Жиі болатын мәселелерді шешу

Капча жиі пайда болады

Капча қабылданбайды

Ұзақ тексеріс

Өте алмаймын

Неліктен капча аламын?

Сервиске пайдаланушылардан немесе бағдарламалардан ұқсас сұраулар көп түссе, Яндекс сізден қосымша растау сұрауы мүмкін. Капча тым жиі пайда бола бермеуі үшін, VPN өшіріңіз және браузерде cookie файлдарының сақталуын қосыңыз:
Яндекс Браузер
Microsoft Edge
Google Chrome
Mozilla Firefox
Opera
Safari

«Робот емеспін» түймесін басқаннан кейін, маған тапсырма орындау ұсынылады

Кейде адамды бағдарламадан ажырату үшін "Робот емеспін" деген растау жеткіліксіз. Біз алгоритмдерді үнемі жақсартып тұрамыз, бірақ кейде қосымша тексеруден өтуді сұраймыз.

Бұл жағдайда сервис бетіне оралу үшін капча суретіндегі белгілерді енгізіп, Жіберу түймесін басыңыз.

Капча суретін өзгерту үшін белгішесін басыңыз.

Суреттегі белгілердің орнына дыбыстық капчадағы сандарды енгізуге болады:

  1. белгішесін басыңыз.
  2. Хабарды тыңдаңыз.
  3. Естілген сандарды капча суретінің астындағы өріске енгізіңіз.
  4. Жіберу түймесін басыңыз.

Назар аударыңыз

Яндекс тек суреттегі белгілерді сұрайды және телефон нөмірін көрсетуді, SMS жіберуді немесе логин мен құпиясөзді қайта енгізуді ешқашан сұрамайды. Мұндай талаптарға тап болсаңыз — жалған бетке түскеніңіз. Бұл туралы бізге кері байланыс формасы арқылы хабарлаңыз.

Сізде cookie файлдары сақталса және тапсырма дұрыс орындалса, Яндекс сұраулардың адамнан келетініне көз жеткізеді.

Яндекске автоматты сұраулар жасау қажет болса, Яндекс XML сервисін пайдаланыңыз.

Капча суреті көрінбейді

"Робот емеспін" опциясын таңдағаннан кейін капча суреті пайда болмаса, беттің жоғарғы сол жағында Яндекс логотипінің көрінетінін тексеріңіз:

Көрінбейді

Браузер барлық суреттердің көрсетілуін блоктауы мүмкін:

  1. Суреттердің көрсетілуін қосыңыз:
    Яндекс Браузер
    Google Chrome
    Mozilla Firefox
    Opera
    Safari

  2. Браузер кэшін тазалаңыз.

  3. Мәселенің шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.

Көрінеді

Кейбір кеңейтімдер (мысалы, жарнаманы блоктаушы) беттер құрамының, соның ішінде капча суретінің көрсетілуін шектейді. Іріктеу әдісі арқылы блоктаушы кеңейтімді тауып көріңіз және орны өшіріңіз:

  1. Браузеріңіздегі барлық кеңейтімдерді уақытша өшіріңіз:
    Яндекс Браузер
    Microsoft Edge
    Google Chrome
    Mozilla Firefox
    Opera
    Safari

  2. Капча суреті пайда болса, іріктеу әдісі арқылы оны блоктайтын кеңейтімді табыңыз.

  3. Кеңейтімді өшіріңіз. Сондай-ақ мәселе туралы оның әзірлеушілеріне жазуыңызға болады.

  4. Браузерге блокталған суреттері бар бұрын сақталған көшірме жүктелмеуі үшін, кэшті тазалаңыз.

  5. Мәселенің шешілгеніне көз жеткізу үшін бетті қайта жүктеңіз.

Капча белгілері анық емес

Мәселені төмендегі әдістердің бірі арқылы шешіп көріңіз:

  • Капча суретін өзгерту үшін белгішесін басыңыз.
  • Әдеттегінің орнына дыбыстық капчаны пайдаланыңыз.
Пернетақтада әріптердің орыс тіліне арналған орналасуы жоқ

Төмендегі әдістердің бірін пайдаланыңыз:

  • Белгілерді виртуалды пернетақта (мысалы, translit.ru) арқылы енгізіңіз.
  • Латын белгілері бар капча көрсетілетін .com домендік аймағындағы Яндекса сервисінің бетіне (мысалы, yandex.com) өтіңіз.
Барлық cookie файлдарына рұқсат бергім келмейді

Браузер реттеулерінде cookie файлдарын сақтауға арналған ерекше жағдайларға сіз жиі пайдаланатын Яндекс сервистерін қосыңыз.

Назар аударыңыз

Форма ашылмаса, сіздегі JavaScript өшірілген болуы мүмкін. Оны браузер реттеулерінде қосыңыз және бетті қайта жүктеңіз.

Қолдау қызметіне жазу

Өзара байланысты ақпарат

Яндекс пайдаланушылары жиі қоятын сұрақтар
Яндекс ID пайдалану рұқсатын қалпына келтіру