Балалар-а-а, Бұл қалақ емес, бұл Якорь! (Бәрі жаман)
Клиенттерге деген жиіркенішті көзқарас!
Қосымшада (қисықта) 29 наурызда сағат 18:07-де 8 790 теңге сомасына Тапсырыс ресімделді. Күту 60 минутты құрады.
Бірден қыз қоңырау шалып, тапсырысты растады.
90 минуттан кейін бізде тапсырыс болатынын ескертті.
18:17-де мен қоңырау шалып, тапсырысқа "Пепперони"пиццасын қосуды өтіндім. Тапсырыс 11 590 теңге сомасын қабылдап, қайта есептеді. Қосымшада сома өзгерген жоқ.
19: 07-де (60 минуттан кейін) қосымшада тапсырыс мәртебесі "расталды"болып өзгертілді.
Біз күтеміз.
Сағат 19:45-те (1 сағат 38 минуттан кейін) мен тапсырысымның қайда екенін сұрадым (үйде аш балалар отырады), оператор маған оны әлі дайындаған жоқ деп жауап береді! Менің тапсырысымнан кейін тағы 8-і келді. Менің сұрағыма, тапсырыстардан кейін келіп түскен тапсырыстар менің тапсырысымды дайындау уақытына қалай әсер етуі мүмкін, колл-орталықтың Құзыретті емес қызметкері жауап беру қиынға соқты. Байланыс орталығына қоңырау шалу мүмкін емес.
Сағат 19: 55-те (1 сағат 48 минуттан кейін) маған байланыс орталығының қызметкері қоңырау шалып, менің тапсырысым 15-20 минуттан кейін болатынын хабарлады.
Біз күтеміз.
20:20-да (2 сағат 13 минуттан кейін) мен ақыры оларға қоңырау шалдым, олар маған курьер баяғыда кетіп, бір минуттан екінші минутқа кететінін айтты.
Сағат 20: 50-де (2 сағат 43 минуттан кейін) маған курьер келіп, тапсырыс әкелді. Төлегеннен кейін (ТА-ДААМ!) пицца әкелмеді. Курьер Тапсырыс олардан 20 минут бұрын алынғанын айтты. Бұл шындық сияқты болды, тамақ жылы болды.
Мен байланыс орталығына тек 21:30-да хабарласа алдым. Маған кейінірек пицца әкелу ұсынылды) мен мәдениетті түрде бас тартқан жоқпын. Сағат 21: 49-да ақша қайтарылды.
Қорытынды:
"Компанияның" саясаты қандай??? Нахапать тапсырыстар және оларға қызмет көрсетпеңіз?
Егер маған тапсырысымды жеткізе алмаймын деп жауап берілсе (егер мәселе курьерлерде болса) және оны кафеге бере алсам, Мен еш қиындықсыз тоқтайтын едім (5-7 мин.)
Егер олар маған тапсырыс дайындай алмаймын деп жауап берсе (көптеген тапсырыстар), мен оларға адалдығы үшін алғыс айтамын және басқа жерде тапсырыс берер едім. 2 сағат 43 минутта мен шынымды айтсам, азық-түлік сатып алып, балаларды тамақтандырар едім.
Байланыс орталығының Құзыретті қызметкерлері мүлдем жоқ.
Қатты 3 орамдары. "Терияки манго" орамы тіпті мангоның иісі емес (тізімде көрсетілгенімен), терияки соусындағы лосось туралы айтпағанда (жалаңаш консервіленген). Нагеттер мен фрилерді бұзу мүмкін емес. Пицца ешқашан дәмін татқан емес)
Мен "Қалақтарда" тағы бір рет тапсырыс беремін бе? ЖОҚ-ИӘ!
Клиенттерге немқұрайлы қарау, орташа ас үй және жағымсыз байланыс орталығымен хош иістендірілген қорқынышты күту уақыты.
Қалай болғанда да.
P. S. ас үйден чек тапсырысын қалай беруге болады және Пицца жетіспейтінін байқамайсыз ба???
Өте нашар, курьер менің интерком жұмыс істемейтінін жаңылыстырды, мен өзім төмен түсуге тура келді.
Суши қалыпты-тек Филадельфия, ал ыстық, олар салқындатылған. Ролл ірімшігі кішкентай.Бірақ интерком туралы курьердің жаңылыстырғаны - бұл күні бойы бұзылды.Мен баға қалыпты деп ойладым, ал қызмет қалыпты болды-Мен оны алдым.