Антишок кеңейтімі туралы сұрақтар

  1. "Нашар" жарнаманы Яндекс не себептен бұғаттайды?
  2. Антишок қандай баннерлерді зиянды немесе таңғалдыратын деп есептейді?
  3. Антишок жарнаманы шектейтін басқа кеңейтімдерден айырмашылығы неде?
  4. Антишок менің сайтында жарнама қателікпен бұғаттайды. Не істеу керек?
  5. Антишок беттегі таңғаларлық баннерді жіберіп алды. Менің браузерімде оның көрсетілімен қалай тыйым салуға болады?
  6. Менің сайтымның мазмұны жарнама берушілерге тиімсіз. «Ақ» жарнамалық желілер менімен жұмыс істемейді, ал «сұра» және «қараларды» — Антишок бұғаттайды. Қандай желілер қосуым керек?
  7. Мен жарнамалық желіден таңғаларлық баннерлерді алып тастадым, бірақ желі әлі де бұғатталады. Не істеу керек?
  8. Менде "ақ" жарнама желісі, бірақ модераторлар кейде таңғаларлық баннерлерді өткізеді. Менің желім бұғаттала ма?
  9. Менде «сұр» жарнамалық желі, онда таңғаларлық және таңғаларлық емес баннерлер кездеседі. Менің желімді бұғаттамау үшін не істеу керек?
  10. Антишок Яндекс.Директ сияқты ірі жарнамалық желіні бұғаттай ала ма?

Анишок — жағымсыз суреттері бар, порнография немесе алаяқтық қызметтері ұсынылатын сайттардың жарнамасы бар баннерлік жарнаманы бұғаттайтын Яндекс.Браузер кеңейтімі.

"Нашар" жарнаманы Яндекс не себептен бұғаттайды?

Пайдалы жарнамадан басқа, интернетте тітіркендіргіш, жағымсыз және тіпті "қауіпті" жарнамалық баннерлер бар. Олар порнографиялық бейнелерді қамтуы, алаяқтықпен байланысты сайттарға апаруы немесе пайдаланушыларға вирустар жұқтырған бағдарламалық жасақтаманы жүктеуді ұсынуы мүмкін. Мұндай жарнама төмендетеді құндылығы интернет-сервистердің алдында пайдаланушылардың және тұтастай интернет-жарнамаға сенімсіздік тудырады.

Яндекс интернеттің экологиясын жақсартатын және пайдаланушыларды зиянды және мазмұнсыз контенттен: спам, вирустар, дорвей-сайттар, алаяқтық беттер, сондай-ақ әдепсіз сайттардағы «ересектерге арналған» материалдардан қорғайтын құралдарды үнемі дамытады. Мысалы, Яндекс Іздеуде жұмыс істейді , ол зиянды және жағымсыз жарнама жоқ беттерге артықшылық береді. Мұндай баннерлері бар сайттар төмен позицияларда іздеу нәтижелеріне орналастырылады.

Анишок — бұл тағы бір Яндекс құралы, ол пайдаланушыны "нашар" жарнамасы бар баннерлерден қорғайды.

Антишок қандай баннерлерді зиянды немесе таңғалдыратын деп есептейді?

Антишок зарарлы және таңғаларлық баннерлердің келесі түрлерін жатқызады:

  • Эротикалық және порножарнама

    «Ересектерге арналған қызметтер» ұсынатын эротикалық немесе порнографиялық бейнелері немесе жарнамалық сайттары бар баннерлер. Мұндай жарнама сайттың негізгі тақырыбына сәйкес келетін сайттардан басқа барлық сайттарда бұғатталады. Бұл ретте пайдаланушы мұндай жарнаманы оқшаулауға тыйым сала алады (толығырақ Эротикалық жарнама рұқсаты бөлімшесін қараңыз).

  • Агрессивті және таңғаларлық жарнама

    Әртүрлі апаттар мен зорлық-зомбылық құрбандарының, қорқыныш, құрттар мен паразиттер фильмдерінен қорқатын кейіпкерлердің, әртүрлі аурулар мен ұрықтардың көріністерінен, зақымданған мүшелер мен жаралар, салмағы үлкен адамдардың көріністерінен табиғи бейнелері бар баннерлер. Дененің жыныстық бөліктерінің суреттері мен фотосуреттері. Белгілі адамдардың қайтыс болуы немесе ақырзаманды болжауды қамтитын жарнама.

  • Таңғаларлық және тітіркендіргіш жарнама

    Жоғары жиілікпен жыпылықтайтын анимацияланған баннерлер. Бейнероликті басқан кезде немесе жарнаманы жабуға тырысқан кезде пайда болатын жарнамалық терезелер мен қойындылар.

  • SMS-алаяқтық жарнама

    SMS-алаяқтықпен байланысты сайттардың жарнамалық баннерлері. Әлеуметтік желілердегі хабарламаларды имитациялайтын баннерлер. Лотереяда ұтысқа уәде беретін баннерлер, сайттың мерейтойлық келушісіне сыйлық, жеке деректердің құпиясыздандырылған қорына қол жеткізу немесе одан сіз туралы ақпаратты жою мүмкіндігі, болжамдар және т. б.

  • Күмәнді баннерлер

    Компьютерді жұқтыру немесе орнатылған бағдарламаларды жаңарту туралы хабарламаларды имитациялайтын баннерлер; диалогтық терезелерді және браузер интерфейсінің басқа да элементтерін имитациялайтын баннерлер. Оның тәсілін көрсетпестен жоғары табыс уәделері бар баннерлер. Дәрі-дәрмектерді, емдеу әдісін немесе клиниканы көрсетпестен ауруларды емдеу, жасарту және арықтаудың күмәнді жарнамасы. Атақтылардың диеталарын жарнамалайтын баннерлер, әсіресе, олар ар-намысты қорлайтын болса.

Егер жарнамалық баннер таңғаларлық емес, бірақ таңғаларлық мазмұны бар бетке алып барса, Антишок оны зиянды деп санайды және жарнама көзін бұғаттайды.

Антишок жарнаманы шектейтін басқа кеңейтімдерден айырмашылығы неде?

  • Жарнамаларды шектейтін кеңейтімдер жарнама және басқа да беттеу элементтерін қиып алады. Осыған байланысты беттің сыртқы түрі немесе оның функционалдығы көрінуі мүмкін. Антишок сайттың функционалдығына әсер етпейді.
  • Басқа кеңейтімдер барлық жарнамалық баннерлерді бұғаттай алады. Өйткені, бұл веб-ресурстар, таңғаларлық емес жарнама есебінен табысын жоғалтады. Сондықтан олар келушілерді жарнаманы шектейтін кеңейтімдерді пайдаланудан бас тартуды сұрайды. Антишок тек қана оның алгоритміне сәйкес зиянды немесе таңғаларлық ретінде анықталатын және басқа жарнаманы көрсетуге тыйым салмайтын баннерлерді көрсетуді бұғаттайды.

Антишок менің сайтында жарнама қателікпен бұғаттайды. Не істеу керек?

Арқылы браузер қолдау қызметіне жазыңыз . Хабарламада өз сайтыңызға және бұғатталған баннерлерге сілтемені көрсетіңіз, сондай-ақ сіздің көзқарасыңыз бойынша бұғатталған жарнамалардың неге зиянды немесе таңғаларлық болып табылмайтынын көрсетіңіз.

Антишок беттегі таңғаларлық баннерді жіберіп алды. Менің браузерімде оның көрсетілімен қалай тыйым салуға болады?

Қорқынышты баннерді көрсетуге тыйым салу үшін:

  1. Жарнамалық хабарландыруға тінтуірдің оң жақ батырмасын басыңыз.
  2. Мәтінмәндік мәзірде Жарнамаға шағымдану пәрменін таңдаңыз.

Содан кейін баннер жоғалады және сіздің браузеріңізде көрсетілмейді. Таңғаларлық баннер туралы хабарлама Яндекске жіберіледі және мұндай хабарламалар көп болса, жарнама дереккөзі барлық пайдаланушылар үшін құлыпталуы мүмкін.

Менің сайтымның мазмұны жарнама берушілерге тиімсіз. «Ақ» жарнамалық желілер менімен жұмыс істемейді, ал «сұра» және «қараларды» — Антишок бұғаттайды. Қандай желілер қосуым керек?

Антишок жарнама берушілермен немесе нақты желілермен күресу үшін емес, пайдаланушыларды зиянды және таңқаларлық жарнамадан қорғау үшін әзірленген. Егер сіз өз пайдаланушыларыңызға қамқорлық жасап, сапалы мазмұнды ұсынсаңыз, сізге қолайлы "ақ" таңғаларлық баннерлері жоқ желіні табуға тырысыңыз.

Мен жарнамалық желіден таңғаларлық баннерлерді алып тастадым, бірақ желі әлі де бұғатталады. Не істеу керек?

Егер сіз желіде жарнама мазмұнын өзгерткен болсаңыз, бірақ ол бұғатталғандар тізімінде қалса, арқылы бізге жазыңыз .

Менде "ақ" жарнама желісі, бірақ модераторлар кейде таңғаларлық баннерлерді өткізеді. Менің желім бұғаттала ма?

Антишок алгоритмі көптеген факторларды ескереді. Бірнеше таңғаларлық баннерлердің салдарынан сіздің жарнамалық желіні бұғаттамайды.

Егер сіз желі қате бұғатталған деп ойласаңыз, арқылы қолдау қызметіне жазыңыз .

Менде «сұр» жарнамалық желі, онда таңғаларлық және таңғаларлық емес баннерлер кездеседі. Менің желімді бұғаттамау үшін не істеу керек?

Біз таңғаларлық жарнаманы жеке тәуелсіз бөлікке бөлуге кеңес береміз. Сонда Антишок жарнаманың қалыпты дереккөздерін бұғаттамайды.

Антишок Яндекс.Директ сияқты ірі жарнамалық желіні бұғаттай ала ма?

Директе және басқа да үлкен жарнамалық желілерде Антишок алгоритмі қатты таңғаларлық хабарландырулар мен баннерлерді сирек табады. Бұл, ең алдымен, материалдардың автоматты модерациядан өтіп, содан кейін қолмен іріктеп тексерілуіне байланысты. Егер жарнамалық желі жарнама модерациясына мұқият келсе, Антишок оны бұғаттамайды.