Спаммен күрес

Пошта жәшігіме спам аламын

Егер Кіріс қалтасына сіз спам деп санайтын хат келсе, бұл туралы бізге хабарлаңыз:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Бұл спам! батырмасын басыңыз

Солайша жәшігіңізге арналған Спамға қарсы күрес сүзгілері жұмысын түзетесіз. Кейде бұл үшін бір типті жағымсыз хаттарға бірнеше шағым болуы мүмкін. Яндекс.Поштадағы спамға қарсы күрес туралы толығырақ Яндекс.Пошта Көмегінен біле аласыз.

Бірнеше хаттарды спам ретінде белгілеу үшін келесі әрекеттерді орындаңыз:

  1. Хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.

  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Қажетті хаттар "Спам" қалтасына түседі

Егер хат бірден Спам қалтасына келсе, ол қалтаға түскеннен соң 10 күннен кейін автоматты түрде жойылады. Егер хат Спам қалтасына қателікпен түссе:

  1. Қажетті хатты ашыңыз.

  2. Экранның оң жағындағы белгішесін басыңыз.
  3. Спам емес! батырмасын басыңыз

Осы жіберушінің жаңа хаттары Кіріс қалтасына келіп түсетін болады.

Спам қалтасындағы бірнеше хатты қалпына келтіру үшін:

  1. Хаттарды таңдаңыз. Хаттарды таңдау үшін хат жолында жіберушінің портретін басыңыз.

  2. Экранның төменгі жағындағы белгішесін басыңыз.

Жағымсыз жіберілімнен бас тарту

Әдетте, жіберілім-хаттың соңында осы таратылымнан қалай бас тартуға болатыны туралы нұсқаулық бар. Әдетте, жағымсыз жіберілімнен тікелей сайтта немесе осы сайттың әкімшілігіне хабарласу арқылы бас тарта аласыз.

Сондай-ақ, Яндекс.Поштаның толық нұсқасында жағымсыз жіберілімдердің мекен-жайларын қара тізімге қоса аласыз.

Ескертпе. Яндекс.Поштаның толық нұсқасына ауысу үшін экранның сол жақ жоғарғы бұрышындағы батырмасын, ал ашылған бетте — беттің төменгі жағындағы Толық батырмасын басыңыз. Мобильді Яндекс.Поштаға оралу үшін беттің төменгі жағындағы Жеңіл нұсқа батырмасын басыңыз.

Егер сіз Яндекс.Поштаның мобильді нұсқасы арқылы жұмыс істесеңіз, қате туралы хабарламаны мобильді нұсқадағы кері байланыс үлгісі арқылы жіберіңіз:

  1. Экранның сол жақ бұрышындағы батырмасын басыңыз.
  2. Қалталар тізімі үстіндегі Кері байланыс тармағын таңдаңыз.
  3. Мәселені барынша егжей-тегжейлі сипаттаңыз.
Назар аударыңыз. Мобильді Пошта нұсқасына байланысты қиындық туралы Көмек беттерінде емес, ұялы нұсқаның өзінен жазыңыз. Солайша өтінішіңіз қажетті мамандарға түсіп, тезірек жауап ала аласыз. Сондай-ақ, Поштадан жіберген кезде мамандарымыз қиындықты шешуге көмектесетін техникалық ақпаратты көреді.

Егер мобильді Пошта ашылмаса және одан бізге жаза алмасаңыз, қате туралы хабарламаны төмендегі кері байланыс нысаны арқылы жіберіңіз.