Қызмет көрсету нөл, сіз тапсырысыңызды 42 минут күтесіз, сіз өзіңіз келгенше, Тапсырыс қайда екенін білмейсіз қызметкерлер қышымайды, олар сөйлесіп, қыздар сияқты бір-бірімен құшақтасады .содан кейін тапсырыстар танысу үшін дайындалады ,егер сіз бірінші келген болсаңыз және сізден кейін қызметкерлерден біреудің досы келсе, онда олар алдымен тамақ дайындайды.клиенттерге осындай көзқарас үшін минус
Мен ұсынбаймын . бірде мен түскі асқа келдім, үйде сорпа кеспесіне тапсырыс бердім . Тапсырыс жарты сағаттан кейін қабылданды, олар бұл тағам жоқ деді . өкінішке орай, түскі ас аяқталды . мен аштықтан кетуге тура келді . үлкен ғимарат . инвестиция орасан зор . бірақ бұл үлкен шкафқа ұқсайды . бірақ бос . мен ұсынбаймын
Иә, ескі бұралу кезінде дәмді болды. Офицердің айтуынша, біз сұраған кезде бұрылыс кетті неге донер басқаша әдеттегідей емес және лагман қуырылған. Мен саңырауқұлақтармен қуырылған лагманға тапсырыс бердім, ал маған қуырылған басқа лагман берілді. Қалайы. Бағалар жоғары.
Қымбат, бірақ сұрасаңыз, тапсырыс берілген тағамдарға бірнеше бөлке нан беріңіз. Маған жеке өзіме 3 рет нан берілді, бірақ бір күні маған жаңа емес нан берілді, тіпті одан әрі жеуге тәбетім жойылды. Тағы бір жолы мен оларға ескірген нан берілгенін айттым, олар оны ұнатпады, мен ойлап тапқандай реакция болды. Жалпы алғанда, жігіттер байсалды болуы керек, егер олар тегін нәрсе берсе, бұл ескірген және ескірген нәрсені беру керек дегенді білдірмейді.