Қолдау көрсету қызметі

Яндекс ID-ді тіркеуіңізге және баптауыңызға болады. Онымен бірге Яндекс сервистерінің барлық мүмкіндіктеріне қолжетімділікке ие боласыз, мысалы Поштаны ашу, Дискіні пайдалану және тағы басқалары.

Сұрағыңыздың қандай тақырыпқа жататынын таңдаңыз:

Ең алдымен кіру мүмкіндігін өзіңіз қалпына келтіріп көріңіз.

Егер жұмыс істемесе, нысанды толтырыңыз:

Логинді өзіңіз қалпына келтіріп көріңіз немесе Анықтамадағы ұсынымдарымызды пайдаланыңыз.

Егер сәтсіз болса, нысанды толтырыңыз:

Аккаунт өшірілгеннен кейін 30 күн ішінде кіру мүмкіндігін өзіңіз қалпына келтіре аласыз.

Егер сәтсіз болса немесе 30 күннен астам уақыт өтсе, нысанды толтырыңыз:


Яндекстің неліктен құпиясөзді өзгертуін сұрайтыны туралы толығырақ Анықтамада сипатталған.


Яндекс ID-де екі факторлы аутентификация қосылған болса, қолжетімділікті қалай қалпына келтіруге болатыны туралы Анықтамадан білуге болады.

Аккаунтқа кіру кезінде осымша тексеру туралы Анықтамадан оқыңыз.

Бұл хабарлама құпиясөзді қалпына келтіру үшін пошта жәшігін алған домен иесіне хабарласу керек дегенді білдіреді. Ол құпиясөздің жаңа мәнін орнатып, сізге хабарлайды. Домендегі пошта жәшіктерін оның иесі басқарады, сондықтан Яндекс қолдау қызметі оларға құпиясөзді қалпына келтіруге көмектесе алмайды.

Егер сізде tut.by, e-mail.ru немесе e1.ru жәшіктері болса, құпиясөзді тек жеке кабинеттен өзгерте аласыз: tut.by жеке кабинеті, e-mail.ru жеке кабинеті, e1.ru жеке кабинеті.

Егер домен әкімшісі өзіңіз болсаңыз, Яндекс.Коннект сервисінің қолдау қызметіне хабарласыңыз.

Аккаунттың құпиясөзі есіңізде ме?

Яндекс ID-ге байланған телефон нөмірін қалай өзгертуге болатыны туралы Анықтамадан білуге болады.


Телефон нөмірін ауыстыру үшін алдымен логин құпиясөзін қалпына келтіру керек. Ең алдымен кіру мүмкіндігін өзіңіз қалпына келтіріп көріңіз.

Егер қолжетімділікті қалпына келтіру мүмкін болмаса, форманы толтырыңыз:


Аккаунттың құпиясөзі есіңізде ме?

Бақылау сұрағын өзгерту парақшасын пайдаланыңыз.


Ең алдымен кіру мүмкіндігін өзіңіз қалпына келтіріп көріңіз, содан кейін бақылау сұрағын өзгертіңіз.

Егер жұмыс істемесе, нысанды толтырыңыз:


Логинді өзгерту мүмкін емес. Алайда жаңа аккаунтты тіркеуге болады және бір пошта жәшігінде бірден екі мекенжайды пайдалануға болады. Бұл туралы толығырақ Пошта Анықтамасы арқылы білуге болады.

Жою қоржыны жоқ мекенжайлар — негізгі мекенжайыңыздың алиастары, сондықтан оларды жою мүмкін емес және қажет емес, бұл жай ғана Яндекстің басқа домендеріндегі мекенжайларыңыз.

Ең алдымен кіру мүмкіндігін өзіңіз қалпына келтіріп көріңіз.

Егер жұмыс істемесе, нысанды толтырыңыз:

Аккаунттарды біріктіру немесе барлық деректерді бір аккаунттан екіншісіне ауыстыруға болмайды.

Бірақ Яндекстің кейбір қызметтері деректерді басқа логинге тасымалдауға мүмкіндік береді. Толығырақ осы қызметтердің Анықтамасынан оқыңыз.

Аккаунтты қалай жоюға болатыны туралы Анықтамадан қараңыз.

Ұсынымдарымызды қолданыңыз.

Егер карта үшін интернетте төлем жасауға тыйым салынса, байланыстыру жұмыс істемеуі мүмкін. Сондай-ақ, егер ол 3D Secure технологиясымен қорғалмаса, картаны байланыстыру мүмкін болмайды. Толығырақ Анықтамадан оқыңыз.

Егер сіз басқа қиындыққа тап болсаңыз, форманы толтырыңыз:

Сіз ақпаратты белгілі бір қызметтің Анықтамасынан yandex.kz/support парақшасы арқылы таба аласыз.

Көбінесе пайдаланушылардың сұрайтыны:

Яндекс жазылымдары бетіндегі ақпарат көмектесуі қажет. Егер сұрағыңызға жауап таба алмасаңыз, жазылымдар туралы Жиі қойылатын сұрақтар бөліміндегі кері байланыс формасын қолданыңыз.

Сұрағыңыздың жауабы Анықтаманың синхрондау немесе құпиясөздер менеджері бөлімінен табылуы мүмкін.

Егер жауап табылмаса, Яндекс.Браузердің қолдау қызметіне жазыңыз.

Сұрағыңыздың жауабын тезірек алу үшін Яндекс.Пошта Анықтамасын қолданыңыз.