• Вы здесь

    Наука и образование

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Либерализм мен консерватизм арасындағы айырмашылықтар қандай?

    Либерализм мен консерватизм арасындағы айырмашылықтар: - Консерватизмде қоғамның дәстүрлері, оның институттары, сенімдері және «ақаулар» сақталуды басым құн деп саналады. - Либералдар адам өзінің өмірін басқаруға қабілетті болады деп санаған, ал консерваторлар еркіндікке қызығушылық тудырады және тұлғаның мәселелерін мемлекетке бағыттау қажет деп санайды.

    6 жастағы балаларға қандай білім беру бағдарламалары ұсынылады?

    6 жастағы балаларға арналған білім беру бағдарламалары: - «Балаларды 6 жастан оқытудың қажеттілігі» МАД; - жалпы білім беретін мектептегі, лицейдегі, гимназиядағы мектепалды даярлық сыныбы (6–7 жастағы); - 5–6 жастақ балалардың тәрбиесі.

    «Қар қызы» повесіндегі оқиғалар қандай уақыт кезеңін қамтиды?

    Повесть «Қар қызы» Оралхан Бөкейдің 1960 жылдарда жазылған. Повестьтің сюжеті мыналарды қамтиды: ауылда мал азығы таусылып қалады; үш жігіт трактормен шөп әкелуге аттандырылады; олар 40 градус суықта, діттеген жеріне жете алмай қар шағылдардың арасында адасады. Нұржанды Қар қыза ояп отырады.

    Таным теориясының негізгі принциптері қандай?

    Таным теориясының негізгі принциптері: - Танымның практикалық табиғаты. - Субъектісі мен объектісі арасындағы өзара байланыс. Таным теориясы — бұл таным процесінің заңдылықтарын зерттеу.

    Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің студенттері қандай мүмкіндіктерге ие?

    Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің студенттері келесі мүмкіндіктерге ие: - Сапалы білім алу. - Ғылыми зерттеулер. Қазіргі күнге Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университети 6 факультеттегі 27 кафедрада 42 бакалавриат, 23 магистратура және 4 PhD докторантура мамандықтары бойынша мұғалім мамандарын даярлайды.

    Сезім мүшелері қандай тітіркендіргіштерді қабылдай алады?

    Сезім мүшелері әртүрлі тітіркендіргіштерді қабылдай алады, мысалы: - Дыбыс. - Температура. - Химиялық ісер.

    Жаз мезгілінде қандай жұмыстар жүргізіледі?

    Жаз мезгілінде балалармен келесі жұмыстар жүргізіледі: Табиғатты бақылау. «Жаз мезгілдері» тақырыбындағы оқу. Жазғы сауықтыру жұмысы. Жұмысты ұйымдастыру жазғы демалыс кезеңіне байланысты.

    Қазақстандағы ру-тайпалардың шежіресін қалай зерттейді?

    Қазақ шежіресінің тарихы туралы ғылыми зерттеулердің көптеген авторы жазған, соның ішінде Шоқан Валиханов, Мәшһүр Жүсіп, Нұржан Наушабай, Құрбанғали Халид, Әлкей Марғұлан, Нығмет Мыңжан және басқалар. Қазақ шежiресiндегi айқын туыстық және жалған [фиктивтi/немесе шартты туыстықты сюжеттермен дәлелденiп суреттеледi және рулық құрылымның зерттелуiне үлес қосады.

    Ассимиляция процесі қандай факторларға байланысты?

    Ассимиляцияны қандай факторларға байланысты білдіру мүмкін болмады. Алайда, ассимиляцияның белсенділігі әртүрлі организмдерде, сондай-ақ бір тұлғаның өмірінде өзгеруі мүмкіндігін ескертуі мүмкін. Ассимиляция және диссимиляция өмір сүруіне қамқорлық жасау үшін қатысушы өсімдіктердің өміршеңдігін қамтамасыз етеді.

    Қазіргі уақыттағы мұғалім қандай міндеттерді атқарады?

    Қазіргі уақыттағы мұғалімнің міндеттері: Оқушылардың танымдық міндетін қалыптастыру. Шығармашылық қабілеттерін жетілдіру. Білімге қүштарлықты ояту. Қазіргі заманғы мұғалімдердің әдістемелік әлемін өзгертпек, оны жаңа заманға бейім жастардың көңілін алдандырады.

    «Кітап оқу — адамды адам етеді» деген сөздің мағынасы қандай?

    «Кітап оқитын адам — табысты адам» деген сөздің мағынасы — кітапты сүюге, оны күтіп ұстауға тәрбиелеу, кітаптың адам өміріндегі маңызды рөлін түсіндіру. Кітапты оқыған адам теледидар көрген адамды басқарады.

    Қазіргі уақытта Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде қандай мамандықтарды дайындайды?

    Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде қазіргі уақытта 19 мамандық бойынша ғылыми-педагогикалық кадрлар дайындалуда. Бұл: физика-математикалық; гуманитарлық ғылымдар; табиғи ғылымдар және география; филологиялық; математика; педагогика және психология.

    Ертіс шебі қандай бекіністерді қамтыды?

    Ертіс бекіністер шебі XVIII ғасырда Ресей империясының оңтүстік-шығыс шекараларын қорғау үшін салынған бекініс тізбегі болды. Оның құрамына мыналар кірді: Коряков; Железинск; Жәміш (Ямышевск); Омбы (Омск); Семей; Өскемен.

    Моңғол және түркі тайпалары арасындағы байланыс қандай болды?

    Моңғол және түркі тайпалары арасындағы байланыс — бұл Шыңғыс ханның империясын қалыптастыру кезінде түрік-моңғол тайпаларын бір орталыққа, іргелі империяға бағындырған. Шыңғыстың құрған мемлекет құрамына түрік және моңғол әр түрлі тайпалары кіргенімен, өзара даму деңгейі бір, тілі ортақ болды.

    Мұғалімнің рөлі қандай?

    Мұғалімнің рөлі жеке тұлғаның қалыптасуына, болашағына бағыт-бағдар беруіне, өмірге дұрыс қадам жасауына жол сілтеуіне байланысты. Мұғалімің мақсаты — баланың бойындағы ең жақсы таланттарын танып, біліп қол жектен кез келген жетістігін мадақтап жігерлендіру.

    Блум таксономиясы қандай салаларды қамтиды?

    Блум таксономиясы когнитивті, аффектівті және психомоторлық салаларды қамтиды. Бұл үшін 1956 жылы Чикаго университетінің ғалымдары когнитивтік, аффективті және психомоторлік бағыттарды бөліп жазды.

    Экожүйедегі энергия мен зат алмасу қалай жүреді?

    Экожүйедегі энергия мен зат алмасуы келесі түрде жүреді: 1. Энергия. 2. Заттар.

    Қоспаны бөлудің қандай әдістері бар?

    Қоспалардың құрамына және қасиетіне қарай әр түрлі бөлу әдістері қолданылады. Қоспаны бөлудің кейбір әдістерінің мысалдары: - Буландыру. - Сүзу. - Айдау. - Магнитпен тарту.

    Таным процесінің заңдылықтары қандай?

    Таным процесінің заңдылықтары — бұл таным теориясының негізгі пәні. Танымның субъектісі — білім алуға бағытталған әрекеттерді жүзеге асырушы адам. Субъект өз болмысын, өзінің ішкі дүниесін объектісі ретінде қарай алады.

    Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университетінің ректоры кім?

    Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университетінің (ҚазҰАЗУ) ректорі Күрішбаев Ақылбек Қажығұлұлы болды. Қазақ ауылшаруашылық институтын «Агрохимия және топырақтану» мамандығы бойынша үздік бітірген, ауыл шаруашылығы ғылымдарының докторы, профессор, Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылыми академиясының академигі. 2022 жылдан бастап ҚазҰАҒУ ректорі.