Тарифті ажырату
Назар аударыңыз
Егер сіз тарифті AppStore немесе Google Play қосымшалар дүкендері арқылы қосқан болсаңыз, оны тек солар арқылы ажыратуға болады. Нұсқаулықтар мына мақалаларда:
Премиумды ажырату үшін оны автоматты түрде ұзартуды ажыратып тастаңыз.
- Яндекс 360 тарифтері парағына өтіңіз.
- Қажетті тарифке қарама-қарсы тұрған Бас тарту батырмасын басыңыз.
- Сөндіруді растаңыз.
Бұл ретте тариф төленген мерзімнің соңына дейін әрекет етеді.
Тарифтің әрекет ету мерзімі аяқталғаннан кейін қосымша мүмкіндіктер өшіріледі. Төленген орын да сөндіріледі. Осы себептен Диск асыра толып қалған болуы мүмкін.
Отбасы үшін тарифін тек отбасылық аккаунттың әкімшісі сөндіре алады.
Егер тарифті қателесіп сөндіріп тастаған болсаңыз, оның әрекетін қалпына келтіруге болады.
Яндекс 360 тарифі үшін ақшаны қайтару
Егер сіз тарифті қателесіп қосқан болсаңыз, төлемнен кейін бес күн ішінде қайтарымға өтінім рәсімдей аласыз. Бұл үшін парақшаның төменгі жағындағы форма арқылы қолдау қызметіне жазыңыз. "Тарифтер мен төлем туралы сұрақтар" тақырыбын таңдаңыз. Хабарламада тарифті көрсетіңіз — оны Яндекс 360 тарифтері парақшасынан қарауға болады.
Назар аударыңыз: егер сіз тарифтің артықшылықтарын қолданып қойған болсаңыз, мысалы, Дискіге өлшемі 1 ГБ асатын файлдарды жүктесеңіз немесе қауіпсіз жария сілтемелер жасаған болсаңыз, Яндекс ақшаны қайтарудан бас тарта алады. Яндекс 360 тарифтеріне не кіреді
Төлемнен бес күн өткен соң тариф үшін қаражатты қайтару мүмкін емес, бірақ автоматты түрде жаңартудан бас тарта аласыз — тариф төленген кезеңнің соңына дейін әрекет етеді, содан кейін мүлде ажыратылады.