Кіру және шығу

Пошта жәшігіне кіру

Интернетке қосылған кез келген құрылғыдан пошта жәшігіңізге кіре аласыз. Бұл үшін mail.yandex.kzбраузерінің мекенжай жолында Яндекстегі логин мен құпиясөзіңізді енгізіп, Кіру батырмасын басыңыз.. Егер екі факторлы аутентификацияны қолдансаңыз, авторлану үшін Яндекс.Кілт қосымшасы арқылы жасалған бір реттік құпиясөз қажет болады.

Кеңес. Яндекс.Поштаға тез қосылу үшін, Пошта бетін бетбелгілерге қосыңыз немесе браузеріңізде оны бастапқы ретінде жасаңыз. Оған қоса сіз кез келген сайтта электрондық пошта мекенжайына басқан кезде Яндекс.Поштада жаңа хат жазу парақшасы ашылатындай етіп жасай аласыз, ол үшін mailto сілтемелерін өңдеуді баптаңыз.
Ескертпе. Егер бөтен құрылғыдан интернетке кіріп, браузердің логин мен құпиясөзіңізді есте сақтап қалмағанын қаласаңыз, браузердегі инкогнито режимін қолданыңыз.

Әлеуметтік желіде (мысалы, Facebook) профильді пайдалана отырып авторизациядан өткіңіз келсе, Яндекске жеке деректеріңізге кіру мүмкіндігін қамтамасыз ету қажет.

Ескертпе. Яндекске поштаңызға қосу үшін әлеуметтік желідегі профиліңізге қолжетімділік қажет. Яндекс рұқсатыңызсыз жәшігіңізбен ешбір әрекет жасамайды.

Толығырақ Яндекс кіру бөлімін қараңыз.

Жәшіктер арасында ауысу

Яндексте бірнеше пошта жәшіктерін қолдансаңыз, логин мен құпиясөзді енгізбей-ақ олардың арасында ауысуға болады:

Аккаунтты Пошта, Күнтізбе және бұл мүмкіндікті қолдайтын Яндекстің басқа сервистерінде таңдай аласыз. Таңдалған аккаунт негізгі болып саналады: онымен сіз әзірге ауысуды қолдамайтын сервистерде авторизациядан өте аласыз.

Тізімге қосылатын аккаунттың саны 15-тен аспауы қажет. Тізімнен қандай да біреуін алып тастау үшін оған өтіңіз да, мәзірден Яндекс сервистерінен шығу батырмасын басыңыз. Ағымдағы аккаунт тізімнен жоғалады және сіз автоматты түрде келесіге ауысасыз.

Тізімнен бірнеше аккаунтты алып тастау үшін:

  1. Пайдаланушыны қосу батырмасын басыңыз.
  2. Сол жақ жоғарғы бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  3. Алып тастағыңыз келетін аккаунттың оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  4. Пайда болған мәзірде Шығу және тізімнен жою батырмасын басыңыз.

Пошта жәшігінен шығу

Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы аккаунт мәзірін ашыңыз және Яндекс сервистерінен шығубатырмасын басыңыз.

Егер қажетті құрылғыда Поштадан шығуды ұмытсаңыз, Яндекс ID Кіру тарихы мен құрылғылар бөлімінде Барлық құрылғылардан шығу сілтемесін басыңыз.

Назар аударыңыз. Келесіде Яндекс сервистеріне кіру үшін әр құрылғыда логин мен құпиясөзді қайта енгізу қажет.

Құпиясөзді немесе бақылау сұрағының жауабын қалай ауыстыруға болады?

Қауіпсіздік мақсатында әрбір 6 ай сайын құпиясөзді өзгерту ұсынылады.

Яндекстегі құпиясөзіңізді өзгерту үшін экранның жоғарғы оң жақ бұрышынан аккаунт мәзірін ашыңыз және Құпиясөзді өзгерту батырмасын басыңыз.

Ашылған беттен ағымдағы құпиясөзіңізді және енгізу дұрыстығын растау үшін екі рет жаңасын енгізіңіз. Суреттегі таңбаларды енгізіп, Сақтау батырмасын басыңыз.

Егер сізде TUT.BY, e1.ru немесе e-mail.ru поштасы болса, жәшік құпиясөзін сәйкесінше портал сайтындағы жеке кабинеттен өзгертіп көріңіз немесе әкімшілігіне хабарласыңыз. Егер сізде QIP поштасы болса, өкінішке қарай, құпиясөзді қалпына келтіре алмайсыз.

Назар аударыңыз. Құпиясөзді ауыстырғаннан кейін сіздің логиніңізбен басқа компьютерлерде ашылған барлық сессиялар автоматты түрде аяқталады.

Егер құпиясөзіңізді ұмытып қалсаңыз, құпиясөзді қалпына келтіру процедурасын өтіп, Яндекстегі логин немесе пошта мекенжайын көрсетіңіз. Қорғалған телефон нөмірі немесе электронды поштаның қосымша мекенжайына SMS-хабарлама мен бақылау сұрағына жауап беру арқылы қолжетімділікті қалпына келтіре аласыз.

Бақылау сұрағы немесе оған жауапты Яндекс ID баптауларында Бақылау сұрағын өзгерту сілтемесін басу арқылы өзгерте аласыз.

Поштаға кіре алмаймын

Кездескен қиындықты таңдаңыз:

Қолжетімділікті қалай қалпына келтіруге болатыны туралы Яндекс ID анықтамасынан оқыңыз.

Мендегі пошта QIP, TUT.BY, e1.ru, e-mail.ru

Егер сізде QIP поштасы болса, өкінішке қарай, құпиясөзді қалпына келтіре алмайсыз. QIP пошта жәшігінің құпиясөзін қалпына келтіру үшін Яндекс.Поштада қажетті деректер жоқ.

Егер сізде TUT.BY, e1.ru, e-mail.ru поштасы болса, жәшік құпиясөзін сәйкесінше портал сайтындағы жеке кабинеттен қалпына келтіріп көріңіз немесе әкімшілігіне хабарласыңыз.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Яндекс пошта жәшігін егер ол 24 айдан астам уақыт бойы қолданылмаған болса тоқтатады және мұрағаттайды. Егер Белсенді емес жәшіктерді тоқтату және мұрағаттау бөлімінде сипатталған жағдай орын алса не істеу керек.
Кейде поштамен жұмыс кезінде бет жүктелмейді және қате туралы хабарларды көресіз:
  • "Қате пайда болды".
  • "Браузер қойындысын жаңартып көріңіз немесе бірнеше минуттан кейін қайталаңыз".

  • "Күте тұрыңыз...".

  • "Бет жүктеу көп уақытты алады".

  • "Бетті жаңартып көріңіз немесе Поштаның жеңіл нұсқасын пайдаланыңыз".

Көбінесе бұл келесі себептер бойынша болады:

Кеңейтімдер Яндекс.Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеді

Браузерде Поштадан басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды ажыратып, бетті қайта жүктеңіз.

Желі байланысымен қиындық пайда болды

Оны тексеру үшін, Поштаға мобильді интернет арқылы кіріңіз. Егер қате болмаса, провайдеріңіздің қолдау қызметіне хабарласыңыз. Егер жұмыс поштасын қолданатын болсаңыз, жүйе әкімшісіне қиындық туралы хабарлаңыз.

Internet Explorer 8 және одан жоғары нұсқаларында үйлесімділік режимі таңдалмайды

Егер Internet Explorer 8 және одан жоғары браузерде сіз үйлесімділік режимін ескі нұсқамен пайдалансаңыз, бұл қателерге әкелуі мүмкін.

Браузеріңіздің нұсқасына сәйкес Браузер режимі және Құжаттар режимі параметрлерін орнатыңыз.

  1. F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
  2. белгішесін басыңыз және браузеріңіздің нұсқасына сәйкес мәнді таңдаңыз.
    Ескертпе. Егер Internet Explorer 11 және одан жоғары нұсқасын пайдалансаңыз, Edge мәнін таңдаңыз.
Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.