Кері байланыс

Егер сізде Яндекс.Төлқұжат үшін ұсыныс немесе сұрағыңыз бар болса, қажетті тақырыпты таңдап, бізге жазыңыз.

Құпиясөз есімде жоқ немесе аккаунтқа кіре алмай тұрмын

Егер сіз құпиясөзіңізбен аккаунтқа кіре алмасаңыз, құпиясөзді қалпына келтіру мүмкін болмаса, сізге Көмектің осы бөлімі көмектеседі.

Төлем құпиясөзі есімде жоқ

Егер төлем құпиясөзі ұмытылған болса, Яндекс.Ақша анықтамасындағы нұсқаулар көмектеседі.

"Құпиясөзді ауыстыру үшін домен әкімшісіне хабарласыңыз" хабарламасын көремін

Бұл хабарлама құпиясөзді қалпына келтіру үшін пошта жәшігін алған домен иесіне жүгіну қажет екенін білдіреді - ол құпиясөздің жаңа мәнін орнатып, оны сізге хабарлай алады. Домендегі пошта жәшіктерін оның иесі басқарады, сондықтан Яндекс қолдау қызметі сізге құпиясөзді қалпына келтіру бойынша көмектесе алмайды.

Бақылау сұрағының жауабы есімде жоқ
Логин есімде жоқ
Яндекс құпиясөзді өзгертуді талап етеді

Яндекстің құпиясөзді неліктен өзгертуді сұрайтыны Көмектің арнайы мақаласында толық сипатталған.

Мен қолжетімділікті қалпына келтіру сауалнамасын толтыра алмаймын
Маған растау коды келмейді

Егер сізге растау коды немесе құпиясөзді қалпына келтіру коды бар смс келмесе, біздің ұсынымдарымызды қолданыңыз.

Мен телефон нөмірін өзгерткім келеді

Аккаунтқа байланған телефон нөмірін қалай өзгертуге болатыны туралы мында сипатталған. Егер сіз аккаунтқа жарамсыз телефон нөмірі байланған себепті құпиясөзді қалпына келтіре алмасаңыз, жоғарыдағы "Құпиясөз есімде жоқ" бөлімін қолданыңыз.

Мен логинді өзгерткім келеді

Логинді өзгерту мүмкін емес. Бірақ жаңа аккаунтты тіркеп, бір пошта жәшігінде бірден екі электрондық мекен-жайды пайдалануға болады. Осы сұрақтың шешімі туралы толығырақ Яндекс.Поштаның Көмек бөлімінен оқуға болады.

Мен аккаунттарды біріктіргім келеді

Аккаунттарды біріктіру немесе бір аккаунттың барлық деректерін екіншісіне көшіру мүмкін емес. Бірақ Яндекстің кейбір сервистері деректерді басқа логинге көшіруге мүмкіндік береді - мұндай мүмкіндік бар екендігі туралы қажетті сервисті қолдау қызметінен нақтылау қажет.

Қосымша электрондық пошта мекен-жайларын жоя алмай тұрмын

Жанында жою себеттері жоқ мекен-жайлар — негізгі мекен-жайыңыздың алиасы, сондықтан оларды жою мүмкін емес және қажет емес — бұл Яндекстің басқа домендеріндегі мекен-жайларыңыз ғана.

Яндекс.Төлқұжат туралы сұрағым бар
Яндекс.Браузердегі синхрондау және құпиясөздер менеджері туралы сұрағым бар

Сұрағыңыздың жауабы синхрондау немесе құпиясөз менеджері бойынша Көмекте табылуы мүмкін. Егер жауап болмаса, Яндекс.Браузер қолдау қызметіне жазыңыз.

Мен Яндекс.Толокада тіркеле алмаймын

Ең алдымен, мәселенің шешімі Яндекс.Толока анықтамасында бар, ал егер жоқ болса — осы қызметтің қолдау қызметіне жазыңыз.

Яндекс.Музыка немесе Яндекс.Плюске жазылым туралы сұрағым бар

Сізге Көмектің арнайы бөлімі көмектесуі мүмкін, ал егер сұрағыңыздың жауабын таба алмасаңыз — онда кері байланыстың арнайы нысаны бар.

Яндекс.Ақша туралы сұрағым бар

Егер Яндекс.Ақша туралы сұрағыңыз болса, Яндекс.Ақша қолдау қызметімен байланысыңыз — солайша әріптестеріміз сізге тезірек көмектесе алады.

Яндекс.Пошта туралы сұрағым бар
Сұрақтарыңызға жауапты тезірек алу үшін анықтама мен Яндекс.Пошта қызметінің кері байланыс нысанын қолданыңыз.