• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Ғұндар қандай жерлерді мекендеді?

    Ғұндар Солтүстік Қара теңіз өңірінде мекендеді. Ғұн қағанатының аумағы Орталық Азия даласынан бастап қазіргі кездегі Германия жерлеріне дейін, және Қара теңіз бен Балтық теңізін қоршағанда.

    Англия мен Қытай арасындағы хат алмасулар қандай тарихи кезеңдерді қамтиды?

    Англия мен Қытай арасындағы хат алмасулар келесі тарихи кезеңдерді қамтиды: 1801 жылдың маусымындағы Португалиямен бітімшарттың қабылдауы. 1802 жылы наурызында Англия Макаоға әскери десант түсіру үшін әрекет етті. Сондай-ақ, 1939 жылы ағылшын кемелерімен және қытай джонкаларының арасында Чуаньби маңындағы қақтығыс болды

    Тәрбие мен білім арасындағы байланыс қандай?

    Білім мен тәрбие арасындағы байланыс — бұл адамның жан-жақты дамуына тәрбие беретін екі маңызды аспект. Білім адамның ақыл-ойын дамытады, ал тәрбие оның моральдық және адамгершілік құндылықтарын қалыптастырады.

    Көмірсутектердің қандай түрлері бар?

    Көмірсутектердің түрлері: Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Циклоалкандар . Көмір су тегінің тағы бір тобына ареналар жатады.

    Ішек сөлінің құрамы мен қызметі қандай?

    Ішек сөлінің құрамы: - су; - органикалық заттар; - бейорганикалық заттар (минералдық тұздар, тұз қышқылы); - 20-дан астам ферменттер. Ішек сөлдерінің қызметі: асқазаннан тамақпен бірге келген қышқылды ортаны жойып, ішектегі заттарды ыдыратып, денеге сіңуге жағдай жасайды; ішекке түскен тағамның әсерінен үздіксіз бөлінеді.

    Қандай үшбұрыш түрлері бар?

    Үшбұрыштар қабырғаларына және бұрыштарына бөлінеді: Тең қабырғалы — үш қабырғысы өзара тең. Тең бүйірлі — екі қабыргысы тең болады. Әр түрлі қабырғасы — барлық қабырғанің ұзындығы әртүрлі. Сүйір бұрышты — бұрыштары сүйір болады Тік бұрышты — бір бұрышы тік болады. Доғал бұрышты — ішкі бір бұрыш доғал болады

    Сәлемдесу жаттығуларының балаларға пайдасы қандай?

    Сәлемдесу жаттығулары балаларға келесі пайдалы болуы мүмкін: Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту. Сөйлеуді дамыту . Қарым-қатынасқа қолайлы жағдай жасау.

    Өзін-өзі бағалаудың әдістері қандай?

    Өзін-өзі бағалаудың әдістері мыналарды қамтиды: Бағдарламалық әдіс. «Бағдаршам» әдісі. «Миға шабуыл». Өз-өзі және өзара бағалауда әртүрлі әдістер қолданылуы мүмкін.

    Қалыптастырушы бағалауды жүргізу кезінде мұғалімдерге қандай ұсыныстар бар?

    Мұғалімдерге қалыптастырушы бағалауды жүргізу кезінде келесі ұсыныстар ұсынылады: Оқу бағдарламасы мен оқу жоспарына талдау жасау. «Екі жұлдыз, бір тілек», «Қолмен белгі беру», «Бағдаршам», «Жинақтау парақшасының индексі», «Бір минуттық эссе», «Сөйлеу үлгілері», «Үш минуттық үзіліс», «Ауызша бағалау», викториналар, сұрақтар және т.б.. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау нәтижелерін оқу үдерісін жоспарлау, рефлексия жасау және өзінің оқыту тәжірибесін жетілдіру үшін қолдану. Қалыптастырылған бағалаудің әдістерін жеке, жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру кезінде қолдануға болады.

    Атмосфералық қысым дегеніміз не?

    Атмосфералық қысым — атмосфераның жер бетіне және ондағы заттарға түсіретін қысымы. Ол барометрмен, яғни сынап бағанасының биіктігімен (мм сын. бағ.), СИ жүйесінде паскальмен (Па), ал метеорол. ғылымында гектопаскальмен (гПа) немесе миллибармен (мб) өлшенеді.

    Адамның қандай дене мүшелері қозғалмалы және қандай қозғалмайды?

    Адамның дене мүшелері арасында қозғалмалы және қозғалатын бөліктер бар. Қозғалуға қатысты мүше: - аяқтар; - қолдар; - бас; - мойын. Дене мүшелерінің қызметі арқылы адам барлық қимылды орындай алады.

    Кітап оқуды насихаттау үшін қандай шаралар қолданылады?

    Кітап оқуды насихаттау үшін қолданылатын шаралардың кейбіреулері: - Кітап аукциондары. - «Алты ойшыл қалпақ» әдісі. - Стенд-экранда - Әдеби жәрменке.

    1897 жылы Қазақстан аумағында қанша қазақ тұрған?

    1897 жылы Қазақстанда 4 млн 333 мың адам тұрған, олардың ішінде 3 млн 392 мың қазақ болды.

    Қазақ тілінде реферат жазудың қандай ережелері бар?

    Рефераттың құрылымы: 1. Мұқабалық бет. 2. Мазмұны: кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; 3. Қолданылған әдебиеттер тізімі. Рефераттың көлемі жалғастырушы деңгейі бойынша 5–8 беттен аспауы тиіс.

    Қандай факторлар үлгерімі төмен оқушылардың артта қалуына әсер етеді?

    Оқушылардың үлгерімі төмен болуына әсер ететін факторлар: - баланың дене кемістіктерінің болуы; - ақыл-ой дамуының әлсіздігі; - зейінінің тұрақталмауы; - күн тәртібінің қадағаланбауы, яғни ата-ана қамқорлығының жоқтығы; - тұрмыс жағдайының ауыр болуы және еркеліктің басым болуы; - оқушы тәрбиесінің жетіспеушілігі, жалқаулық, тәртіпсіздік істеріне бой алдыруы.

    Генетиканың негізгі принциптері мен заңдылықтары қандай?

    Генетиканың негізгі принциптері мен заңдылықтарын Грегор Мендель анықтады. Мендельдің зерттеулары бойынша, тұқым белгілері дискретті (бөлінген, араламайтын) тұқым факторлары — гендермен байланысты. Генетикалық тәжірибелер нәтижесінде Мендель үш заң шығарды: бірінші ұрпақтың гибридаларының бірыңғайлығын заңы; белгілердің ажырауын заң; тәуелсіз ажырауының заңын.

    Қиық пирамиданың толық бетінің ауданы қандай формуламен есептеледі?

    Қиық пирамиданың толық бетінің ауданы оның бүйір беті мен табандарының аудандарының қосындысына тең. Формула: $S_{т.б.}=S_{б.б.}+2S_{таб}$.

    Сандарды енгізу және шығаруды оқыту үшін қандай әдістер мен тәсілдер қолдануға болады?

    Сандарды енгізу және шығаруды оқыту үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдер қолданылуы мүмкін, мысалы: - Белсенді оқу әдістері. - Зерттеу әдіс-тәсілдеріне негізделген белсенді оқыту. - «Конверттегі сұрақтар», «Сәйкесін тап».

    ББЖМ нәтижелері қалай бағаланады?

    Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі (ББЖМ) нәтижелері баллдармен бағаланады. Бұл үшін тест тапсырмаларының орындалуына байланысты оқушыларға жеке бағалау жүйесі қолданылады.

    Потенциалдық энергияның қандай түрлері бар?

    Потенциалдық энергияның келесі түрлері бар: Гравитациялық потенциалдық энергия. Серпімді потенциалдық энергия. Электрлік потенциалдық энергия.