• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Ацтектер империясы қанша уақыт өмір сүрді?

    Ацтектердің орташа өмір сүру ұзақтығы ерлерде 41,2 жыл, әйелдерде 42,1 жылды құрады. Ацтектер империясы 1325 жылдан 1521 жылға дейін Теночтитлан қаласында өмірлік мерзімі бойынша болған.

    Дұрыс тетраэдрдің бүйір жақтары қандай фигуралар болып табылады?

    Дұрыс тетраэдрдің бүйір жақтары дұрыс үшбұрыштар болып табылады.

    Митохондриядағы АТФ синтезі қалай жүреді?

    Митохондриялардағы АТФ молекуласының (аденозин трифосфат) түзілуі электрон-транспорт желісін (ЭТЦ) және митохондриялық АТФ-синтазаның (АТФ-С) бірлескен жұмысына байланысты жүреді. ЭТЦ мыналарды қамтиды: I — НаДН-дегидрогеназалық кешен. II — сукцинатдегидрогеназа. III — цитохром-Ьс1-кешен. IV — АТФ-С.

    Ботай мәдениетін зерттеуде қандай ғалымдар еңбек сіңірді?

    Ботай мәдениетін зерттеуде келесі ғалымдар еңбек сіңірді: - Виктор Федорович Зайберт. - Олжас Омарович Абылхожин. - «Ботай» мемлекеттік тарихи-мәдени музей-қорғауының ғылыми қызметкерлері.

    Статиканың зерттеу объектілері қандай болуы мүмкін?

    Статистиканың зерттеу объектілері қоғамдық құбылыстардың құрамы мен өзгеру процес-терін, ондағы сандық қарым-қатынастар мен заңдылықтарды сапалық тұрғыда байланыстыра отырып, оның белгілі-бір уақытта және қай жерде болғанын зерттейді. Сонымен бірге, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарының сандық көрсеткіштеріне табиғи және техникалық себептердің тигізген ықпалын немесе керісінше қоғамдық өндірістің табиғат пен қоршаған ортаға тигізген әсерін анықтайды.

    Фагоцитоз қандай маңызға ие?

    Фагоцитоз — бұл иммундық жүйенің жасушалары (лейкоциттер) инфекциялардан қорғауда, қабыну реакцияларын реттейтін маңызды процестің бір бөлігі. Фагоцитарлық белсенділіктің бұзылуы созылмалы инфекцияларға, аутоиммундық ауруларға және иммунодефициттік жағдайларға әкелуі мүмкін.

    Қазтұтынуодағы Қарағанды университетінің тарихы қандай?

    Қарағанды экономикалық университеті (ҚЭУ) 1966 жылы Қарағанды Орталық Кеңес кооперативтік институты ретінде құрылды, 1997 жылы мемлекеттік аттестаттаудан өткеннен кейін жоо атын өзгертіп, университет атағын алды. Қарағанды университеті 1972 жылы құрылған.

    Энергияның түрлері қандай және олар қалай ажыратылады?

    Энергияның бірнеше түрлері бар: Потенциалдық энергия. Кинетикалық энергия.

    Визуалды өнерді оқыту үшін қандай әдістер мен тәсілдер қолдануға болады?

    Визуалды өнерді оқыту үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдер қолданылуы мүмкін, мысалы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микросуреттер. «Визуалды өнер» үйірме бағдарламасы. «Үш шапалақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістері.

    Атмосфералық оттегінің пайда болуы қалай жүрді?

    Атмосфералық оттегінің пайда болуы фотосинтез нәтижесінде жүрді. Фотосинтезде көмірқышқыл газы мен судан қант пен оттегін түзеді: $\mathrm{6CO_2 + 6H_2O \rightarrow C_6H_{12}O_6 + 6O_2}$. Оттегі атмосферада негізінен тыныс алу және ыдырау, жануарлар мен бактериялардың оттегін тұтыну және көміркішқыл газовды шығару процестері арқылы жұмсалады.

    Шәкәрімнің «Адамдық борышын» өлеңін қандай тәрбиелік мәні бар?

    Шәкәрімнің «Адамдық борышың» өлеңіндегі тәрбиелік мәні — адамгершілік тәрбие беру. Өлең мазмұнын түсіндіру: адамның борышы — халыққа адал еңбек ету, білім мен өнер үйрену, келешекке жол көрсету, үлгі алатындай із қалдыру.

    Қандай әдістермен 6 санының құрамын түсіндіруге болады?

    6 санының құрамын түсіндіруге келесі әдістермен болады: Түсіндірілген тапсырмалар. «Серпілген сауал» әдісі. «Бағдаршам» әдісін қолдану.

    Факт ұғымының философиядағы мағынасы қандай?

    Философияда факт — бұл эмпирикалық білімді бекітіп, верификацияланатын айтылым немесе жағдай. Факт теорияға немесе гипотезаға қарсы көрсетіледі.

    Қазақстандағы тіл саясаты қандай шараларды қамтиды?

    Қазақстандағы тіл саясатының келесі шараларды қамтиды: - мемлекеттік тілді білу және бірнеше тілдерді меңгеру; - қазақ тілін меңгертіп, оны қолдануға ынталандыру; - ұлттық кадрлар дайындау және оларды мемлекет аппараттарының жұмыстарына тарту; - әртүрлі тілдік құзыреттілік топтарының барлық азаматтардың қазақстандық болашағын қазақ және мемлекет тілімен байланыстыруы тиіс.

    Қандай әдістермен балаларға 1-ден 10-ға дейінгі сандарды үйретуге болады?

    1-ден 10-ға дейінгі сандарды үйренуге арналған әдістер: Ойын. «Сұрақ-жауап» әдісі. «Қосу кестесі» әдісін қолдану. Сондай-ақ, магниттік нөмірлер, жүгері ұны, карточкалар, жұмыс парақтары сияқты әртүрлі құралдармен сандарды визуалды түрде түсінуге көмектесетіні белгілі.

    Акцияның қорытындысында қандай нәтижелерге қол жеткізілді?

    2024 жылдың қорытындысында «Таза Қазақстан» акциясының нәтижелері бойынша, 183 ірі экологиялық шара өткізілді, оларға Қазақстан бойынша 6,2 миллионнан астам адам қатысты, соның ішінде 229 мыңдай ерікті бар. Халықтық қолдаудың нәтижесінде жүздеген мың аула мен көшелер тазарып, жалпы 1,1 миллион тоннадан астам қоқыс жиналды.

    Нефронның бөлімдері қандай және олардың қызметтері қандай?

    Нефронның бөлімдері: Нефрон капсуласы. Нефрон проксимальды бұлшықтық канальцы. Нефрондың басқа бөліктері мен олардың қызметтері туралы ақпарат табылмады.

    Көрнекілік әдісінің түрлері қандай?

    Көрнекілік әдістерін екі топқа бөлуге болады: 1. Иллюстрация. 2. Демонстрация.

    Мұхит суларының жалпы көлемі қанша?

    Дүниежүзілік мұхит суының жалпы көлемі шамамен 1 370 млн км³. Дүниежүзік мұхит құрлықтар мен аралдарды қоршап жатқан Жердің тұтас су қабаты.

    Педагогикалық әдеп мониторингі қалай жүргізіледі?

    Педагогикалық әдепті сақтау мониторингін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен білім беру ұйымдарының тиісті педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестері жүзеге асырады. Педагогикалық әдеп кеңесі білім беретін мектептерде, орта мектепте, гимназияларда, колледждерде және жоғары оқу орнындағы білім алушылардың біліктілігін жоғарлату үшін білім дайындау бойынша білім алаңдарын ұйымдайтын ұйымдарда құрылады.