Қазақстанда мата өндірісінің дамуына келесі факторлар әсер етіп жатқан:
Цифрлық технологиялар . Мата өңдеуге арналған ашық технологиялардың көмегімен сән өнеркәсібі, спорттық киімдер, тұрмыстық және жиһаз қаптайтын маталар, көшкі, дастарқан, орамал өнімдері тігілетін маталар өндіреді .
Ұлттық өнімдік басымдық . Шетелдерден импорттық мата-тігін өнімдерінің нөпірі отандық тауар өндірушілерді тығырыққа тіреді, өндіргішті отандық шикізатпен қамтамасыз ететін дайындау орталықтары жоқ .
Қазақстандық мата өнімінің өзіндік құны айтарлықтай төмен болуы мүмкін . Бұл компаниялар экспорттау немесе дайын бұйымдарды шығару және жергілікті нарықты қанықтыру үшін екі бағыт бойынша жұмыс істеуді жоспарлап отыруы мүмкіндік береді .