«Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» сабақтарында келесі әдістер мен тәсілдер қолданылады:
Өзін-өзі басқара алу . Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеуге, өмір сүретін ортаны толық бағдарлай білуге көмектеседі .
«Қалыптандыру» әдісі . Бұл концепция оқушының түзеу-педагогикалық іс-шаралардың барлық жүйесін жобалау кезіндегі негізгі және жалғыз есептеу нүктесі болып табылады .
Дифференциалды-топтық әдіс . Жұмыс оқушыларға арналған топтарға бөлінеді, олардың даму ерекшеліктері мен мүмкіндіктері ескеріледі .
«Оқытуды бағалау» әдісін қолдану . Ол оқушыға оқытудың тиімділігін бағалап, оның өзіне-өзі жұмысын жетілдіруге көмек береді .
Тәжірибелік әдіс-тәсіл . Тәжірибені сабақтың негізі ретінде қарастыруға болады .