Техникалық анықтамалық
- Хат қасиеттерін қалай көруге болады?
- Хаттың түпнұсқасын қалай жүктейді?
- Хат мекенжайын қалай көшіруге болады?
- Скриншот қалай жасалады?
- Әртүрлі браузерлерде mailto сілтемелерін өңдеуді қалай орнатуға болады?
- Қате консоліндегі хабарламаны қалай көшіруге болады?
- Түрлі браузерлерде Java немесе JavaScript-ты қалай қосуға болады?
- "Тек оқу" режимі дегеніміз не?
- Жөнелтушілердің портреттерін қалай өшіруге болады?
- Авторизациялау кезінде неге бақылау сандарын енгізу қажет?
Хат қасиеттерін қалай көруге болады?
Әдепкі пайдаланушы пошта жәшігінде тек хат денесі мен Кімнен (From), Кімге (To), Күні (Date) және Тақырыбы (Subject) өрістері көрсетіледі.
Хат қасиеттері хат туралы толық қызметтік ақпаратты қамтуы мүмкін:
- хабарламаны нақты жіберу және жеткізу уақыты;
- кодтама;
- хабарлама түрі;
- хаттың жіберуші серверінен алушыға жүру жолы;
- хат алынған хаттама.
Хат қасиетіндегі ақпарат спаммен күресте немесе пошта жәшігіңіздегі техникалық мәселені шешуде көмектесе алады.
Яндекс Поштадағы хаттың қасиеттерін қарау үшін оқу парағында батырмасын, содан кейін Хат қасиеттері батырмасын басыңыз.
Сондай-ақ, хат қасиеттерін өзіңіз пайдаланатын пошта бағдарламаларында немесе басқа да пошта қызметтерінде көре аласыз.
Хат қасиеттерін пошта бағдарламаларында қарау
- Хатты бағдарламаның бөлек терезесінен ашыңыз, ол үшін хаттар тізімінен оған екі рет басыңыз.
- Тегтер бөлімінде лентада
белгішесін басыңыз.
Хатқа тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Хабарлама параметрлері тармағын таңдаңыз.
Хатқа тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Қасиеттері тармағын таңдаңыз. Толығырақ қойындысына өтіп, мәтінді көшіріңіз.
Хатты ашып,
батырмасын басыңыз.Хатқа тінтуірдің оң жақ батырмасын басып,
тармағын таңдаңыз.Тізімдегі хатты таңдап,
мәзіріне өтіңіз.Басқа пошта сервистеріндегі хат қасиеттерін қарау
Хатты ашып, Тағы қосымша мәзірінен Түпнұсқаны көрсету тармағын таңдаңыз.
Егер сіз Outlook.com, Hotmail немесе Live.com пошталарын пайдалансаңыз, хатты ашып, Әрекеттер мәзірінен Бастапқы мәтінді қарау тармағын таңдаңыз.
Хатты ашып, Әрекеттер мәзірінен Толық тақырыбы тармағын таңдаңыз.
Хаттың түпнұсқасын қалай жүктейді?
Браузеріңізді таңдаңыз:
- Хат қасиеттерін ашыңыз.
- Беттің кез келген жеріне тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын ерекшелеуді таңдаңыз.
- Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз.
- Блокнот бағдарламасын ашып, көшірілген мәтінді кірістіріңіз.
- Мәзірдетармағын таңдаңыз.
- Файлдың аты өрісінде
yandex_email.eml
атауын енгізіңіз. - Файл түрі өрісінде Барлық файлдарды таңдаңыз.
- Сақтау батырмасын басыңыз.
- Хат қасиеттерін ашыңыз.
- Беттің кез келген жеріне тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын ерекшелеуді таңдаңыз.
- Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз.
- Блокнот бағдарламасын ашып, көшірілген мәтінді кірістіріңіз.
- Мәзірдетармағын таңдаңыз.
- Файлдың аты өрісінде
yandex_email.eml
атауын енгізіңіз. - Файл түрі өрісінде Барлық файлдарды таңдаңыз.
- Сақтау батырмасын басыңыз.
- Хат қасиеттерін ашыңыз.
- Парақшаның кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Парақшаны қалай сақтау тармағын таңдаңыз.
- Пішімі өрісінде Беттің бағдарламалық кодын таңдаңыз.
- Сақтау батырмасын басыңыз.
- Қарапайым мәтінді сақтау қалқымалы терезесінде Қосылмау тармағын таңдаңыз.
Хат қасиеттерін ашып, браузердің мекен-жай жолағынанСақтау батырмасын басыңыз.
Хат қасиеттерін ашып, браузердің мекен-жай жолағынанСақтау батырмасын басыңыз.
Хат қасиеттерін ашып, беттің кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Қалай сақтау керегін таңдаңыз.
Хат мекенжайын қалай көшіруге болады?
- Хатты ашыңыз.
- Браузердің мекенжай жолында мекенжайды таңдаңыз.
- Ерекшеленген мәтінге тінтуірдің оң жақ батырмасын басып, Көшіруді таңдаңыз. Көшірілген мекенжайды қолдау қызметіне арналған хатқа кірістіруге болады — бұл сіздің пошта жәшігіңізде техникалық мәселені шешуге көмектеседі.
Скриншот қалай жасалады?
Скриншот (ағылш. screenshot) — бұл компьютер немесе мобильді құрылғыңыздың экранының түсірілімі, оны стандартты құралдар немесе арнайы бағдарлама көмегімен алуға болады.
Скриншоттар жасау әдістері туралы сіз Скриншотты қалай жасауға болады мақаласынан оқи аласыз.
Әртүрлі браузерлерде mailto сілтемелерін өңдеуді қалай орнатуға болады?
Сілтемелер mailto — бұл электрондық пошта мекен-жайы бар сілтемелер, ол арқылы пошта бағдарламасы ашылады. Олар бойынша бірден Яндекс Поштадағы хат жазу парағына өту үшін өз браузеріңізде mailto хаттамасын өңдеуді баптаңыз.
Яндекс Браузер
Яндекс Пошта өзі хаттама өңдеушісін тағайындауды ұсынады:
- Яндекс Поштада өз аккаунтыңызбен кіріңіз.
Оң жақтағы Ақылды жол белгішесін басыңыз.
- Қосқышты Рұқсат ету күйіне орнатыңыз.
- Дайын батырмасын басыңыз.
Егер қосымшаЯндекс Пошта батырмасын қоссаңыз, пошта сілтемелері Яндекс Поштадан ашылады.
Толықтыруды қосу үшін:
- басыңыз.
- Яндекс Сервистері бөлімінде Пошта толықтыруын қосыңыз.
Егер парақша тақырыбында белгішесі пайда болмаса, Яндекс Поштаны өңдеуші ретінде өзіңіз тағайындаңыз:
- Яндекс Пошта парағына өтіңіз.
- JavaScript консолін ашу үшін Ctrl + Shift + J пернелер тіркесімін басыңыз.
Консольге келесі пәрменді енгізіп, Enter батырмасын басыңыз:
navigator.registerProtocolHandler("mailto", "https://mail.yandex.kz/compose?mailto=%s", "Яндекс Пошта");
- Ашылған тілқатысу терезесінде Рұқсат ету батырмасын басыңыз.
![](https://yastatic.net/s3/doc-binary/freeze/CDQ_Zjk6bQS1SWbVyhEr6o8NqSE.png)
Mozilla Firefox
- батырмасын басыңыз.
- тармағын таңдаңыз.
- Оң жағында Яндекс Поштаны қолдану пунктін таңдаңыз.
Google Chrome
- Яндекс Пошта парағына өтіңіз.
- Мекен-жай жолындағы
белгішесін басыңыз.
- тармағын таңдаңыз.
- батырмасын басыңыз.
- Қосымша баптауларды көрсету тармағын таңдаңыз.
- Жеке деректер бөлімінде Мазмұнды баптау батырмасын басыңыз.
- Өңдеушілер бөлімінде Хаттамаларды өңдеушілерді орнату сұранымдарына рұқсат ету тармағын таңдаңыз.
- Өңдеушілерді баптау батырмасын басыңыз.
- mailto хаттамасы үшін mail.yandex.kz тармағын таңдаңыз.
Қате консоліндегі хабарламаны қалай көшіруге болады?
Қате консоліндегі ақпарат пайдаланылатын бағдарламалық жасақтаманың (браузерлердің, кеңейтулердің және оларға қосымшалардың, фаерволдың немесе антивирустың және т.б.) пошта жәшігіңізбен қақтығысынан туындаған техникалық мәселені шешуге көмектесе алады.
- Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірден тармағын таңдаңыз.
- Console қойындысына өтіңіз.
- мәзіріне өтіңіз.
Қате консолін ашу үшін
Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Errors қойындысында хабарламасы пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, скриншот жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.
![](https://yastatic.net/s3/doc-binary/freeze/WjXYvjTKGwtsFei2g68M3s6yJqc.png)
Қосымша ақпарат алу үшін Network қойындысы мазмұнын скриншот жасауға болады.
- F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
- Консоль қойындысына өтіңіз.
- Тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Алдын алу, Хабарламалар және Журнал опцияларын өшіріп, тек Қателерді қалдырыңыз.
Қате консолін ашу үшін:
Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер консольде хабарламалар пайда болса, оң бағанның кез келген жерінде тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз және Барлығын көшіру тармағын таңдаңыз.
Қате консолін ашу үшін Ctrl + Shift + J пернелер тіркесімін басыңыз немесе жоғарғы оң жақ бұрышта батырмасын басыңыз және мәзірден тармағын басыңыз. Барлық қойындыларда Қателер опциясы белгіленгеніне көз жеткізіңіз — әрбір қойындыда
белгішесін басыңыз.
![](https://yastatic.net/s3/doc-binary/freeze/a1zqOvdbucCWh1HIVSJIadnItGs.png)
Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер консоль терезесінде хабарламалар пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, мазмұнының скриншотын жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.
- Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірден тармағын таңдаңыз.
- Console қойындысына өтіңіз.
- мәзіріне өтіңіз.
Қате консолін белсендіріңіз. Ол үшін сол жақ жоғарғы бұрышта Opera батырмасына басыңыз және тармағын таңдаңыз.
Қате консолін ашу үшін Ctrl + Shift + I пернелер тіркесімін басыңыз немесе мәзірден Console қойындысына өтіңіз.
тармағын таңдаңыз. Ашылған терезедеҚате консолін ашу үшін
Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Errors қойындысында хабарламасы пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, скриншот жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.
Қате консолін белсендіріңіз. Ол үшін экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы белгішені басыңыз белгішесін басыңыз, мәзірін ашып, жалаушасын басыңыз.
Қате консолін ашу үшін Ctrl + Alt + C пернелер тіркесімін басыңыз немесе экранның жоғарғы оң жақ бұрышында белгішесін және мәзірден тармағын таңдаңыз. Ашылған терезеден Консоль қойындысына өтіңіз.
Қатеге әкелетін әрекеттерді орындаңыз. Егер Қателер қойындысында хабарлама пайда болса, терезені бүкіл экранға ашып, мазмұнының скриншотын жасаңыз. Көру үшін тігінен айналдыру қажет болса, бірнеше сурет жасаңыз.
Қосымша ақпарат алу үшін Желі қойындысы мазмұнының скриншотын жасауға болады.
Түрлі браузерлерде Java немесе JavaScript-ты қалай қосуға болады?
Яндекс Пошта дұрыс жұмыс істеу үшін браузеріңізде Javascript қолдауын қосу қажет.
Яндекс Браузер
- Баптаулар мәзірін ашыңыз және беттің төменгі жағында Қосымша баптауларды көрсету сілтемесін басыңыз.
- Мазмұн баптаулары батырмасын басыңыз. Javascript бөлімінде Барлық сайттарда JavaScript-ты рұқсат ету мәнін орнатыңыз.
- Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басыңыз.
Google Chrome
- Баптаулар мәзірін ашыңыз және беттің төменгі жағында Қосымша баптауларды көрсету сілтемесін басыңыз.
- Мазмұн баптаулары батырмасын басыңыз. Javascript бөлімінде Барлық сайттарға JavaScript-ты қолдануға рұқсат ету мәнін орнатыңыз.
- Өзгерістерді сақтау үшін Дайын батырмасын басыңыз.
Internet Explorer 6 және одан жоғары
- мәзірін ашыңыз.
- Қауіпсіздік қойындысында Интернет аймағын таңдаңыз және Басқа батырмасын басыңыз.
- Белсенді сценарийлер және Java қосымшаларының сценарийлерін орындау тармақтарында Қосу мәнін орнатыңыз.
- Өзгерістерді сақтау үшін OK батырмасын басып, Internet Explorer браузерін қайта іске қосыңыз.
Mozilla Firefox
Mozilla Firefox 23 және одан жоғары нұсқасында қолмен JavaScript-тыы қосу қажет емес — опция әдепкі бойынша қосылған.
Opera
- мәзірін ашыңыз.
- Сайттар қойындысының Javascript бөлімінде JavaScript орындауына рұқсат ету мәнін орнатыңыз.
Safari
- Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы
белгішесін басыңыз және мәзірін ашыңыз.
- Веб-мазмұны бөліміндеJava Қосу және JavaScript Қосу жалаушаларын орнатыңыз.
"Тек оқу" режимі дегеніміз не?
Егер поштамен техникалық жұмыстар жүргізілсе, Техникалық жұмыстар жүргізілуде хабарламасын көресіз. Хаттарды оқу және жіберу ғана қол жетімді Беттің жоғарғы жағында (екі жиекті интерфейс) немесе сол жақ төменгі бұрышта (үш жиекті интерфейс) хаттарды оқу және жіберу ғана қол жетімді.
Техникалық жұмыстарды жүргізу кезінде пошта жәшігі тек хаттарды жіберу немесе алынған хаттарды көру үшін қол жетімді. Мысалы, хаттарды басқа қалталарға жылжытуға немесе пошта жәшігінің параметрлерін өзгертуге болмайды.
"Тек оқу" режимінде пошта жәшігінің маңызды емес күйі көрсетілуі мүмкін. Егер сіз хат алсаңыз немесе жіберсеңіз, жұмыс аяқталғанға дейін ол хаттар тізімінде көрсетілмейді.
Техникалық жұмыстар аяқталғаннан кейін жәшіктегі мәліметтер жаңартылады — сіз жұмыс уақытында келген және жіберілген барлық хаттарды көресіз.
Жөнелтушілердің портреттерін қалай өшіруге болады?
Егер жіберушілердің портреттерін хаттар тізімінің әрбір жолында көргіңіз келмесе, жіберушілердің портреттерін көрсету опциясын өшіріңіз және өзгерістерді сақтаңыз.
мәзірін ашыпАвторизациялау кезінде неге бақылау сандарын енгізу қажет?
Пошта жәшігіне кіргенде бақылау сандары келесі жағдайларда пайда болады:
- Бірнеше рет қатарынан қате логин немесе құпиясөз енгізілді. Енгізілген деректердің дұрыстығын тексеріңіз. Егер сіз пошта бағдарламасын немесе Opera браузеріндегі кірістірілген пошта клиентін қолдансаңыз, деректердің дұрыс жасалғанына көз жеткізіңіз.
- Егер жергілікті желі параметрлері бірнеше пайдаланушыларға бір желілік мекен-жайды алуға мүмкіндік берсе, Яндекс оларды бір пайдаланушы ретінде анықтайды. Бұл жағдайда, егер желінің басқа пайдаланушылары Яндексте авторизациядан өтпеген болса, бақылау сандары пайда болуы мүмкін. Мәселені шешу үшін желі әкімшісіне хабарласыңыз.
- Жәшігіңізден көптеген бірсарынды хаттар көп жіберілген — жүйе аккаунтыңызды күдікті деп санады. Толығырақ "Хат жіберілуі мүмкін емес, себебі спам сияқты" хабарламасын көремін бөлімін қараңыз.
Сондай-ақ, сіздің компьютеріңізде вирустардың болуына тексеру ұсынылады — кейбір зиянды бағдарламалар автоматты түрде құпиясөзді таңдау үшін қолданылады.