Керемет спорт кешені! Керемет мұз айдыны! Барлық секциялар олимпиадалық және барлығы тегін!!!
Барлығы балаларға арналған! Мейірімді және мейірімді жаттықтырушылар. Біз шорт-трекке жазылдық-олар бізге арнайы конькилерді алып, тегін берді. Немесе балалар жаттығуға қуана барады. Ыңғайлы тұрақ. Отыруға және балаларды күтуге арналған диван бар.
Шағым.
Клиенттерге деген дөрекі көзқарасы үшін кешірім сұраудың ресми талабымен жазамын.
02.03.2024 ж. Менің кәмелетке толмаған қызым мұз айдынындағы сеанс үшін ақы төледі, мұзға шыққаннан кейін 1 айналым жасап, мұз айдынындағы ауа тесіктері мен шұңқырларды көрді, бұл баланың денсаулығына қауіп төндіреді. Жалпы, мұз айдынының жағдайы пайдалану үшін табиғи емес еді. Айтпақшы, мұз айдынын аяқ киіммен көруге рұқсат етілмеді , кіре берістен қараңғыда көзбен қарауға рұқсат етілмеді , бүкіл мұз айдынын және оның жағдайын бағалау мүмкін емес.
Сапалы ұсынылмаған / не ұсынылмаған қызметтер үшін ақшалай қаражатты қайтаруды жүргізудің заңды талабынан кейін кассир өрескел нысанда қайтарылмайтын ережелерді көрсетті, бұл тұтынушының құқықтарын өрескел бұзу болып табылады ."Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 35-бабының 1-тармағына сәйкес тұтынушы көрсетілген қызметте кемшіліктер анықталған кезде төленген ақшалай қаражатты қайтаруды талап етуге құқылы.
Мұз айдынының жарамсыз екендігі туралы бірнеше рет түсіндіргеннен кейін және қайтаруды бірнеше рет талап еткеннен кейін , кассир әкімшіліктің қайтаруға рұқсат бермейтінін мүмкіндігінше дөрекі түрде көрсетті. Содан кейін олар әкімшілікпен байланыс орнатуды талап етті , содан кейін кассир және тағы бірнеше жастар вагонда болған , суши жеп , көңілді күліп, мазақ етіп сөйлей бастады 2гис-ке кіріп, қараңыз. Тағы да талап етудің заңды құқығы Әкімшілік байланыстары сәтсіз аяқталды және олардың пікірлері; " интернетке кіріп, көруге не жалқау?" ....
2гистен бастап олар әкімшілікке телефон нөмірін берді. Бірақ ешкім телефонды көтермеді , содан кейін кассир терезені мысқылмен ашып, әрине, біздің жұмыс уақытымыз аяқталмайды дейді(әкімшілік дәл). Яғни , кассир ешнәрсе үшін жауап бермейді, мұз айдыны 23.00-ге дейін жұмыс істейді, ал әкімшіліктің жұмыс күні аяқталды! Сонда бәріне кім жауапты?
Әрі қарай, кассир онымен бірге болған бірнеше адамның ортасында болған кезде, Вернге қалтасынан ақша болу керектігін айтты.
Бұл, сізде қандай қызметкерлер бар?
Олар дөрекі, дөрекі, мазақ етеді, сонымен қатар адамдар тобы! Біз мұз айдынына қоғамдық орынға емес , жұмыс орнында қатарынан суши мен хамят жейтін асханаға , балағанға келдік деген сезім пайда болды!
Керемет мұз айдыны, мінуге жеткілікті орын, ыңғайлы киім ауыстыратын бөлмелер және қол жетімді баға 👍 🏻
Маған өте ұнайды, біз мұнда бірінші жыл емеспіз здесь