Маған Банктің жұмыс жүйесі өте ұнамады, несие мәселесі бойынша олар ұзақ уақыт бойы қарайды, содан кейін заңды тұлғаларға жібереді.бөлім, олар өз кезегінде ұзақ уақыт қарайды. Ең бастысы, менеджер мақұлдаудың шыққанын білу үшін қоңырауларға жауап бермейді.Біз де жұмыс істейміз және үнемі жүріңіз жауабын білу үшін мүмкіндік жоқ.Сіз екі сөз жаза аласыз :иә немесе жоқ!
Банктің өте ыңғайлы орналасуы және Филиалға қызмет көрсетудің кең спектрі. Банк басшылығы жеке қызмет көрсету залын жаңарту арқылы имиджге қамқорлық жасайтынын көруге болады. Банк менеджері Біздің сұрақтарымызды тез және сауатты шешеді, тіпті уақыт қажет болса да, не күту керек болса да, олар әрдайым уақытты хош иісті және өте дәмді кофемен печенье түрінде өткізеді. Әсіресе жеке менеджер Айжанды атап өткім келеді. Рахмет!
Өте үлкен кезек, банкте клиенттердің үлкен ағынымен жұмыс істеу тәжірибесі жоқ. Олар қағаз талонын алу мүмкіндігін алып тастады, қарт адамдарға осыған байланысты талон алу қаншалықты қиын болғанын көрді, бірақ соңында оларға қызметкерлер көмектесті.
Мұның бәрі жұмыс орындарының жартысы бос болған кезде және олардың артында ешкім отырмайды, ал жұмысшылар қабырғаның артында бір нәрсені атап өтіп, үстелді жауып, мезгіл-мезгіл есіктен чебуректер мен мантияларды сүйреп апарады - корпоративтер жұмыс уақытынан кейін жақсы ұйымдастырылады немесе бөлімді жабады.
Мұны жоғарыда айтылғандарға мән бермейтін басшылық көргенін қалаймын:)