30.02.2024 осы мекемеде ТҚК өтті, Тапсырыс-наряд № ТАС00021709. 31.02.2024 менеджер менімен жұмыс сапасын бағалауды сұрады. Бөлшектердің болуы туралы сұраққа Мен шынымды айтсам, олардың шашыратқыштары болмағаны жаман емес. Сол күні салон өкілі маған қоңырау шалып, тапсырыс бойынша шашыратқыштар бар екеніне сендірді, жеткізу уақыты 1 күн, біз оны қалаған кезде орнатамыз. Мен 02.02.2024 сағат 16.00-ге жазылдым. 01.02.2024 менімен қоңырау шалып, ертеңгі жөндеуді еске түсірді, сонымен қатар SMS-ескерту келді. Бүгін 02.02.2024 автокөлік кешеніне келіп, бүріккіштер жоқ екенін білді, сонымен қатар оларға ешкім тапсырыс берген жоқ, менімен жұмыс істеген менеджер кенеттен демалысқа кетті. Мен әзілді бағаладым. Мұндай әзілдер мұнда заттардың реті бойынша. Алдыңғысында олар магнитоламен ақауларды түзете алмады, бұл оның қытайлық екенін және бір жылдан астам өмір сүрмейтінін алға тартты-бірақ олар маған оны қайнатып, орнатты. Мен оны YouTube көмегімен жөндедім-тіпті бөлшектеудің қажеті жоқ. Бұрын мен оларға жаңа резеңке алу үшін келдім - олар қоймада жоқ деп жауап берді, өйткені олар енді шығарылмайды. Kaspi мен Қостанайда бұл жақсылық толы және бір тиынға тұрарлық. Қорытынды жасаңыз.
Тарлан мамандарына қызмет көрсеткені үшін рахмет. Олар ақаулықты тауып, жойды, бір жыл бойы жүз қаланы аралап жүрді, менің сұрағымды ешкім шешкен жоқ. Менеджер Вячеслав жақсы!