Жеңілдіктерді тиімді пайдалану үшін келесі қадамдарды орындау қажет: 1. Жеңілдікті түрге бөлу. 2. Клиенттің мүдделерін ескере отырып, жеңілдікке ие болу: тұтынушыны тарту үшін — жай жеңілдік; бүлінген өнімді сату үшін (мысалы, көлік қызметтері) — күрделі жеңілдік немесе сериялы жеңілдік (бірнеше тауар сатып алғанда); 3. Бағаларды салыстыру; 4. Акциялардың ұзақтығын анықтау; 5. Сатып алынған тауарды бағалау; 6. Өнімдердің сапасын арттыру; 7. Қызметкерлердің мейірімділігін арттыру, мысалы, мерзіміне, уақытқа, тауарға байланысты жеңілдеп жүргізу.