Олар демалыс күндері жексенбіде мейрамхананың өзінде Панаехалиде болды, күйеуінің туған күнін атап өтті. Қызмет көрсетуден қатты көңілі қалды, бізге 2 даяшы қызмет етті және олардың біреуі біз оны шақырған кезде қанағаттанбады. Біріншіден, даяшылар келмеді (залда небәрі 5 үстел болды), не барға баруға, не көрші үстелге жақындаған кезде қызды айқайлауға тура келді және ол біздің оны айқайлағанымызды қатты ұнатпады.ол оны тікелей көрсетті, барлық көріністерімен. Екіншіден, даяшылар үстелден мүлдем тазаламады, майлықтар лас, ыдыс-аяқ бос, бәрі үстелде тұрды, біз сұрағаннан кейін ғана алынып тасталды. Таза майлықтар болған жоқ, біз сұраған кезде әкелдік. Шәйнекте шайға тапсырыс беріп, 2 шәйнек әкеліп, мәзірде 1 литр талап етілгенін, ал олардың литрлік шәйнектері таусылғанын, сондықтан 2 жарты литр шайнек әкелгенін айтты. Шайға тапсырыс берілді қара ақшыл шай әкеліп, ол әлі қайнатылмағанын айтты, бірақ кейінірек ол да қайнатылмады. Ал шайға арналған сүт, әдетте, бір стақан шыршаға әкелінді және олардың сүтке арналған сүті жоқ екенін айтты. Біз сүтті шайға құйып жатқанда, жартысы үстелге төгілді. Бір Салат сірке суы үшін қышқыл болды. Диван отырды дранный және тесіктерде күйдірілген. Бізге ұнаған жалғыз нәрсе-суши мен кальян. Бізге әкелген жігіт кальян ең қалыпты және барабар адам қызмет көрсету персоналының қатарында болды. Бізге жақындады, тағы бір нәрсе сұрағымыз келуі мүмкін, акциялар туралы айтты. Міне, мен оған кіріп, оны қоямын. Егер сіз осы даяшыларды ауыстырсаңыз, интерьерді алдап, қажетті ыдыс-аяқтарды сатып алсаңыз, онда бұл мекемеде әлі де жақсы болуы мүмкін.