Жақсы ыңғайлы ХҚКО
Ыңғайсыздықты ең алдымен келушілердің өздері жасайды
Егер сіз сапарға алдын-ала тапсырыс берсеңіз, сізге қажет нәрсені нақты түсіндіріңіз, олар сізге әрдайым көмектесе алады
Егер Сіз дұрыс қызмет көрсететіндігіңізге күмәндансаңыз қайта сұрағаныңыз жөн
Кері байланыс арналары жақсы жұмыс істейді, QR кодын сканерлеу арқылы сіз кері байланыс жаза аласыз және сізбен байланыса аласыз
ХҚКО басшысының есігі әрдайым ашық және әрдайым тірі кезек болады, басшының өзі көмектесуге және сұрақтарға жауап беруге дайын кейде оны залда өтіп бара жатқанын көруге болады
Басқа ХҚКО лар қызмет көрсету қиынырақ және нашар дейді
Адамдарға деген қорқынышты көзқарас, олар ештеңе түсіндірмейді, проблемаларды шешпейді, көмектеспейді және көмектескісі келмейді, олар басқа жерге жүз рет жібере алады және бұл олардың жұмысы емес деп айта алады.
Мен мұнда ЖСН алдым. бірінші күні мен оны ала алмадым, олар жұмыс істемейтін базаға сілтеме жасады.
Екінші күні ЖСН алды, бірақ оператор жігіт қаланы шатастырды және менің ЖСН Астанадағы базаға бекітілді (ХҚКО Алматыда!)
1414 нөміріне қоңырау шалғаннан кейін маған бұл қате екенін және оны түзету үшін салыққа барып, өтініш жазу керек екенін түсіндірді. Салықта маған бланкілер беріліп, ХҚКО-ға қайтарылды. Салық және ХҚКО арасындағы қашықтық-таксиде 40 минут.