Процестің сапасы бойынша бәрі ойластырылған: мен келдім, кілттерді бердім, кеттім, дайын қоңырау шалдым, келдім, төледім, жөнделген көліктің кілттерін қайтардым. Барлығы анық, бестік!
Мен тұрақты клиенттерге адалдық туралы ұсынысты айтуға рұқсат етемін, Жөндеу кезеңінде автокөліксіз өмір өте ыңғайсыз және такси паркін пайдаланудың қымбат ләззатымен салыстыруға болмайды.
Егер Сервис Жөндеу кезеңінде автокөлікті жалға берсе, сақтандыру+бензин + жөндеуді кешіктірген әрбір күн үшін құнның төмендеуін ескере отырып, қызмет ақысының ең аз мөлшері болса, онда бұл шеберлерді ынталандырады және клиенттерді серіктестікке деген адалдықты нығайтуға ынталандырады
Жақсы қызмет көрсету, әдемі орталық, менеджер шынымен көмектеседі. Бірақ егер біз Хундай орталығымен салыстыратын болсақ, Алюр помоти, Хундайға ұсақ-түйек нәрселер көп( рульге арналған қақпақ, автокөлік жүргізушісінің жиынтығы, ...). Сондай-ақ, Алюрде олар асханада айырбастау картасын береді( өкінішке орай, тек қарапайым шай мен кофе қарапайым), қалғанының бәрі ең жақсы асхананың бағасымен төленеді. мүмкін олардың қызметкерлері немесе басшылығы IKEA тәжірибесін оқып берсін (олар өз дүкендерінде азық-түлік / сусындарды нарықтық құннан сәл төмен сатады және шығынға ұшырайды, бірақ мәні мен зерттеулері қанағаттанған және жақсы тамақтанған клиент әлдеқайда көп сатып алатынын көрсетті, мысалы, тіпті қосымша. нарыққа қарағанда жоғары жабдық, ал кейбіреулері тіпті нарыққа қарағанда жоғары 2 рет. Жалпы, Жақсы орталық пен менеджер Сүйінбайға қарағанда әлдеқайда жақсы. Клиенттер үшін күту аймағында смартфондарды зарядтау үшін розеткаларды қосу керек.
Jetour көлігін көруге келдім. Тек ешкім кіріп, ештеңе сұрамады, менеджерді жазбады, анықтамады. Мен өзім өтіп, менеджерді бір нәрсемен айналыстым, бір-біріме кеңес беруімді сұрадым, содан кейін бір нәрсемен айналыстым.
Бірақ, егер олар кіре берісте жазып алса, мүмкін, jetour машиналары маған ұнады, жиынтық және баға, басқалармен салыстырғанда