Осы желінің бүкіл жанармай құю станциясында әрқашан бір кассир және өте баяу қызмет көрсетіледі! Тұтыну өнімі бойынша барлық ассортимент емес, ассортиментті кім және қандай жүйе таңдайды-жұмбақ!
Жақсы бензин, сіз жеуге немесе кофеге тапсырыс бере аласыз.
Жауапты қызметкерлер.
- Жанармай құюдан кейін бұл отынның шығыны басқаларға қарағанда көбірек.
Бензиннің сапасы өте жақсы, бірақ техникалық қызмет көрсету көп нәрсені қалайды: 17 және 25 қыркүйекте көлігіңізге жанармай құйылды. ЖҚС қызметкерлері бонустық карта бойынша жанармай құюдан үзілді-кесілді бас тартты!!! 17 қыркүйекте өзін таныстырудан бас тартқан жігіт маған олардың терминалы жұмыс істемейтінін айтып, "бұл менің мылжыңым емес. Сіз менен не қалайсыз". Емле толығымен сақталған. 25 қыркүйек, сағат 16.30-17.00 шамасында., мен жанармай құюға келдім, бонустық картаны тапсырдым, қыз операторына бонустық картаның жартысын, ал жартысын картаны ауыстыру үшін қолма-қол ақшамен толтырғым келетінін түсіндірдім, өйткені менде 6-шы жыл болды және мезгіл-мезгіл жұмыс істемейді, мүмкін ол магниттеліп, жарамдылық мерзімі өтіп кетуі мүмкін. Мені соңына дейін тыңдамай, өрескел сөзін бөле отырып, оператор қыз маған Нұсқаулық үнімен айта бастады:"міне, жұмыс күні келіңіз, олар сізге картаны ауыстырады, ал қазір демалыс күні және менің картамды ұратын ештеңе жоқ". Емле толығымен сақталған. Мен 51 жастамын, бұл қыз менің қызымда жақсы. Әдеттегідей, бұл жанармай құю станциясында ол өзін таныстырған жоқ, оған бейдж жоқ. Мен қолма-қол ақшаға жанармай құйған кезде бонустық картаны бонустарды есептеу үшін құрылғыға салдым, ол қандай да бір себептермен таң қалды: "сонымен Сіз бонустық картаны ауыстырғыңыз келді ме? Ал Сіз маған бұрын не айтпадыңыз". Мен оны жанармай құюдың басында түсіндіруге тырыстым. Мұның бәрі басқа клиенттердің қатысуымен кінәлі бала сияқты наразы тәрбиелік үнмен айтылды. Бұл жанармай құю станциясында не болады?!!! Неліктен мен үшін жақсы балалар, сондықтан хамят, карта бойынша қызмет көрсетуден бас тартады? Басшылықтың біреуі жағдайды түсіндіре ала ма?