Техникалық қызмет көрсету қалыпты.Бірақ, өкінішке орай, кейбір қызметкерлер өздеріне басқа адамдардың заттарын береді!Күннен қорғайтын көзілдірік қалдырды!, және ол оларды ешқашан берген жоқ !Өте өкінішті !Бірақ мұндай қызметкерлер үшін бүкіл ұжымға көлеңке түседі!!!!!
Қаңтар айының соңынан бүгінге дейін депозиттерден қаражат ала алмаймын. Мен Ресейден келгенге дейін алдын-ала кеңес беремін. Олар бір нәрсені айтады-іс жүзінде басқа нәрсе болады. Техникалық қолдауда олар бөлімшенің өзінде де алдайды. Мен бас кеңсеге шағыммен жүгіндім-олар: "бізде осылай, біз кінәлі емеспіз біздің техникалық қолдауымыз және банк бөлімшесінде сізге осылай кеңес берілді", - деп жауап береді. Ақшаны өзіңізде ұстау үшін дұрыс емес кеңес беріледі! Бұл өте қарапайым. Мүмкін олар тіпті қирау алдында тұр ма? Олар жасырады, мүмкін оларда ақша жоқ шығар? Өйткені үш ай өтті, ешкім қозғалмайды. Менің сенімді адамым бөлімшеге 4 рет барды, әр уақытта бір сағат күтеді және әр уақытта ақша алмайды.
Сонымен қатар, олар маған Smartbank қосымшасын бұғаттады, мен ақшамен не болып жатқанын мүлдем көрмеймін. Бұл банкке ешқашан хабарласпаңыз.
Еуразиялық банктің ресми ватсап хат-хабарларының, сондай-ақ жіберілген және алынған хаттардың барлық скриншоттары бар