Алматының тарихи орталығындағы ҚФҚ.
Орналасқан жері хз қайда тұрақ қою керек.
Мекеменің өзіне қатысты:
1. Күту уақыты, 20-30 минут. Тұтастай алғанда, ҚҚЖ-да адамдар ағымына сілтеме жасай отырып, ұзақ уақыт пісіру қалыпты жағдайға айналды.
2. Қызмет көрсету, нормадан төмен. Қызметкерлер әрқашан взводта, олар өз істерімен айналыса алады, ал сіз клиентсіз біраз күте тұрыңыз.
3. Атмосфера. Кір, ескі жиһаз. Ыңғайлы үстелдер мен орындықтар емес. Жалпы, мекеменің логикасы сізді тезірек жеңеді. Неге таңдану керек.
4. Тағам, порция мөлшері мен дәмі бойынша кішірейе түсті.
Нәтижесінде біз балшыққа, қызметкерлерді құрметтемеуге, аспандағы бағаларға және ай сайын көтерілуге үйрендік.
Франчайзингтен тек атауы.
Құрметті KFC әкімшілігі, 2024 жылдың 7 наурызы, сағат 20:40 шамасында біз тапсырыс бердік, ол достық бокстан және 3 комбо бокс шеберінен тұрды.... Біздің дос бокс қайда!?!?!? Осы позицияның жетіспеушілігін анықтағаннан кейін олар дереу kfc жеткізу қызметіне хабарласып, бізбен байланысу керектігін айтты, бірақ қазіргі уақытта ешкім хабарласпады, тіпті телефонды да алмайды (Тапсырыс KFC мейрамханасын дайындады, ол гогольде орналасқан, чек бойынша), айтпақшы, Тапсырыс kfc ресми сайты арқылы жасалды. Бізге хабарлаңыз, біз лақтырылдық па?