Мультивалюталық карта қажет болды. Бөлімшеге келді. Маған қызмет көрсететін қыз картадан ештеңе білмейді - Жылдық қызмет, шектеулер және т.б. Ол мені барлық ақпаратты "біздің сайтта" көруге жіберді, онда мультивалюта картасы туралы ақпарат жоқ.
Картаны дайындау мерзімін жариялады-3 жұмыс күні.
4 күннен кейін жеделхатта жазамын-орындау мерзімі 5-7 жұмыс күні.
Эм... жарайды, көбірек күтемін
8 жұмыс күнінен кейін мен бір нөмірге қоңырау шаламын - олар мені күтуге жібереді
Мен тікелей біздің бөлімге қоңырау шаламын-мен деректерді көре алмаймын, Нөмірді қалдырыңыз, Мен сізге мүмкіндігінше қайта қоңырау шаламын.
Керемет. Неліктен деректерге қол жеткізе алмайтын оператор бар?
Жалпы, уақыт өтіп жатыр, карта жоқ. Мен қызметкерлерді мезгіл-мезгіл тепкілеймін, бірақ мен "күту" хабарламасынан басқа ештеңеге қол жеткізе алмаймын.
Жаңа клиенттерге деген жиіркенішті көзқарас.
Егер сіз оларға айналғыңыз келсе де, ештеңе шықпайды.
Мен ұсынбаймын.
Маған ұнамады, шынымен 2 адам жұмыс істейді, қалғандары ресепшнде ешкім жоқ, олар банкоматтың қай жерде екенін нақты түсіндіре алмайды, менеджерге жібереді. Және сол жерде ---
Мамандар білікті емес. Жылдық қызметке өтініш жазуға келдім. Маған қызмет еткен қыз бұл мәлімдемені жазу керек пе, жоқ па білмеді. Мен Жылдық қызмет үшін қанша төлеуім керек екенін есептедім. Нәтижесінде мен дұрыс емес деп санадым, webkassu-ға кіре алмаймын, бұғатталған, 50 теңге жетіспейді.