Мүмкін, 2024 жылдың көктемінде 80 автокөлік жүргізушісінің пайызы, оның ішінде Мен де, "жоғары деңгейлі автобандардан" қар мен асфальт түскен кезде, өз еркімен өлтірілген жүрісті қалпына келтіру үшін АВТО шеберханаларға жіберілді. Бірнеше бөлшектерді сататын дүкендерден өтіп, бағадан жеңіл шығынға ұшырап, zakaz auto интернет-дүкені арқылы сатып алу туралы шешім қабылданды. Мұнда каталогта сіз машинаны оңай жинай аласыз, өйткені барлығы бар және бағалар ең қол жетімдіден аспанға дейін.
Тапсырыс ресімделді және төрт күннен кейін АВТО бөлшектері бар пакетті маған оффлайн дүкенде Сыпайы менеджер Назарбаевқа арналған автокөлікке тапсырыс береді. Ескі шұңқырларыңызбен жолдың жаңа тұрақтандырғыш тіректерін қарсы алыңыз!
Мен жаяу жүргіншіні тексеруге келдім. Шебер тежегіш шлангтардың бірі қазірдің өзінде грыжа бар екенін және оны өзгерту керек екенін айтты. Мен ауыстыруға келістім.
Мен үйге келемін, шлангқа қараймын, ол көзбен жаңа сияқты (суретте). Бірақ ең қызығы бір күннен кейін басталды.
Біз көліктің астына қарадық, сол жерде ең жаңа шланг ағып жатыр. Біз бірден қайтып келдік, олар маған орын жоқ дейді, Біз ертең ғана жазамыз, ал бүгін қалағаныңызша жүріңіз, бізде бизнес бар, әжелер алынды, содан кейін су тасқыны.
Мен бәрін түсінемін, әркімнің мектептері бар. Бірақ сіздің әрекетіңізге/әрекетсіздігіңізге байланысты сізге ағып жатқан тежегіш шлангпен келгенде, мұндай мәселелерді бірден шешу керек.
Қабылдаушы Данил осы зұлымдықтың бәрін қадағалады. Мен оған жеке көлігінде көбірек ағып жатқан шлангтар тілеймін, ал иесіне тапсырыс беру әжеге түспеу үшін жұмысшыларды таңдаған дұрыс, мүмкін егер мұндай мектептер клиенттің жолында атылса
Мен осы дүкеннің тұрақты клиентімін, егер басқа ірі дүкендермен салыстырсақ, қызметтің бағасы мен сапасы жақсырақ, бірақ жақында ескі менеджерлер кеткеннен кейін бөлшекті таңдау қиынға соқты
Жақсы нәрсе-бөлшектердің үлкен таңдауы бар. Тауардың берілуін күту өте ұзақ,клиенттің қатысуымен кеңесшілер дөрекі сөйлейді,дүкенге үнсіз кіріп-шығуға болады, ешкім сізге назар аудармайды және сізден басқа бірде-бір клиент болмаса да көмек ұсынбайды. Демек 3 жұлдыз
Мен бөлшектерді дүкеннен тапсырыс бойынша сатып алдым, балалар Дмитрий мен Виталий қазір компания басшылары бөлшектерді өздері сатқан кезден бастап,сол кезден бастап 15 жыл өтті, мен 4 машинаны ауыстырдым, содан кейін тағы да дүкенге "жанармай қысымын реттегіш" үшін Форд транзиті,өкінішке орай, бөлік некемен келді,алайда, дүкенде олар қосалқы бөлшекті кері қабылдаудан бас тартты,бұл қаптаманың ашылып ,қосалқы бөлшектің орнатылғандығына түрткі болды, бірақ мен оны орнату үшін қалай сатып алдым.Мұндай ұсақ-түйектің салдарынан дүкеннің беделі нашарлағаны өте өкінішті.
Интернет-дүкенде тапсырыс берудің керемет бағасы, басқа онлайн сайттарға қарағанда арзанырақ, бірақ интернет-тапсырыстарды тек жұмыс күндері төлеу жаңа нәрсе…
Мен жұлдызды неге түсіргенімнен бастаймын. Мен жұлдызды түсірдім, өйткені бізде бірнеше жыл бұрын жеке жағдай болған рас бірақ мәні жоқ, біз шу, қағу және т. б. проблеманы анықтау үшін көлікті жөндеуге, диагностикаға жазылдық, олар тексергеннен кейін рульдік штанганы толығымен жинау керек деді, ол тіпті сол жылы 3-ке тең емес бір тиын. Біз мұны есімізде сақтадық, тыңдадық немесе олардан емес, басқа жүзге баруды шештік.салыстыру, былайша айтқанда, баға мен мәселені тексеру. Біз басқа жүзге бардық, онда бізге тек гимбал адаптерін өзгерту немесе бұрау керек деді. Ол кезде қайнату 2000тг болды, Алып тастау және жеткізу үшін олар 500тг алды, орнына 45000тг олар бізге рульдік рельсті ауыстыратын машинада тапсырыс берді. Міне, жүзде жөндеу жағдайлары қандай, сондықтан сенімді емес немесе ешқашан жасамас бұрын қорытынды мен таңдау жасаңыз, жөндеу бағаларын тексеріңіз немесе салыстырыңыз 💁 🏻 🖖
Олар жаяу жүргіншіні , суппортты шеңберге жасады, бір айдан кейін сол жақ артқы суппортты түртіп, кепілдік бойынша қайта жасады. Бір аптадан кейін ол қайтадан ұрды
Олар жұмысқа жауапкершілікпен қарайды, шеберлер өз жұмыстарын біледі, Жаңа қозғалтқыштар арзан бағамен, 3 күн ішінде ішкі жану қозғалтқышы мен Тозған бөлшектерді ауыстырды (олар көп болды)
Автокөлікке тапсырыс беру тамаша орын!! Жақсы қызмет бөлшектерге тапсырыс беруге арналған тамаша бағдарлама онлайн тапсырыс беру кезінде жеңілдік бар!! Сондай-ақ жақсы жүз!
Жолдасының кеңесі бойынша Мен Ол жаққа бардым, Шамдарды ауыстыру керек болды. Мен келесі күні жазылдым, келдім, көлікті айдап кеттім. Қораптарда таза, ашық, жылы. Бұл әсіресе қуантады, оны өзі айдаған/қуған жоқ. Бокстан ауыстыру кезінде мені ешкім қуып жібермеді)) шебер сиқырлап жатқанда бұрышта тыныш күтті. Бақсылық тез және сәтті болды. Әрине, егер бірдеңе болса, мен тағы келемін.
Олар өте ренжіді, клиенттерге немқұрайлы қарады, соңында хаб мойынтірегін қойды, тежегіш шлангісін дұрыс қоймады және үзілді. Мен жаңасын сатып алып, оны басқа жүзге қойдым.
1-разрядты дәнекерлеуші ретінде маховикке 2114 тәж қайнатылды. Көлік жиі іске қосылмайды. Пісіргеннен гөрі жаңа тәж қою жақсы болар еді.
Бір рет жүзге жазылдым, қоңырауды мүлдем күтпедім. Екінші рет жазба бойынша келді, барлығы бос емес деді. Қайта жазуды сұрады. Бірақ бұл 40-50 минуттан кейін.Неліктен бұл жазба жұмыс істемесе. Жалпы, жазба жұмыс істемейді . Рахмет
Немқұрайлылық, гранатадағы оюларды жұлып алып ,жаңа граната мен жұмыс сатып алуға тура келді, тек қосымша ақша беру керек болды . Барлығына кеңес бұл үшін машиналар жасамаңыз
Клиенттердің тілектеріне тез жауап беріңіз, сын дұрыс қабылданады және кешірім сұраудан ұялмаңыз, бұл компания өзінің аты мен клиенттерін бағалайтынын көрсетеді.
Жақсы қызмет көрсету станциясы, жазылды, көлікті қалдырды және сіз өз ісіңізбен жүре аласыз. Олар әрқашан қоңырау шалып, мәселені шешудің нұсқаларын сұрайды. Тек сұлулық.
Мен майды ауыстырдым, шел Хеликсті таңдадым, оған дейін оны құйдым,олар оны ауыстырды, аязға көшті,ол қатты басталды, сайтқа бірегей кодты жіберу арқылы майдың түпнұсқалығын тексерді, нәтиже жалған, енді ол жерге аяқпен бармады, қыз оларға қоңырау шалды олар сізге қоңырау шалып, әлі күнге дейін күлкілі, менің қасымда осындай қарбалас ажырасқан клиентке ұнамды болуға тырысып, бастысы өртеніп кетті..