20.12.2021 жылы termex су жылытқышын 5 жыл бойы резервуарға кепілдік сатып алды., Акку дүкені. 30.04.2023 тамшы. Тексеру кезінде ішкі резервуардағы сызба анықталды. Бірге Акку жіберілді сераис орталығы Дельта. Бір апта бойы олар байланысуға тырысты,нифига. Екінші аптада біз қоңырау шалдық,біздің кінәміз сияқты барлық сылтаулар сол жерде қандай анодты уақытында алмастырмады. Аккудан сатып алғанда,олар бұл үшін өзгерту керек деп айтпады,өздері білмеді. Қызмет емес, лақтырушылар. Дөрекі, шеберлерден операторға дейін немесе оны қалай атауға болады
Қорқынышты қызмет, 2021 жылдың 26 қаңтарында ата-анам оларға дүкеннен кепілдік бойынша мұздатқышты жөндеуге жіберді. Олар жөндемеді, ауыстырғысы келмейді, енді ақшаны кім қайтаратыны белгісіз. Ұятсыз, кепілдік аяқталғанша күтіңіз. Оларға қайда шағымдану керек?
Мен қосамын. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау сайтына шағымданғаннан кейін жағдай өзгерді, оларда онлайн өтініштерді қабылдаудың эксперименттік алаңы бар. Олардың араласуынан кейін мұздатқыш жұмыс істемейтіні туралы қажетті қағаз жазылды. Сіз бәрін бірден жаза аласыз ба? 😡
Дөрекі сөйлеңіз, сыпайы емес. Олар жөндеу мәртебесі туралы ескертпейді, өздері қоңырау шалыңыз дейді, жұмыс көп, біз сізге қоңырау шалмаймыз! Біз ұялы телефонға қоңырау шаламыз, қалалық телефон қабылданбайды және олар бір нәрсе керек деп жауап береді. Сіз мұндай қызды қайдан зұлым және сыпайы емес деп санайсыз? Мен ол жерге жөндеуге кеңес бермеймін,Альби қызметі жақсы.