Пошта жәшігін өшіру
Пошта жәшігін өшірген кезде онымен бірге барлық ескі хаттар да өшеді, ал жаңа хаттар түспейтін болады.
Сіз тек өз пошта жәшігіңізді ғана өшіріп, өз логиніңізді Яндекстің басқа сервистеріне кіру үшін қолдана аласыз немесе бүкіл деректеріңізбен бірге Яндекс ID-ді толық өшіріп тастай аласыз. Егер сізде tut.by, e1.ru, e-mail.ru немесе QIP поштасы болса, жәшікті өшіру мүмкін емес.
Тек пошта жәшігін өшіру
- Барлық баптаулар бөліміне өтіңіз.
- Парақшаның төменгі сол жағында Жәшікті жоюды басыңыз.
- Ескерту мәтінін мұқият оқыңыз. Егер келіссеңіз, мына тәсілдердің бірімен өшіруді растаңыз:
- Телефон нөмірі арқылы
-
- Телефон нөміріңіздің оң жағындағы Жалғастыру батырмасын басыңыз.
- Суреттегі таңбаларды енгізіңіз және Әрі қарай батырмасын басыңыз.
- SMS-тегі кодты енгізіңіз және Растау батырмасын басыңыз.
Егер телефон нөміріне қолжетімділік болмаса, сіз оны ауыстыра аласыз. Бұл ретте, пошта жәшігін 14 күннен кейін ғана, нөмірді ауыстыру расталған кезде ғана өшіре аласыз.
- Бақылау сұрағы арқылы
-
Егер телефон нөмірін ауыстырғыңыз келмесе және бақылау сұрағына жауап есіңізде болса:
- Осы нөмірге қосыла алмаймын сілтемесі бойынша өтіп, бақылау сұрағына жауап беріңіз және Тексеру батырмасын басыңыз.
- Аккаунттың құпиясөзін енгізіңіз және Пошта жәшігін жою батырмасын басыңыз.
Егер сіз жәшікті өшіріп тастап, кейін Поштаға дәл сол Яндекс ID арқылы кірсеңіз, ескі мекенжайы бар бос жәшік жасалады. Сіз Поштаны баптап, қайтадан қолдана аласыз, бірақ, ескі хаттарды қалпына келтіре алмайсыз.
Яндекстегі аккаунт пен пошта жәшігін өшіру
Яндекс сервистерінде сақталып тұрған барлық деректеріңіз сіздің Яндекс ID-іңізге тіркелген. Аккаунтты өшіру арқылы сіз барлық сервистердегі деректеріңізді — Поштадағы хаттарыңыз, Дискідегі файлдарыңыз және т.б. деректеріңізді өшіріп тастайсыз.
Яндекс ID-ді толығымен өшіру туралы Аккаунтты өшіру мақаласынан оқыңыз.