Қызметкерлер

Бизнеске арналған Яндекс 360 жүйесінде жұмыс істегенде, сіз қызметкерлердің аккаунттарымен әртүрлі әрекеттерді орындай аласыз: жаңа аккаунттар қосу және бұдан былай керексіздерді жою, қызметкерлер деректері бойынша іздеу және олардың карточкаларын қарау, сондай-ақ ұйымыңыздың пошталық доменінде тіркелген аккаунттарды өзгерту және блоктау.

Қосу

Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметінде бірлескен жұмысты бастау үшін ұйымыңызға қызметкерді қосыңыз. Бұл үшін әдістердің біреуін пайдалануға болады.

Аккаунттарды қолмен жасау

Егер ұйымыңызға домен қосылған болса, Пайдаланушылар → Қызметкерлер бөлімінде жаңа аккаунттарды жылдам қосуға болады. Бұл жағдайда аккаунттар сіздің доменіңізде жасалады.

Мұндай домендік аккаунттарда келесі әрекеттерді орындауға болады:

Домендік аккаунтты қолмен жасау туралы толығырақ Аккаунт жасау бөлімнен қараңыз.

Ұйым доменінде аккаунттарды жасағаннан кейін бірыңғай кіру (SSO) опциясын реттеу мүмкін болмайды.

Қызметкерлерді шақыру

Сіз пайдаланушыларды Яндекстегі жеке аккаунттарымен ұйымыңызға қосылуға шақыра аласыз. Пошта доменін қосудың қажеті жоқ. Шақырылған қызметкерлердің аккаунттарын өзгерту және блоктау мүмкін емес, бірақ оларды көруге және жоюға болады. Ұйымға қызметкерлерді шақыру туралы толығырақ Пайдаланушыларды шақыру бөлімнен қараңыз.

Қызметкерлер тізімін жүктеп салу

Сіз CSV файлының үлгісін жүктеп алып, қызметкерлердің мәліметтерін толтыра аласыз және жүктеп сала аласыз. Бұл әдіс көп аккаунт қосу қажет болған жағдайда қолайлы. Мұны жасау жолы туралы толығырақ Тізімді жүктеп салу бөлімнен қараңыз.

Бірыңғай кіру (SSO) опциясын қосу

SAML 2.0 негізіндегі бірыңғай кіру технологиясының көмегімен пайдалану рұқсатын басқару жүйеңіз (мысалы, Active Directory немесе Keycloak) арқылы Яндекс 360 сервистеріне кіруді ұйымдастыра аласыз. Осылайша қызметкерлерге жаңа логин мен құпия сөзді есте сақтау, ал сізге олар үшін Бизнеске арналған Яндекс 360 қызметінде бөлек аккаунттар ашу қажет болмайды. Бірыңғай кіру (SSO) опциясын қосу үшін ұйымда қызметкерлердің домендік аккаунттары болмауы тиіс.

Табу

Пайдаланушылар → Қызметкерлер бөлімінде қызметкерлерді жылдам табуға көмектесетін іздеу жолағы бар. Сізге қажет адамның атын, тегін немесе электрондық поштасын енгізсеңіз болғаны.

Карточкасын ашу үшін, тізімнен қызметкерді таңдаңыз. Онда төмендегілер көрсетіледі:

  • қызметкердің байланыс және жеке деректері;

  • ол қатысатын бөлімшелер және топтар;

  • оның Дискісіндегі бос орын көлемі. Қызметкер карточкасына тарифке қосымшаларды қосуыңызға болады.

Өзгерту

Домендегі пайдаланушының аккаунтын өзгерту үшін:

  1. Ұйым әкімшісінің аккаунтына кіріңіз.

  2. Қызметкерлер бетіне өтіңіз.

  3. Меңзерді қызметкерге апарып, белгішесін басыңыз және әрекетті таңдаңыз:

    • Өзгерту — қызметкердің логиннен деректерін түзету.

    • Құпия сөзді өзгерту — қызметкер үшін жаңа құпия сөз орнату. Бұл жағдайда қызметкер барлық құрылғыларда аккаунтына қайта кіріп, Яндекс сервистерін пайдалану шарттарын қабылдауы керек.

    Ескерту

    Пайдаланушының Яндекс ID аккаунтында құпия сөз өзгертілгеннен кейін, реттеулер бастапқы күйге қайтарылады:

Домендік поштасы бар пайдаланушылардың кейбір деректерін, мысалы, қызметкердің жалпыға қолжетімді атын API арқылы ғана өзгертуге болады.

Жою

Назар аударыңыз

Егер доменіңізде жасалған аккаунтты жойсаңыз, қызметкер Яндекс Диск және Яндекс Пошта сервистеріндегі барлық деректерін жоғалтады. Деректерді қалпына келтіру мүмкін болмайды. Егер Яндекстегі аккаунты бар шақырылған қызметкерді жойсаңыз, пайдаланушы ұйымға бұдан былай кіре алмайды. Егер қызметкер бөлімшелер мен топтарға қосылған болса, ол олардан жойылады.

Ұйым қызметкерін жою үшін:

  1. Ұйым әкімшісінің аккаунтына кіріңіз.

  2. Қызметкерлер бетіне өтіңіз.

  3. Қызметкерді бөлектеп, белгішесін басыңыз және Жою опциясын таңдаңыз.

Блоктау және блоктан шығару

Әкімші белгілі бір қызметкер үшін, мысалы, оның деректері зиянкестердің қолына түссе, пайдалану рұқсатын блоктай алады. Блокталған қызметкер Поштаны және ұйымға қосылған басқа сервистерді пайдалана алмайды, бірақ оның аккаунты туралы барлық ақпарат сақталады. Пайдаланушы деректерін пайдалану рұқсатын табыстауға байланысты сценарийлер жұмысын жалғастырады. Блоктан шығарылғаннан кейін, қызметкер жұмысын жалғастыра алады.

Қызметкерді блоктау және блоктан шығару үшін:

  1. Ұйым әкімшісінің аккаунтына кіріңіз.

  2. Қызметкерлер бетіне өтіңіз.

  3. Меңзерді пайдаланушыға апарып, белгішесін басыңыз және Блоктау немесе Блоктан шығару опциясын таңдаңыз.

Сонымен қатар, пайдаланушы бөлімшеге және топқа қосылған болса, оны сол жерден жоюға болады.

Қолдау қызметіне жазу

Бір тапсырма немесе жоба бойынша жұмыс істейтін әртүрлі бөлімшелердегі қызметкерлерді біріктіру. Топтарды реттеу жолы

Ұйымыңыздың құрылымдық бөлімшелері: бөлімдер, департаменттер, қызметтер және т.б. Бөлімшелерді реттеу жолы