Кіру және шығу

Пошта жәшігіне кіру

Интернетке қосылған кез келген құрылғыдан пошта жәшігіңізге кіре аласыз. Ол үшін Mail.yandex.kz браузерінің мекенжай жолағында логиніңіз бен Яндекстегі құпиясөз және құпиясөзді енгізіңіз де, Кіру батырмасын басыңыз. Егер тұрақты және бір реттік құпиясөздер жиынтығын қолдансаңыз, авторлану үшін Яндекс Кілт қолданбасы арқылы жасалған бір реттік құпиясөз қажет. Толығырақ Яндекс кіру бөлімін қараңыз.

Поштаға тез қосылу, Поштаға құпиясөзсіз кіру немесе телефон нөмірі бойынша кіруді баптай аласыз, сонымен қатар бөгде құрылғыдан кіру кезінде инкогнито режимін қолдана аласыз.

Поштаға жылдам кіру

Пошта жәшігіне жылдам кіру үшін Пошта бетін бетбелгілерге қосыңыз немесе өз браузеріңізде оны бастапқы парақша етіп қойыңыз.

Сондай-ақ электронды пошта мекенжайына басқан кезде Яндекс Поштадағы жаңа хаттың парағы қосылатындай етіп жасай аласыз — ол үшін mailto сілтемелерін өңдеуді баптаңыз.

Құпиясөзсіз кіру

Поштаға Яндекс ID құпиясөзінсіз кіру үшін аккаунтқа қосымша кіру әдістерін баптаңыз:

Телефон нөмірі арқылы кіру

Егер сіз телефон нөмірі арқылы тіркелген болсаңыз, Яндекстің кез келген сервисіне кірген кезде оны логин ретінде көрсетіңіз. Кейін SMS арқылы келген кодты енгізіңіз, атыңыз бен тегіңізді көрсетіңіз және қажетті аккаунтты таңдаңыз.

Егер осыған дейін телефон нөмірін тіркемеген болсаңыз, оны Яндекс ID-іңізге тіркеңіз және Логин есебіндегі телефон опциясын қосыңыз. Содан кейін Аккаунтты басқару парақшасына өтіңіз және Қауіпсіздік бөлімінде кірудің ыңғайлы әдісін таңдаңыз.

Бөтен құрылғыдан кіру

Егер бөтен құрылғыдан интернетке кіріп, браузердің логин мен құпиясөзіңізді есте сақтап қалмағанын қаласаңыз, браузердегі инкогнито режимін қолданыңыз.

Содан кейін mail.yandex.kzбраузерінің мекенжай жолағында Яндекстегі логин мен құпиясөзіңізді енгізіңіз және Кіру батырмасын басыңыз.

Жәшіктер арасында ауысу

Яндексте бірнеше пошта жәшіктерін қолдансаңыз, логин мен құпиясөзді енгізбей-ақ олардың арасында ауысуға болады:

Аккаунтты Пошта, Күнтізбе және бұл мүмкіндікті қолдайтын Яндекстің басқа сервистерінде таңдай аласыз. Таңдалған аккаунт негізгі болып саналады: онымен сіз әзірге ауысуды қолдамайтын сервистерде авторизациядан өте аласыз.

Тізімге қосылатын аккаунттың саны 15-тен аспауы қажет. Тізімнен қандай да біреуін алып тастау үшін оған өтіңіз да, мәзірден Яндекс сервистерінен шығу батырмасын басыңыз. Ағымдағы аккаунт тізімнен жоғалады және сіз автоматты түрде келесіге ауысасыз.

Тізімнен бірнеше аккаунтты алып тастау үшін:

  1. Пайдаланушыны қосубатырмасын басыңыз.
  2. Сол жақ жоғарғы бұрыштағы белгішесін басыңыз.
  3. Алып тастағыңыз келетін аккаунттың оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  4. Пайда болған мәзірде Шығу және тізімнен жою батырмасын басыңыз.

Пошта жәшігінен шығу

Экранның жоғарғы оң жақ бұрышындағы аккаунт мәзірін ашыңыз және Яндекс сервистерінен шығубатырмасын басыңыз.

Егер бөтен құрылғыдағы Поштадан шығуды ұмытсаңыз, Яндекс ID-ді ашыңыз және Кіру және құрылғылар бөлімінде Барлық құрылғылардан шығу сілтемесін басыңыз.

Назар аударыңыз. Келесіде Яндекс сервистеріне кіру үшін әр құрылғыда логин мен құпиясөзді қайта енгізу қажет.

Құпиясөзді немесе бақылау сұрағының жауабын қалай ауыстыруға болады

Яндекстің барлық сервистерінде авторлану үшін Яндекс ID-де бір аккаунт пайдаланылады.

Сіз қарапайым құпиясөзді Қауіпсіздік парақшасы — Кіру әдістері бөлімінде Құпиясөзді жаңартуды басыңыз. Кірудің басқа әдістері туралы Яндекс ID Анықтамасының Яндекске кіру бөлімін қараңыз.

Егер сізде e1.ru немесе e-mail.ru поштасы болса, тиісті порталдың сайтындағы жеке кабинет арқылы жәшіктің құпиясөзін қалпына келтіріп көріңіз немесе әкімшіге жүгініңіз. Егер сізде QIP поштасы болса, өкінішке қарай, құпиясөзді қалпына келтіре алмайсыз.

Назар аударыңыз. Құпиясөзді ауыстырғаннан кейін сіздің логиніңізбен басқа компьютерлерде ашылған барлық сессиялар автоматты түрде аяқталады.

Егер құпиясөзіңізді ұмытып қалсаңыз, құпиясөзді қалпына келтіру процедурасын өтіп, Яндекстегі логин немесе пошта мекен-жайын көрсетіңіз. Қорғалған телефон нөмірі немесе электронды поштаның қосымша мекенжайына SMS-хабарлама мен бақылау сұрағына жауап беру арқылы қолжетімділікті қалпына келтіре аласыз.

Бақылау сұрағы немесе оның жауабын өзгерту үшін Қауіпсіздік парағында Қалпына келтіру әдістері бөліміне өтіңіз және Бақылау сұрағын басыңыз.

Поштаға кіре алмаймын

Кездескен қиындықты таңдаңыз:

Қолжетімділікті қалай қалпына келтіруге болатыны туралы Яндекс ID анықтамасынан оқыңыз.

Менде QIP, e1.ru, e-mail.ru поштасы

Егер сізде QIP поштасы болса, өкінішке қарай, құпиясөзді қалпына келтіре алмайсыз. QIP пошта жәшігінің құпиясөзін қалпына келтіру үшін Яндекс Поштада қажетті деректер жоқ.

Егер сізде e1.ru немесе e-mail.ru поштасы болса, тиісті порталдың сайтындағы жеке кабинет арқылы жәшіктің құпиясөзін қалпына келтіріп көріңіз немесе әкімшіге жүгініңіз.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.

Егер пошта жәшігі 24 айдан астам уақыт бойы қолданылмаса, Яндекс оны уақытша тоқтатады. Осы жағдай орын алса, не істеу керектігін Белсенді емес пошта жәшіктерін қатыру бөлімінен қараңыз.
Кейде поштамен жұмыс кезінде бет жүктелмейді және қате туралы хабарларды көресіз:
  • "Қате пайда болды".
  • "Браузер қойындысын жаңартып көріңіз немесе бірнеше минуттан кейін қайталаңыз".

  • "Күте тұрыңыз...".

  • "Бет жүктеу көп уақытты алады".

  • "Бетті жаңартып көріңіз немесе Поштаның жеңіл нұсқасын пайдаланыңыз".

Көбінесе бұл келесі себептер бойынша болады:

Кеңейтімдер Яндекс Поштаны бұғаттайды

Пошта браузердегі толықтырулар мен кеңейтімдердің салдарынан дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Мұны тексеру үшін оларды уақытша өшіріңіз. Егер Пошта жарнаманы бұғаттау немесе антивирус-кеңейтім салдарынан дұрыс жұмыс істемесе, осы кеңейтуді болдырмау үшін Пошта бетін қосыңыз.

Сіз ескірген браузерді пайдаланасыз

Ескірген браузер беттерді жылдам және ыңғайлы жүктеу үшін пайдаланылатын технологияларды қолдамауы мүмкін. Браузеріңіздің соңғы нұсқасын Браузеріңіздің соңғы нұсқасын орнатыңыз.

Интернет жылдамдығы төмендеді

Браузерде Поштадан басқа барлық қойындыларды жабыңыз. Интернетті қолданатын қосымшаларды ажыратып, бетті қайта жүктеңіз.

Желі байланысымен қиындық пайда болды

Оны тексеру үшін, Поштаға мобильді интернет арқылы кіріңіз. Егер қате болмаса, провайдеріңіздің қолдау қызметіне хабарласыңыз. Егер жұмыс поштасын қолданатын болсаңыз, жүйе әкімшісіне қиындық туралы хабарлаңыз.

Internet Explorer 8 және одан жоғары нұсқаларында үйлесімділік режимі таңдалмайды

Егер Internet Explorer 8 және одан жоғары браузерде сіз үйлесімділік режимін ескі нұсқамен пайдалансаңыз, бұл қателерге әкелуі мүмкін.

Браузеріңіздің нұсқасына сәйкес Браузер режимі және Құжаттар режимі параметрлерін орнатыңыз.

  1. F12 пернесін басыңыз немесе мәзірден Әзірлеуші құралдары бөлімін таңдаңыз.
  2. белгішесін басыңыз және браузеріңіздің нұсқасына сәйкес мәнді таңдаңыз.
    Ескертпе. Егер Internet Explorer 11 және одан жоғары нұсқасын пайдалансаңыз, Edge мәнін таңдаңыз.
Сізге Яндекс ID анықтамасындағы кеңестер көмектесуі мүмкін.