• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Центрге тартқыш және тангенциалдық үдеу арасындағы айырмашылық қандай?

    Центрге тартқыш үдеу — бұл шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалыс кезіндегі жылдамдық бағытының өзгерісі. Тангенциалды үдеу, сонымен қатар, бұл жылдамдық модулінің өзгерісін сипаттайды.

    Тіктөртбұрыштың ауданы мен периметрінің арасында қандай байланыс бар?

    Тік төртбұрыштың ауданы мен периметрінің арасында келесі байланыс бар: Тік төртбұрыстың периметрі — бұл оның барлық қабырғаларының ұзындығының қосындысы. Тік төртбұрыштың ауданы екі қабырғасының ұзындықтарын көбейгенімен есептеледі.

    Тарсия әдісін қандай пәндерде қолдануға болады?

    Тарсия әдісін математика, орыс тілі және әдебиеттері пәнерінде қолдануға болады. Тарсия пазлдары — бұл геометриялық фигуралардың жинағы (ең жиі үшбұрыштар, бірақ сондай-ақ қиссалар, алтыбұрыштары, домино).

    Қандай салалар ғылымға жатады?

    Ғылымға мыналар жатады: - математикалық және табиғи ғылымдар; - медицина және медициналық ғылым; - техникалық және технологиялық ғылыми пәндер; - ауыл шаруашылығы; - психология; - тарих; - құқық.

    6 жастан бастап оқыту реформасы қандай елдерде енгізілді?

    ЮНЕСКО-ның мәліметі бойынша, 6 жастан бастап оқыту әлемнің 204 елінен 134 елде (65,7%) басталған.

    Қуаттың өлшем бірлігі қандай?

    Қуатты өлшеудің бірлігі — ватт (Вт). Қуат бірліктерінің халықаралық жүйесінде (СИ) қолданылады.

    Тарсия әдісімен сабақ өткізудің қандай ерекшеліктері бар?

    Тарсия әдісімен сабақтарды өткізудің кейбір ерекшеліктері: Тарсия пазлдарының түрі. Тарсия пазлдарды пайдалану үшін спецтехнологияларды қолдануға болады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары анықталады.

    Қоспаның түрлері қандай?

    Қоспаның түрлері: - Мақсат бойынша. - Физикалық қасиеттер бойынша: біртекті, әртекті. Сондай-ақ қоспаларды химиялық және биологиялық бөлуге болады.

    «Кітапты көп оқыған – көпті көрген» деген сөздің мағынасы қандай?

    «Кітапты көп оқыған — көпті көрген» деген сөздің мағынасы кітаптарды көп оқуға талпыну деп түсіндірілуі мүмкін. Бұл сөз Абайдың «Артық ғылым кітапта, ерінбей оқып көруге» деген ұғымда қолданылуы мүмкин.

    Бактериялық плазмидалар мен бактериофагтардың рөлі қандай клондау процесінде?

    Бактериялық плазмидалар клондау процесінде генетикалық материалды бір-бірімен байланыстыруға көмектеседі. Бактериофагтар клондау кезінде бактериялық ДНК-ны таратуға көмек көрсетеді.

    «Оқуға құштар мектеп» жобасы қандай бағыттарды қамтиды?

    «Оқуға құштар мектеп» жобасы оқушылардың, кітапханашылардың және ата-аналардың оқу сауаттылығын қалыптастыруға, оқу мәдениетінің деңгейін арттыруға және оқуды насихаттауға бағытталған. Жобаның басқа мақсаттары: жас ұрпақ бойында азаматтық, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастырту; оқушы, педагог және ата-ана арасында оқуды танымал ету үшін жағдай жасау; мектеп кітапханаларына қоғамның назарын аудару.

    Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар қандай?

    Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар оқушылар мен тәрбиеленушілерге білім беру ұйымдарын орналастыруға, жобалауға, салуға, реконструкциялауға және пайдалануға беруге, сумен жабдықтауға, кәріздеуге, жылытуға, жарықтандыруға, желдетуге және басқа да талаптарға айналдырады. Санитариялық қағидалар оқушылары мен тәрбиелік қызметкерлердің тұру жағдайларына, өндірістік практикаға, тамақтандырылған отбасыларға, оқу орнына және басқа объектілерге қойылған талаптарды белгілейді.

    Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен өсуіне қандай факторлар әсер етеді?

    Мұғалімдердің кәсіби дамуы мен өсуіне әсер ететін факторлар: - Жағымды факторлар. - Құзыреттілік. - Эмоционалдық икемділік.

    Жасампаздық қабілетін қалай дамытуға болады?

    Жасампаздық қабілетін дамыту үшін ұсынылады: - жаңа идеяларды қолдау; - оларды жоғары бағалау; - тәжірибелік жаттығуларды орындауға мүмкіндік беру; - әр түрлі мәселені шешуде шығармашылық тұрғыда көрсету. Баланың жасампаздығын дамытуға келесі әдістер қолданылуы мүмкін: тақпақтар, ертегілер, суреттер салу және жапсыру; күніне 1–2 әңгіме айтып, қызықты жұмбақтар жасыру.

    Жанартау атқылауының салдары қандай болуы мүмкін?

    Жанартау атқылауының салдарына мыналар жатады: жердің қатты бұлтуы; жанартаудың ішіндегі газдардың жинақталуы, содан кейін олар сыртқа шығады; күл мен лава шығарады; ауаға азот, аргон, гелий, көмірқышқыл газы бөлінеді. Жанартаулардың әрқайсысы кез келген сәтте оянып, қоршаған ортаға зиян келтіруі мүмкін.

    Буылтық құрттардың жүйке жүйесі қалай ұйымдастырылған?

    Буылтық құрттардың жүйке жүйесі жұтқыншақ үсті ганглиядан және ұзынынан орналасқан құрсақ жүйке талшықтары тізбегінен тұрады. Үстіңгі екі жұп жүйке түйіні — жұтқыншақтың үсті жүйке буылтығы, ал астыңғы екеуі — жұтқыншактің асты жүйке буылы.

    Ұстаздар қандай қасиеттерге ие болуы керек?

    Ұстаздарға келесі қасиеттерге ие болуы керек: - тәуекелшіл; - психолог; - білікті педагог; - көшбасшы; - мейірімді; - әділ; - өз пәнін жақсы білетін, сабақты жақсы үйрететін.

    Жапырақтың қандай түрлері бар?

    Жапырақтың түрлері: Жәй жапырақтар. Жәй жапырақты қылқан, ине, таспа, дөңгелек, үшбұрыш, жебе, ромб, бүйрек тәрізді болуы мүмкін. Бір сағақта бірнеше жапырақ орналасса — күрделі жапырақ.

    Ұстаз бен шәкірт арасындағы қарым-қатынас қандай болуы керек?

    Ұстаз бен шәкірт арасындағы қарым-қатынас сабақтастыққа, білімнің көзін іздеуге және оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға негізделген болуы керек. Ұстаздың адамгершілігіне мыналар жатады: - игілікті көрсету; - шәкіртерге мүмкіндігінше көмек көрсету, олардың жан-дүниесін түсіну; - оқу материалдарын жете түсіндіріп ұғындыру.

    Қазақстанда нанотехнологияны дамыту үшін қандай шаралар қолданылады?

    Қазақстанда нанотехнологияны дамыту үшін қолданылатын шаралардың кейбіреулері: Ғылыми зерттеу жұмыстары. Ғалымдардың қолдауы. Қазақстанның нанотехнология дамуының болашағына сенімді түсінік береді.