорт аймағының аймағы (7300 га); - ұлттық пантеон аймағы 959 га; - қалалық құрбандық аймағы аймағы — 460 га.

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізудің тиімді әдістері қандай?

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізудің тиімді әдістері: - Топқа бөліп оқыту. - Үй тапсырмасы. - «Өзін-өзі тексеруге, бағалауға мүмкіндік беру». - «Өзіңізді бағалап, жақсартаңыз».

    Lesson study нәтижелерін бағалау қалай жүргізіледі?

    Lesson study нәтижелерін бағалау үшін мұғалімдер тобы сабақтарды бірлесіп жоспарлауды, оқытуды, бақылауды және талдауды жүзеге асырады. Lesson study циклі бойы мұғалімі тобы (немесе жұпта) жұмыс істейді: - оқушыларды оқыту мен дамытудың басымдықтарын келісу үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланады; - алдағы уақытта әзірленетін немесе жетілдірілетін оқытудың белгіленген міндеттеріне жауап беретін әдісін бірлесіп айқындайды; - әрқайсысы сыныптағы оқушылардың белгілі бір тобының типтік өкілі болып табылатын үш «зерттелетін оқушыны» анықтайды; Жоспарланған Lesson study барысында зерттелетін үш оқушының бақылаудағы нәтижесі контексінде оны жүргізу әдістемесінің нәтижейі пайдаланылады және мұқият зерделенеді.

    Көмірсулардың қандай түрлері бар?

    Көмірсулардың (қанттардың) түрлері: Моносахаридтер: альдоза — глюкоза, фруктоза, галактоза, рибоза; кетоза — эритроза. Дисахаридтер: сахароза, мальтоза, лактоза, лактулоза. Полисахариддер: жоғары молекулалы — крахмал, гликоген, целлюлоза, хитин; төмен молекулалы.

    Дебатшыларға қандай дағдылар қажет?

    Дебатшыларға келесі дағдылар қажет: - сыни ойлау; - ақпаратты дұрыс талдау; - командамен бірлесіп жұмыс істеу. Сондай-ақ, олардың өздерінің әлеуметтік байланыстарын түсінуге және бір-біріне сенімділігін нығайтуға көмектеседі.

    Мұғалім мамандығы қандай салаларды қамтиды?

    Мұғалім мамандығы келесі салаларды қамтиды: - білім беру; - тәрбиелеу; - жетекшілік ету; - жеке тұлғаны дамыту.

    Антанта одағы қандай мақсатта құрылды?

    Антантаның негізгі мақсаты — Герман империясының дамуын басу. Бұл одаққа кіретін елдер тек өз мақсаттары үшін әрекет етті: Франция Франко-пруссиялық соғысынан реванш алуға және Эльзас пен Лотарингияның жоғалған жерлерін қайтаруға арналды; Великобритания Германияның экономикалық дамуын тоқтатуды, ол нарықта қарсылас ретінде, сонымен қатар өз тәуелсіздігінің қауіпсіздігін де көрсетті; Ресей империясы күлкіншілік әсерін орталық теңіз аумақтарына таратуға тырысқан.

    Жүсіп Баласағұни қандай қанатты сөздерді қалдырды?

    Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы нақыл сөздер: «Өзіңізді ойла — елдіңізді ойла: өзіңіңіздеріңіз олардың ішінде»; «Жақсыдан — шарапат». Жүсіп Хас Хажиб Баласағун (1020) — ақын, ойшыл, ғалым, мемлекет қайраткері.

    Квадраттық функцияны қалай зерттейді?

    Квадраттық функцияның графикі — парабола. Параболаның графика үшін келесі әрекеттерді орындау қажет: 1. Параболаның астының координаттарын табу. 2. Симметрия сызығын құру, параболанағының бұрыштарын талдау.