• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Ұстаздардың еңбегін қалай бағалауға болады?

    Педагогтардың кәсіби еңбегін бағалау үшін келесі критерийлерді қолдануға болады: - біліктілік санаты; - деңгейлік курстарда білімін жетілдіру (соңғы 5 жыл); - жаңартылған мазмұн бойынша біліктік жетілдірілу курсы (соңғы 5 жылы); - қысқа мерзімді курстарда билім жетілдіруді жүзеге асыру; - оқу жылында ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу; - семинарлар мен конференцияларда озық іс-тәжірибесімен бөлісу; - мұғалімдер арасында түрлі байқаулар мен зияткерлік сайыстардың жеңімпаздары (жеке және топ ретінде қатысқан).

    1897 жылғы санақтан кейінгі демографиялық өзгерістер қандай болды?

    1897 жылғы Ресей империясының халық санағы бойынша Қазақстанда үш аса ірі этникалық топ ерекшеленді: қазақтар — 81,7%, орыстар — 10,9% және украиндар — 1,9%. 1914 жылы қазақ санының салыстырмалы салмағы 65,1%-ға дейін төмендеді, ал шығыс славяндардың (орыс, украин, белорустар) саны 29,6%-ға дейінгі өсуге байланысты.

    Қазақстан Республикасындағы мереке күндері қандай тарихи оқиғалармен байланысты?

    Қазақстан Республикасындағы мерекелер тарихи оқиғалармен байланысты: - 21–23 наурыз — Наурыз мейрамы; - 1 мамыр — Қазақ халқының бірлігі мерекесі; - 7 мамыр - Отан қорғаушы күні; - 9 мамыр - Жеңіс күні; - 6 шілде - Астана күні; - 30 тамыз - Қазақстан Конституциясы күні. Қазақстанның мемлекеттік және ұлттық мерекелерінің тізімі 2001 жылғы 13 желтоқсандағы N 267-ІІ Заңмен бекітілген.

    Аннотацияның құрылымы қандай?

    Аннотацияның құрылымы келесі бөлімдерден тұрады: Библиографиялық сипаттама. Негізгі бөлме. Аннотацияның құрылымі негіздегі текстке қарағанда өзгеруі мүмкін.

    Ғарышкерлер күніне орай қандай іс-шаралар өткізіледі?

    Ғарышкерлер күніне орай іс-шаралардың мысалдары: Тарихи сағаттар. «Мен ғарышкер боламын» сұрақ-жауап ойыны «Ғарышта келешектің кемел жолы» библиошар. «Ғаламшарға ұшып келу» атты спорттық мереке. Ғарышқа қатысты танымдық үзілістер, сынып сағаттары, викториналар, суреттер мен кітаптар көрмесі, волейболдан жарыстар, тақырыптық жиындар және басқа да іс-шарлар өткізіледі.

    Басыбайлы шаруаларды қандай факторлар әсер етті?

    Басыбайлы шаруалардың қалыптасуына әсер еткен факторлар: - феодалдық құрылым; - феодалының жерге иеленуі; - шаруаның жердің бекітілуі.

    Қандай ақпарат аннотацияда болуы керек?

    Аннотацияда келесі ақпарат болуы керек: - Мақсаты. - Ақпараттық мәндігі. - Текстік көлемі. Аннотацияның құрылымы әртүрлі болуы мүмкін, бірақ оның негізгі бөлімдері келесідей болуы қажет: 1. Зерттеудің фокусі (проблеманың/зерттелген сұрақтың орнатылуы). 2. Қолданатын зерттеу әдістері. 3. Зерттеудің нәтижелері.

    Тәшенов университетіне қалай түсуге болады?

    Университетке түсу үшін келесі құжаттарды ұсыну қажет: жалпы орта білім, техникалық, кәсіби немесе жоғары білім бойынша құжат (оригинал); 3х4 см өлшеміндегі 6 сурет; тұлғаны растайтын құжаттың көшірмесі (3 б.); ЕНТ сертификат (егер болса); медициналық справка (форма 075/У) с флюорография. Құжаттарды қабылдау комиссиясына жүгіну керек.

    Публицистикалық стильдің қолдану аясы қандай?

    Публицистикалық стильдің қолдану аясы — бұқаралық ақпарат құралдары, мысалы, газеттер мен журналдар. Публицистикалық әдебиеттерде қоғамды қызықтыратын сан алуан өзекті мәселелер қамтылған: саяси, экономикалық, философиялық, моральдық-этикалық, тәрбие, мәдениет, өнер мәселелері, күнделікті өмір мәселелері.

    Реферат жазу үшін қандай әдебиеттерді пайдалануға болады?

    Реферат жазу үшін әдебиеттердің келесі түрлерін пайдалануға болады: оқу құралы; монография; журналлық мақалалар; электрондық ресурстар. Әдебиетті таңдау және оны талдау кезінде студентке келесі ұсыныстарды қамтиды: 1. Әдебиетке кіріспе жазу кезінде автордың мәнін бұзу немесе ашық қақпақтарды пайдаланып, автордың ойын-сауын бұзу мүмкін болмайды. 2. Тақырыптың негізгі ұғымдарын бірнеше көздерден талдай отырып, оларды дәлдікқа тексеру қажет. 3. Қосымша материалдарды (таблицер, графиктер, схемалар, суреттер және т.б.) бар екенін ескеру керек, әсіресе соңғы зерттеулер нәтижелеріне қатысты.

    Көмірсуларды қандай салаларда қолданады?

    Көмірсуларды қолданады: Тамақ өнеркәсібінде. Тоқыма және қағаз өнеркәсбілерінде. Микробиологияда.

    Бүршіктің түрлері қандай?

    Бүршіктің түрлері: Төбе бүршігі. Қолтық немесе жанама бүршікі. Қосалқы бүршіки.

    Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін қандай курстар мен семинарлар ұйымдастыруға болады?

    Мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін ұйымдастыруға болады: - Дәрістер. - Семинарлар. - Практикалық сабақтар - Қосымша практикалық сабақтар (Tutorium)

    Сәбира Мұхамеджанованың есімімен аталатын жерлер қандай?

    Сәбира Мұхамеджанованың есімімен аталатын жерлер: - Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы, Ақмектеп ауылындағы Ленин жолы атындағы 8 жылдық мектеп; - Өскемен қаласындағы мұғалімдер даярлайтын оқу орнының қазақ бөлімі.

    Дрейк бұғазындағы су ағындары қандай рөл атқарады?

    Дрейк бұғазындағы су ағындарының рөлі Антарктикалық циркумполярлық су ағыны болып табылады. Су ағынын батысқа қарай ұстап тұруға көмектесетін бұғаздың басым жерлеріндегі басым болашақ климатіне әсер етуі мүмкін.

    Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарындағы балалардың дағдылары мен біліктерін анықтау үшін қандай шаралар қолданылады?

    Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымдарында балалардың дағдылары мен біліктерін анықтау үшін қолданылатын шаралар: - Ұлттық құндылықтар. - Кітап бұрышы. - «Мектепке дейін балалық шақ» республикалық орталығының әдістемелік ұсыныстары.

    Неміс автономиясын құру туралы шешім қабылданған кезде Қазақстандағы неміс халқының саны қанша болды?

    1978 жылы Қазақстанда 940 мың неміс тұрғыны өмір сүрді, бұл республика халқының 6,6% құрады.

    Неміс автономиясының құрылуына қандай факторлар әсер етті?

    Неміс автономиясының құрылуына келесі факторлар әсер етті: - XX ғасырдың 40–60 жылдары қабылданған нормативтік-заңды актілер неміс халқының алдыңғы тұрғын жеріне қайта оралу мүмкіндігін болжамайтынын ескерді; - 1978 жылы Қазақ КСР-інің аумағында 940 мың неміс тұрғыны тұрған, бұл республиканың халқының 6,6%-ын құрады; - Қазақстанда неміс диаспорасының ұлттық өмірінің дамуы; - КСРО-ның неміс халықтың жаппай көшу үрдісі; - немістердің отанымен байланысы; - СССР-ның сыртқы жағдайы мен халықаралық қатынастар.

    «Еңбегі адал жас өркен» жобасының нәтижелері қандай болуы мүмкін?

    «Еңбегі адал жас өркен» жобасының нәтижелері келесі болуы мүмкін: - жасөспірімдердің әртүрлі мамандықтарға қызығушылығын арттыру; - еңбек құндылықтарын насихаттау; - оқушылардың еңбеге деген жауапкершілігін қалыптастыру; - білім алушыларға өзіне жүктелген міндетті орындау үшін барын салып еңбек ететін білікті маман нағыз еңбек адамы екендігін түсіндіру; - қоғамдағы әлеуметтік инфантилизмді азайту.

    Қоғамдық географияның негізгі бағыттары қандай?

    Қоғамдық географияның негізгі бағыттары: - экономикалық; - әлеуметтік; - тарихи; - мәдени; - саяси.