Пошта жәшігін қалай жоюға болады?
Пошта жәшігін жойған кезде онымен бірге ішіндегі барлық хаттар да жойылады. Жаңа кіріс хаттар жеткізілмейді.
Пошта жәшігін жойғаннан кейін сіз логиныңызды Яндекстің басқа да қызметтеріне кіру үшін пайдалана аласыз.
Пошта жәшігін жою үшін:
- Барлық баптаулар бөліміне өтіңіз.
- Беттің төменгі жағындағы жою сілтемесін басыңыз:
- Яндекс ID-іңіздің құпиясөзін енгізіңіз және мына әдістің бірін пайдалана отырып жоюды растаңыз:
- телефон нөміріне жіберілген SMS-хабарламадан кодты енгізіңіз;
- бақылау сұрағына жауап беріңіз.
Егер бақылау сұрағының жауабы есіңізде болмаса немесе телефон нөміріне қосыла алмасаңыз, пошта жәшігін жоя алмайсыз. Телефон нөмірін қалай өзгертуге болатыны туралы Телефон нөмірін ауыстыру бөлімін қараңыз. Бақылау сұрағының жауабы есіңізде болмаса не істеу керектігі туралы Бақылау сұрағының жауабы есімде жоқ бөлімін қараңыз.
Егер жәшікті өшіргеннен кейін сіз Поштаға кірсеңіз, хаттары мен баптаулары жоқ жаңа бос жәшік құрылады. Бұл ретте, осы жәшіктің мекенжайы бұрынғыдай болады, себебі ол сіздің Яндекстегі аккаунтыңыздың атымен сәйкес келеді. Сізде Яндекс Поштада ешқандай жәшік болмағанын қаласаңыз, оған кірмеңіз.
Басқа логині бар жәшік жасау үшін, басқа Яндекс ID құрыңыз.
Егер Яндекс ID-іңізді толығымен жойғыңыз келсе, Аккаунтты жою мақаласымен танысыңыз.