Тапсырыс беру кезінде кассир әр тармақта қателесіп үлгерді (3 тағам және сусын)
Әрі қарай, біздің тапсырысымыз басқа келушіге берілді. 10 минуттан кейін келуші қатені түсініп, оны қайтарып алды, ал жұмысшылар оны маған беруге тырысты. Мен қайтадан пісіруді сұрауға тура келді, өйткені мен біреуден кейін тамақтанғым келмеді. Сонымен бірге, осы мекеменің ұжымы мені бұл жерде қорқынышты ештеңе жоқ екеніне сендіруге тырысты. Нәтижесінде олар менің серуендеген тағамдарымды басқа асханаларға бірдей тапсырыстармен берді, ал мен жаңаларын жасадым. Бірақ бұл, әрине, сұмдық
Түпнұсқаны көрсету · Русский
1
P
Ph1uks
3 деңгейлі қала білгірі
9 қараша 2022
Мен теңіз өнімдерімен раменге тапсырыс бердім. Олар шамамен жарты сағат бойы жасалды және екі кішкентай Мидия, екі тілім кальмар және тозған аталық безі бар қайнатылған дошик әкелді. Дошиктің есебінде бұл салыстыру емес, кеспе фаст-фуд сияқты 1в1 болды. Мен бұл мекемені ұсынбаймын.