• Вы здесь

    Психология и отношения

    Нейро

    Ответ создан на основе результатов поиска

    Люшердің түстік тестінің нәтижелерін қалай түсіндіруге болады?

    Люшердің түстік тестінің нәтижелерін түсіндіру үшін әртүрлі тәсілдер қолданылады, олардың бірі — түс ассоциациялары: Қызыл — қуат, қайғы, эмоционалдық белсенділік. Күлкі — кешірімділік, тездік, арман. Қоңыр — жақсылық, көңіл-күйді, алғышар. Түс ассоциацияларының мағынасы контекст және жеке ерекшелендірімнің әсеріне байланысты өзгеруі мүмкін.

    Сананың қызметі мен адам өміріндегі рөлі қандай?

    Сана — бұл адамның сезімдері, ойлауы, пайымдауы, жадысы, сенімдері және мотивациялары арқылы рухани феномендерді қабылдау қабілеті. Сананың қызметі адам өмірінде келесідей: - сыртқы дүниеге қатысуды қалыптастырады; - адамзаттың жинақтаған тәжірибені меңгеруді қамтамасыз етеді; - қоғамдық қатынастарды айқын бейнелейді.

    Буллингке қарсы күресу үшін қандай шаралар қолдануға болады?

    Буллингке қарсы күресу үшін келесі шараларды қолдануға болады: - Буллингтің алдын алу бағдарламасын әзірлеу. - Балаларға өз мектебі мен сыныптастарына жауапкершілік сезімін дамыту. - «Қандай буллинг?» деп аталатын дидактикалық ойын.

    «Баспалдақ» әдістемесінің мақсаты қандай?

    «Баспалдақ» әдістемесінің мақсаты — жоғары мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың өзін-өзі бағалауын зерттеу. Өткізу рәсімі: Балаға жеті сатыдан тұратын сызылған баспалдақ көрсетіліп, тапсырма түсіндіріледі.

    Вундт қандай әдістерді қолданды және олардың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай болды?

    Вильгельм Вундт психологияны зерттеуде эксперименттік әдістерді қолдануға тырысқан. Интроспекция әдісін қолданатындардың арасында бірқатар адамдар оның артықшылықтары мен кемшіліктеріне назар аударады: Артықшылығы: адам өз сезімдері мен ерекшеліктерін жақсырақ анықтайды, ал басқа адам оларды анықтау үшін қажет емес. Кемшілігі: адам бақылаулары өзгеше түрде түсінеді және олардың дәлдігін өзіне пайдаланады.

    Ата-аналар балаларға жыныстық тәрбиені қалай бере алады?

    Ата-аналар балаларға жыныстық тәрбиені қалай бере алады: Баланың жынысына қарай мәміле жасау. Сүндетке отырғызу. Ерлі-зайыптылардың оңашаланған кезінде баланың бөлмеде болмауы. Бала киімін ауыстырған кезде, жыныс мүшесін бүркеп тұру.

    Ұл мен қыз тәрбиесіндегі әкенің ерекшеліктері қандай?

    Ұлы және қызының тәрбиесіндегі әкелердің ерекшеліктері: Ұл баланы тәрбиелеу. «Қызды қырық үйден тыю керек» деп ұрсағаннан да бас тартпайды. Ұлы баламен қарым-қатынас ерекше, әке балаға жақсы көре отырып, оның жетістіктерін күтуге көмектесетіні белгілі.

    Қазақстандағы отбасылық институттың жағдайы қандай және ол елдің тұрақтылығына қалай әсер етеді?

    Қазақстандағы отбасылық институттың жағдайы отбасының қоғамның негізі ретінде зерттеледі. Отбасы — бұл бір шағын мемлекет.

    Қайғылы жағдайларда қандай сөздерді айту дұрыс?

    Қайғылы жағдайларда дұрыс сөздерді айту үшін келесі нұсқаларды қолдануға болады: «Қайғыңызға ортақпын!»; «Ол кісі үшін дұға етеміз, дұғада боламыз!». Кейбір сөз тіркестері адамның эмоциясын, мәселесін және жағдайын құнсыздандырады. Олардың ішінде: «Бәрі жақсы болады»; «Әрбір істе бір қайыр бар»; «Тек жақсыны ойла».

    Еңбек қандай адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады?

    Еңбек адамның өмірінің физиологиялық қажеттілігі және материалдық және рухани байлықтардың көзі болып табылады. Еңбек барысында адамға келесі қасиеттерді дамиды: - Құқықтық қасиет. - Саналылық. - Дағды.

    Психологияның қандай салалары бар?

    Психологияның салаларының тізімі: - жалпы; - әлеуметтік; - педагогикалық; - медициналық; - жастық; - құқықтық; - генетикалық. Психологияның қызықты және өте жаңа салалары экономикалық, экологиялық, жарнамалық, тарихи, сауда және басқа да болуы мүмкін.

    «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауындағы кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көріністері қандай?

    Кейіпкерлермен қарым-қатынасты талдау үшін «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауында қолданылатын тілдік көріністер: Диалог пен жазылымға арналған тіркестер; «Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын...»; Пәндік лексика мен терминология; Құндылықтарға баулу.

    «Нысана» әдістемесінің мақсаты қандай?

    «Нысана» әдістемесінің мақсаты — топтағы тұлғааралық қатынастарды зерттеу және оқушылардың әлеуметтік жағдайын бағалау. Әдістеме В. Н. Лутошкин әзірлеген, зерттеу әдісіне социометрия алынған.

    Виртуалды әлемдегі адамның мінез-құлқы қалай өзгереді?

    Виртуалды әлемдегі адамның мінез-құлқы тәуелділік тудырады. Виртуалды әлеуметтік ортадағы адамның қарым-қатынасына байланысты оның мінезі әртүрлі орталарда өзгеріп отырады.

    Субъективтіліктің деңгейлері қандай болуы мүмкін?

    Субъективтіліктің деңгейлері мыналар болуы мүмкін: - Төмен дәрежедегі. - Орта деңгейдегі. - Үлкен деңгейге ие.

    Интернетке тәуелділікті қалай анықтауға болады?

    Интернетке тәуелділікті анықтау үшін маманмен кеңесу қажет. Интернетке тәуелділік диагностикасын жүргізетін бірнеше әдіс бар: Кимберли Янгтың интернетке тәуелділік тесті. «Интернет-аддикция» диагностикалық жұмысы. Алғашқы монографиялар.

    Жетістікке жету үшін қандай мақсаттары болуы керек?

    Жетістікке жету үшін мақсаттардың келесі сипаттамалары болуы керек: - Мақсатты анықтау. - Ісіңе жауапкершілікпен қарау. - Өзіңнің және өзгенің уақытын бағалау.

    Қиын оқушылармен жұмыс жасаудың психологиялық аспектілері қандай?

    Қиын оқушылармен жұмыс жасауда психологиялық аспектілерге мыналар жатады: - Мінез-құлқы. - Өзін-өзі бағалау. - «Қиын» оқушы.

    Интроспекцияны дамыту үшін қандай жаттығулар жасауға болады?

    Интроспекцияны дамыту үшін жасауға болады: - Мюнстенберг әдістемесі. - «Көріп, есіңе сақта!».

    Есірткіге қарсы күрестегі қоғамның рөлі қандай?

    Қоғамның рөлі есірткіге қарсы күресте әрбір адамның қолдауымен шектеледі. Есірткі қолданудың алдын алу үшін қоғамда есірткінің зияны туралы ақпараттық жұмыстар жүргізу қажет. Қоғам есірткі бизнесімен күреске үлес қосуға, қоғамдық белсенділік танытуға және кәмелетке толмағандар арасындағы құқықбұзушылықтың азаюға ықпал етуге тырысады.