Яндекс 360 Премиумды өшіру

Назар аударыңыз. Егер сіз қосымшада Премиум қосқан болсаңыз, онда тарифті тек соннан өшіре аласыз. Толығырақ Пошта (Android және iOS үшін) немесе Диск (Android және iOS үшін) қосымшасының Анықтамасынан қараңыз.

Премиумды өшіру үшін оны автоматты түрде ұзартуды өшіріңіз.

  1. Яндекс 360 тарифтері парағына өтіңіз.
  2. Қажетті тарифке қарама-қарсы Бас тарту батырмасын басыңыз.
  3. Сөндіруді растаңыз.

Бұл ретте Премиум төленген мерзімнің соңына дейін әрекет етеді.

Жазылым аяқталғаннан кейін қосымша мүмкіндіктер өшіріледі. Төленген орын да сөндіріледі. Осы себептен Диск асыра толып қалған болуы мүмкін.

Отбасылық Премиум тек отбасылық аккаунт әкімшісі ғана өшіре алады.

Егер сіз Премиумды қателесіп, өшірсеңіз, тариф жұмысын қалпына келтіруге болады.

Яндекс 360 Премиумның ақшасын қайтару

Егер сіз жазылымды қате сатып алсаңыз, онда төлем жасалғаннан кейін үш күн ішінде сіз қайтару туралы өтініш бере аласыз. Бұл үшін парақшаның төменгі жағындағы форма арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. Хабарламада логин мен тарифті көрсетіңіз.

Төлемнен үш күн өткен соң жазылым үшін қаражатты қайтару мүмкін емес, бірақ автоматты түрде жаңартудан бас тарта аласыз — жазылым төленген кезеңнің соңына дейін белсенді болады, содан кейін мүлде ажыратылады.