Ортақ пайдалану: ортақ және табысталған жәшіктер

Кейбір пошта жәшіктеріне бір уақытта бірнеше адам кіре алады. Бұл келесі жәшіктер үшін мүмкін:

  • табысталған — бір қызметкердің жәшігіне басқа қызметкерлердің, мысалы, иесінің демалыс уақытына кіру құқығы орнатылған;
  • ортақ — мұндай жәшіктің белгілі бір иесі болмайды, оны, мысалы, бір бөлімнің бірнеше қызметкері пайдаланады.

Назар аударыңыз:

  1. Басқа пошта жәшіктеріне рұқсатты әзірге тек пошталық клиент арқылы IMAP және SMTP протоколдары бойынша алуға болады.

  2. Ортақ және табысталған жәшіктерді пайдалану рұқсатын басқару әзірге тек API арқылы жүзеге асырылады.

Лимиттер

Параметр

Табысталған жәшіктер

Ортақ жәшіктер

Ұйымдағы жәшік саны

200

50

Бір пайдаланушы пайдалана алатын жәшік саны

10 (жалпы лимит)

Бір жәшікті пайдалана алатын пайдаланушы саны

10

10

Рөлдер және пайдалану рұқсаты

Хаттарды жіберу режимдері

Сіз біреудің жәшігінен хаттарды екі режимде жібере аласыз:

  • «Біреудің атынан жіберу» (Send on behalf) — хаттың тақырыбында оны табысталған жәшік иесінің атынан (немесе ортақ жәшік атынан) басқа қызметкер жібергені көрсетіледі. Яғни, алушы хаттың нақты жіберушісін көреді. Мысалы, егер қызметкер Алексей Иванов өзінің бастығы Сергей Петровтың атынан хат жіберсе, алушы шамамен мынаны көреді: «Сергей Петровтың атынан Алексей Ивановтан».

  • «Басқаша жіберу» (Send as) — алушы үшін хат жәшік иесі оны жеке өзі жіберген сияқты көрінеді. Яғни, табысталған жәшіктің мекенжайынан да, ортақ жәшіктің мекенжайынан да жіберген кезде алушы нақты жіберушіні көрмейді. Мысалы, егер қызметкер Алексей Иванов өзінің бастығы Сергей Петровтың жәшігінен хат жіберсе, алушы тек Сергей Петровтың атын көреді.

Қызметкерге пайдалану рұқсатының екі түрін де берсе, ол хат жіберу әдісін таңдай ала ма?

Ия, егер бұл мүмкіндікті оның электрондық пошта клиенті қолдаса. Пошталық клиенттерді реттеу бойынша нұсқаулар Пайдаланушыларға арналған анықтамада қамтылған.

Қызметкерлердің рөлдері

Әріптестің пошта жәшігіне кіруге рұқсат берілген қызметкерге келесі әрекеттер қолжетімді болуы мүмкін:

Шектелген хаттарды SMTP бойынша жіберу (shared_mailbox_half_sender рөлі)

Мұндай рөлі бар пайдаланушы хаттарды SMTP протоколы арқылы тек «Біреудің атынан жіберу» режимінде жібере алады.

Хаттарды SMTP бойынша жіберу (shared_mailbox_sender рөлі)

Рөл хаттарды «Басқаша жіберу» режимінде де, «Біреудің атынан жіберу» режимінде де SMTP протоколы арқылы жіберуге мүмкіндік береді.

Жәшікті IMAP клиентінде басқару (shared_mailbox_imap_admin рөлі)

Мұндай рөлі бар пайдаланушының IMAP протоколы бойынша пошта жәшігінің мазмұнын толық басқару рұқсаты бар: хаттарды оқу, белгілеу және жою, сонымен қатар қалталарды басқару. Рөл хаттарды жіберу құқығын бермейді.

Жәшікті иелену (shared_mailbox_owner рөлі)

Рөл иесіне ұқсас жәшікті пайдаланудың толық құқықтарын береді:

  • жәшікті IMAP клиентінде басқару: оқу, белгілеу, хаттарды жою, қалталарды басқару;
  • хаттарды SMTP арқылы жіберу: «Біреудің атынан жіберу» режимінде де, «Басқаша жіберу» режимінде де.

Қажет болса, бір қызметкерді бір уақытта бірнеше рөлге тағайындауға болады.

Хабарландырулар

Қандай да бір қызметкерге басқа пошта жәшігін пайдалану рұқсаты берілген кезде, Бизнеске арналған Яндекс 360 бұл туралы екі хабарландыру жібереді: рұқсат реттелетін қызметкерге және рұқсат берілетін жәшіктің электрондық мекенжайына.

Сіз қызметкердің API арқылы пошта жәшігін пайдалану рұқсатын реттеген кезде, құқықтарды өзгерту туралы хабарландыру хаттарын кімге жіберу керектігін көрсете аласыз. Сұрауда бұл келесі мәндерді қабылдай алатын notify параметрімен реттеледі.

  • all — пайдалану рұқсаты реттелетін қызметкерге, сонымен қатар рұқсат берілетін жәшіктің электрондық мекенжайына (әдепкі мән);
  • delegates — пайдалану рұқсаты реттелетін қызметкерге ғана;
  • none — ешкімге.

Рұқсат беру жолы

Рұқсат беру туралы Ортақ жәшіктер және Табысталған жәшіктер бөлімдерінен оқыңыз.

Қызметкерге пошта клиентін реттеуге қалай көмектесуге болады?

Қызметкер басқа жәшікті пайдалану рұқсатын тек пошталық клиент (Microsoft Outlook, Mozilla Thundebird немесе macOS жүйесіне арналған Пошта) арқылы ала алады. Бұл бағдарламалардың реттеулері Пайдаланушыларға арналған Анықтамада сипатталған.

Қолдау қызметіне жазу

API — ең алдымен процестерді автоматтандыруға арналған, Яндекс 360 сервистерін басқарудың арнайы механизмі. API-мен жұмыс істеудің екі әдісі бар: арнайы қолданба жасау (әзірлеуші жасай алады) немесе компьютердің пәрмен жолын қолдану. Әзірлеушілерге арналған толық құжаттама

Электрондық пошта серверінен хабарлар алуға арналған екі жақты протокол. Хабарлар мен қалталар серверде сақталады және электрондық пошта клиентімен синхрондалады — бұл поштамен әртүрлі құрылғыларда жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Яндекс Поштамен жұмыс істеу үшін IMAP хаттамасын пайдалану ұсынылады.

Электрондық пошта серверіне шығыс хабарларды жіберуге арналған протокол. Пошта серверінен поштаны алу басқа протоколдар арқылы жүзеге асырылады – IMAP немесе POP3.