Спаммен күрес

Пошта жәшігіме спам аламын

Егер Кіріс қалтасына сіз спам деп санайтын хат келсе, бұл туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Бұл спам! батырмасын басыңыз.

Солайша жәшігіңізге арналған Спамға қарсы күрес сүзгілері жұмысын түзетесіз. Кейде бұл үшін бір типті жағымсыз хаттарға бірнеше шағым болуы мүмкін. Яндекс.Поштадағы спамға қарсы күрес туралы толығырақ Яндекс.Пошта Анықтамасынан біле аласыз.

Бірнеше хатты спам ретінде келесі тәсілмен белгілеуге болады:

  1. Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Қажетті хаттар "Спам" қалтасына түседі

Егер хат бірден Спам қалтасына келсе, ол қалтаға түскеннен соң 10 күннен кейін автоматты түрде жойылады. Егер хат Спам қалтасына қателікпен түссе:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.
  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Спам емес! батырмасын басыңыз

Осы жіберушінің жаңа хаттары Кіріс қалтасына келіп түсетін болады.

Спам қалтасынан бірнеше хатты қалпына келтіруді келесі тәсілмен жүзеге асыруға болады:

  1. Қажетті хаттарды таңдаңыз. Хатты таңдау үшін хат жолағындағы жіберушінің портретіне басыңыз.
  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Жіберілімнен бас тарту

Әдетте, жіберілім-хаттың соңында осы таратылымнан қалай бас тартуға болатыны туралы нұсқаулық бар. Әдетте, жағымсыз жіберілімнен тікелей сайтта немесе осы сайттың әкімшілігіне хабарласу арқылы бас тарта аласыз.

Сондай-ақ, сіз Яндекс.Поштаның веб-интерфейсі арқылы қажетсіз таратылымдардың мекенжайларын қара тізімге қоса аласыз.

Егер сіз Яндекс.Пошта қосымшасымен жұмыс барысында қиындыққа тап болсаңыз, қосымшадағы кері байланыс үлгісі арқылы қате туралы хабарлаңыз:

  1. Экранды солға сүйреңіз.
  2. Қалталар тізімінің астындағы Анықтама және қолдау тармағын таңдаңыз.
  3. Қиындық тармағын таңдаңыз.
  4. Қиындық тақырыбын таңдаңыз.
  5. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Ұялы қосымшаға байланысты мәселелер бойынша Анықтама парақшасы арқылы емес, қосымшаның өзінен жазуыңызды өтінеміз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, қосымшадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді. Егер қосымша кенеттен жұмысын аяқтаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз.