Төлем тәсілі:дисконттық жеңілдіктер жүйесі, алдын ала төлеу, қолма-қол ақшалай, картамен төлеу, банктік аударым бойынша, бөліп төлеу, қолма-қол ақшасыз
Мен осы керемет салонда отырып жазамын. Олар осы қызметте автокөліктерге қызмет көрсетеді (кепілдік бойынша автокөлік) мен салонмен не болғанын білмеймін, бұрын Мен ешқандай проблемаларды бастан өткерген емеспін. Бүгінгі таңда ол белгілі бір уақытқа жазылды, автомобильдер 40 минуттан кейін қабылданды. Ол нақты проблемамен келді, оны нақты жеткізді. Бірақ біз әртүрлі тілдерде сөйлесетін сияқтымыз. Олар жұмыстың басқа түрлерін тағайындады, содан кейін мені естіді. Және басталды... Ақаулық-бұл кепілдік жағдайы емес, бірақ олар бұл жағдайдан басқа неге мүмкін емес екенін нақты айта алады. Бұл менің араласуым осы ақаулыққа әкелді деп айту да оңды айта алмайды. Менің жұмыс уақытымның көп бөлігін жоғалтқаным ешкімге маңызды емес. Жалпы, сізге не болды. Қабылдауда бір менеджер отырады (оны кінәлау қиын). Егер адамдар ағыны болса, штатты кеңейте ала ма? Жалпы, UHS. Бұл қызметке және салонға көбірек жүгінуге ниет жоқ. Егер бұл жалғыз қызмет және автосалон болса да, мен желкек арбасына хабарласып, кімге кеңес беремін. Мен кепілдік бөлігінде мәселенің заңды жағын біржақты қарастырамын
Тамаша қызмет, 3 жыл бойы мен сол жерден өтіп жатырмын, менеджерлер мен шеберлер өз істерін біледі. Олар барлық сұрақтарға жауап береді, айтады. Күту залы бар, онда бір кесе кофе тегін ұсынылады, сіз машинамен жұмыс істеу процесін көре аласыз.