Жалпы, жеткізу қызметі ақсап тұр. Жексенбі күтті, әкелмеді. Қазір тауар жоқ деп күтемін. Жалпы, дүкен байыпты жұмыс істемейді. Жалпы, адамдар қалыпты жеткізу болмаса, тауарларды сатып алмау үшін сөйлеуі керек. Шынымды айтсам, қатты қиналады.
Тауарды тікелей "Технодомның" өзінен сатып алғанда, жеткізу ақылы - 1000 теңге, ал құны 10000 теңгеден асатын тауарларды жеткізу осы дүкеннің сайтына сәйкес тегін. Сұрақ: Егер сатып алушы дүкенге өз адамымен келіп, тікелей сатып алса, не өзгереді???
Жақында Мен осы "Технодомнан" тоңазытқыш сатып алдым және оны орнатуға 2000 теңге сұрадым, ал мұндай жұмыс (егер оны жұмыс деп атауға болатын болса) бар болғаны 5-10 минутты алды – орнатушы, соншалықты қымбат, келіп, штепсельді розеткаға тез жабыстырып, аяқтарын реттеп, артқы қабырғаға шектеуіш орнатты. Сонымен қатар, ол кеткеннен кейін, уақыт өткеннен кейін мен тоңазытқышты азық – түлікпен жүктеген кезде, ол ашылған кезде салбырап кете бастады-аяқтары реттелмеген сияқты. Орнатушы қысқа болды-ол бәрін сапалы емес, тез жасауға тырысатынын көрсетті. Менің ойымша, орнатушылар сатып алушылар мен пайдаланушыларға ол орнататын техника туралы бірдеңе айтуға зиян тигізбейді-оны қалай дұрыс пайдалану керектігі және қандай ақаулар болуы мүмкін және оны қолдана бастағанда не іздеу керек.
Соңында сұрағым келеді: неге Тоңазытқыш орнатушының 5-10 минуттық жұмысы 2000 теңге тұрады??? Тіпті жиһаз жасаушылар да жиһаз жинау үшін ақы алмайды және мұндай жұмыс тоңазытқыштың аяқтарын реттеп, оның ашасын розеткаға салудан әлдеқайда көп!!! Біздің еліміздегі тұрмыстық техника-бұл қарапайым адамдардың жалақысына қатысты арзан тауар емес, оларды орнату үшін 5-10 минутты алады және аяқтарды реттеп, штепсельдерді розеткаларға жабыстырудан тұрады!!!
Қорқынышты қайтару саясаты!!! Мен бұл дүкеннен басқа ешкімге сатып алуды ұсынбаймын. Қайтару үшін олар сараптаманы талап етеді, сонымен қатар тексеру мерзімін әдейі 30 күнге созады, дегенмен Технодом директорының өзі жұмсалған қаражатты 14 күнде қайтарамыз деп уәде берді. Жолда сөздерді өзгертіңіз!!! Олар 9 мыңға дейін өсіруге тырысты, бірақ олардың мамандары болса да, қызмет көрсету орталығында мүлдем алынбаған пломбаны тексеру үшін. Біз 10 ақпанда MacBook Air 2020 сатып алдық, 11-ін бөлімшеде тексеруге қайтардық, ал сұрақ ақшаны қашан қайтарады деген сұрақ әлі де күмән тудырады!!!!
Жақсы таңдау. Мәңгілікке бірдеңе сатқысы келетін сатушылар. Кейбір кеңесшілер онда не істеп жатқанын мүлдем түсінбейді. Және, негізінен, жұмыс істемейтін home Bank терминалы, соның салдарынан сіз несие үшін төлемейсіз.
Қызмет өте Ақсақ. Кеңесшілер кейде тіпті дөрекі немесе мысалы алдын ала ақпарат алу үшін және сатып алу туралы шешім қабылдағаннан кейін келгендерге қызмет көрсетуге мүдделі емес