Адамдарға деген қорқынышты көзқарас, олар ештеңе түсіндірмейді, проблемаларды шешпейді, көмектеспейді және көмектескісі келмейді, олар басқа жерге жүз рет жібере алады және бұл олардың жұмысы емес деп айта алады.
Жақсы ыңғайлы ХҚКО
Ыңғайсыздықты ең алдымен келушілердің өздері жасайды
Егер сіз сапарға алдын-ала тапсырыс берсеңіз, сізге қажет нәрсені нақты түсіндіріңіз, олар сізге әрдайым көмектесе алады
Егер Сіз дұрыс қызмет көрсететіндігіңізге күмәндансаңыз қайта сұрағаныңыз жөн
Кері байланыс арналары жақсы жұмыс істейді, QR кодын сканерлеу арқылы сіз кері байланыс жаза аласыз және сізбен байланыса аласыз
ХҚКО басшысының есігі әрдайым ашық және әрдайым тірі кезек болады, басшының өзі көмектесуге және сұрақтарға жауап беруге дайын кейде оны залда өтіп бара жатқанын көруге болады
Басқа ХҚКО лар қызмет көрсету қиынырақ және нашар дейді
Мен мұнда ЖСН алдым. бірінші күні мен оны ала алмадым, олар жұмыс істемейтін базаға сілтеме жасады.
Екінші күні ЖСН алды, бірақ оператор жігіт қаланы шатастырды және менің ЖСН Астанадағы базаға бекітілді (ХҚКО Алматыда!)
1414 нөміріне қоңырау шалғаннан кейін маған бұл қате екенін және оны түзету үшін салыққа барып, өтініш жазу керек екенін түсіндірді. Салықта маған бланкілер беріліп, ХҚКО-ға қайтарылды. Салық және ХҚКО арасындағы қашықтық-таксиде 40 минут.
Керемет орталық. Қызмет көрсетудің жақсы сапасы. Екі рет болды. Сіз талонды тез аласыз, электронды кезек те тез өтеді, залда сіз жеткілікті креслолар күтесіз. Барлық сұрақтарға мейірімділікпен жауап беріледі.
Өз ісінің мамандары кез-келген мәселелерді нормалар мен мерзімдерге сәйкес шешеді, кез-келген клиентке сыпайы және сауатты қызмет көрсетеді, кәсіби және түсінікті кеңес береді.
Қорқынышты көзқарас, мен РВП алдым, сайтта құжаттар жинағымен келдім, жібердім, барлық сканерлеуді 1-ге біріктіру керек, біріктіруге бардым, кезекті қайта қорғадым, содан кейін РКА керек, РКА-ны білуге бардым, кезекті қайта қорғадым. Сонымен, олар бірнеше рет жібереді, адамдар күніне 3-4 рет кезекке тұрады.
+ ХҚКО-да қолдануға болатын барлық компьютерлер сканерлеуге келді, менің алдымда сканерлеу тегін жасалды + мен бұған дейін өзім де тегін жасадым. Сканерлерде отырған қызметкер, менің кезегім келгенде, сканерлеудің ақылы екенін айтты 3000тенге оған Каспийге аудару арқылы))) делирий толық. мен бәріне ноутбукпен алдын-ала баруды ұсынамын. әйтпесе, сіз мінуге азап шегесіз.
Касса жұмыс істемейді. Қария төлей алмайды. Олар сіздің бұл каспийіңізді түсінбейді. Оларда халық банкі бар. Қызметкерлер олардың мәселесін шешпейді. Басқа ХҚКО-ларға жіберіледі. Басқа ХҚКО-лар тіркелген жеріне жіберіледі. Қарттар үшін өкінішті. Адамгершілікке жатпайды.
ХҚКО-ға бір жылдан бері қол жеткізетін ешнәрсе жоқ, сот шешімдерін қайдан алуға болады, жастар жұмысқа қабылданды, мағынасы жоқ, олар мұнда босқа қуылды құжат үшін ток төледі ол мүлдем қажет емес еді,Әуезов ХҚКО-на барып, нақты жауап берді қайда, неге, ақылды адамдар отырады жастар емес, өз жұмысын біледі️ ️
Қызметкерлер хамит және өз функцияларын орындамайды, мен кезекте 2 рет тұрдым. Бағдарлама мәңгі жұмыс істемейді. Дәретхана да жоқ.
Сондай-ақ, сіз күні бойы бола аласыз және сайтта құжаттардың толық тізімі жоқ екенін біле аласыз, көші-қон қызметінде жеке тануыңыз керек еді.
Жүктілік және босану бойынша жәрдемақыны ресімдеу кезінде осы ХҚКО-ға 3 рет және Бабаевқа 1 рет 33 рет баруға тура келді. Қызметкерлер қабілетсіз. Тамыз айында еңбек демалысы болды, мен барған сайын хабарладым. Алғаш рет мені үйге тамыз айындағы кірістер туралы ақпарат күтіп тұрған сөздермен жіберді. 2 рет жәрдемақы алуға өтініш қабылданды, бірақ демалыс туралы бұйрықтан үзінді көшірмені Бабаевқа 33-ке жатқызу керектігін айтты. Шығару үшін баруға тура келді. Ол 33-Бабаевқа үзінді көшірмені алып келді, онда барлық қабілетсіздер бұл құжаттың қажет нуженстігін айтты. Бірақ олар бәрін тіркеді. Бірнеше күннен кейін мен құжат жетіспейтіні туралы SMS аламын, 1414 нөміріне қоңырау шалыңыз. Жарты сағат бойы ешкім жауап бермейді. Содан кейін оператор жауап беріп, тамыз айындағы кірістер туралы ақпарат қажет екенін айтты!!!!! Ол құжатты Бабаевқа 33-ке жатқызғанын айтты. Оператор маған Бабаевтың 33 телефон нөмірін береді. Бұл нөмірде ешкім жауап бермейді. Ертең осы ХҚКО-ға 3 рет барамын. Мұның бәрі жүкті, жарты күн бойы алға-артқа жүгіру. Жақсы нәрсе-бұл сақталмайды. Ең терең қабілетсіз және немқұрайлы қызметкерлер. Ұят!!!!
Жаман емес, жалпы. Бірақ қандай да бір нақты қызмет үшін қандай құжаттар пакеті қажет - сіз тек сол жерде білесіз. Және осы пакетті жинауға барыңыз. Келесі сапарға ештеңе өзгермейді деген үмітпен. Және ол мүмкін.
Жеткілікті жылдам, бірақ қолғап бөлмесі сезіледі.
Мысалы, әртүрлі орындардағы бланкілер, кезек арқылы талондар беру жүйесі. Жалпы, 5С және Кайдзен жүйесін енгізу қажет
Рвп бойынша доктарды қабылдаумен айналысатын қызметкер, мұндай жағымсыз көрініске толы жас жігіт соңғы үстелде (22 үстел, мен қателесуім мүмкін) ең жиіркенішті қызметкер. Ол кезекте 2 сағат тұрды және 5 минут ішінде өтінішті қолмен лақтыру керек болды. Мұны жасамады, бірден басқа адамды шақырды. Менің проблемам емес, 2 сағат тұрғанын айтады. Бұл жергілікті мәлімдеме де толтырылғанымен, солай. Мен одан жиіркенішті бюрократты көрмедім. Мен келіп, сізге шағым түсіремін, өйткені мұндай жиіркенішті жұмыс және мұндай жиіркенішті көзқарас қалыпты емес және мұндай адамды мойнына апару керек
Тақырып жұмыс істемеді, әлі де түсініксіз себептер болды.дайындық паспорты емес тек жазда үйге келді дайын екендігі туралы хабарлама және мен 3 рет баруым керек еді
Бұрын жақсы ХҚКО болған, қазір үш кассадан 1 касса жұмыс істейді. Кезек үлкен, барлық зейнеткерлер мен мүгедектер мен балалары бар . Ал қайда бару керек? Кассаның жанында орындықтар да, орындықтар да қарастырылмаған. Сіз бірнеше сағат тұруыңыз керек.
Нағыз, лайықты екі!
Жақсы идея, бірақ жиі жиіркенішті іске асыру.
Қызметкерлер бар сияқты, бірақ олар бірде-бір сұраққа жауап бере алмайды. Біз өзімізге себеп таптық-біз бірінші күні ғана шықтық және әлі ештеңе білмейміз. Бірақ олар өздерін қатты ұстайтыны соншалық, бұл бірінші күн емес. Ал, бірден емес...
Карантин кезеңінде ХҚКО-ға кіру үшін кезекті алдын ала брондау қажет. Әйтпесе, рұқсат етілмейді-суда қорғау. Кезекті брондау үшін бірнеше құтқарушылар бар, олардың бірі 1414 нөміріне қоңырау шалу. Бірақ олар қазір жұмыс істемейді деп Айтады, екіншісі қалады-egov.
Алғашқы екеуі туралы Білмегендер үшін тағы бір әдіс қолайлы: ХҚКО жанында кіреберістің жанында орналасқан орындықтағы жігітке үлкен кезек келеді. Бұл онлайн кезекке тұруға көмектеседі. Ағымдағы күні ол жұмыс істемейді. Осылайша, бір сапарда мәселелерді шешу мүмкін емес. Дерлік, өйткені сіз өзіңізге қызмет көрсету аймағына кіресіз деп айтуға болады.
Бірақ бұл туралы білу үшін, Сіз орындықтағы жігітке ұзақ кезекті қорғауыңыз керек. Бұл туралы сөз жоқ.
Ал, ішінде-кім әлдеқайда көп... Жалпы, біз өз сұрақтарымызды шештік.
Қазақстандағы барлық дерлік сияқты. Әр жолы сізді сезіну "мәселелер туралы жалған ақпарат беру арқылы саналы түрде жаңылыстыруға тырысады немесе оларды негізінен ұсынбайды". Мен мемлекеттік бажды өзім төлегім келді, сондықтан операторлар да, кассирлер де кімге төлейтінін "білмейді". Жылқы комиссиясы бар касса арқылы төлеуге тура келді. Қызметтердің көп бөлігі қарапайым азаматтар арасында қиындық туғызатын және "көмекшілерге"пайда әкелетін ешқандай мүмкіндік болмайтындай етіп жасалған. Коронавирустың шектеулеріне байланысты ХҚКО - ға кіру оңай емес-сіз міндетті түрде бронь қоюыңыз керек. Мобильді қосымша арқылы функция жұмыс істемейді, электрондық үкімет порталы арқылы да операторларға қоңырау шалудың пайдасы жоқ. Кезекті тек бот жеделхаттары арқылы брондауға болады. Автотұрақ туралы ештеңе айтуға болмайды-ХҚКО-ға аяқ басқан дұрыс )
Ең көп жұмыс істейтін ХҚКО. Мұнда қандай да бір себептермен әрқашан адамдар көп, біртүрлі және өте баяу техникалық қызмет көрсету және тегіс жерде кезектер бар. Кез келген ХҚКО-да қызмет көрсете бастаған сәттен бастап Мен мұнда келмеймін. Мен бұл ХҚКО-ны ұнатпаймын.
Кәдімгі ХҚКО... Қабілетсіз қызметкерлер көп. Анықтамада үлкен кезек бар, олар бір-біріне бациллалармен дем алады. Біртүрлі орналасу. Ғимарат балабақшадан алынды. Маған үйден бару өте ыңғайсыз, дегенмен біз бұл ХҚКО-ға аудан бойынша қараймыз. Ұнамайды.
Сұмдық. Толық кошмар! Бұл ХҚКО-ның тұрғын үй секторымен тәжірибесі болды, сондықтан келушілер кірген кезде бірде - бір адам сізге жауап ретінде сәлем айтуды қажет деп санамайды (бәрі бір генералға дейін) - бұл уақыт. Екіншісі-толық қабілетсіздік, сауаттылық емес, қысқасы, тупизм толық. Олардың кінәсінен мен 2 апта бойы басқа жерден жауап іздеуге тура келді! . Әзірге Медеу ХҚКО-да жағдай түсіндірілмеді... Қысқасы, мұндай "жұмысшыларды" мұндай орындардан босату керек, бірақ, өкінішке орай, біздің елде емес (((
Бүгін мен таң қалдым. 20 минут ішінде мен куәлікті ауыстыруға арналған құжаттарды рәсімдедім. Әдетте ХҚКО-да адамдар көп, Мен бақытты немесе соншалықты нақты ұйымдастырылғанын білмеймін, жақсы адамдар.
Біздің көршілес, барлығы тез реттелген, барлық сұрақтарға тез жауап беріледі, барлық қызметтер тез жеткізіледі, соңғы уақытта олар қалай жұмыс істей бастағанын жақсы көреді.
Маған төлқұжат пен куәлікті өзгерту керек болды.
Барлығы тез өтті, қызметкерлер қол жетімді барлығы тез және кәсіби түрде түсіндірілді және қызмет етті.
Ресепшенде (ол анықтамалық) және операциялық залда қабілетсіз қызметкерлер жұмыс істейді, құжаттарды қабылдап, атап айтқанда, Асылбек Қасымбекұлы Қасымбеков оларды соңына дейін тексермей тапсырады. Содан кейін соңында сіз қажет емес нәрсені аласыз. Қандай да бір сұмдық. Қызметке өте наразы.
Барлығы автоматтандырылмаған, бірақ оның ыңғайлылығы да бар. Ең бастысы-бұрын онлайн кезекті брондау. Қызметкерлер жақсы, күлімсіреп, мүмкіндігінше көмектеседі)
Түпнұсқаны көрсету · Русский
Эдуард
10 деңгейлі қала білгірі
29 маусым 2023
ХҚКО жұмысы жолға қойылуда, барлық жерде болу уақыты қысқаруда және күтілетін құжаттар саны да аз
Біздің ХҚКО ең жақсы шығар. Немесе Мен жай ғана бақыттымын. Қызметкерлер жақсы, тек өзіне-өзі қызмет көрсету үстелінің артындағы қыздар ұнамады, бірақ олар шаршады.
Көші-қон бастығы азапталған, бірақ мұқият және өте жауапты.
Сұрақтар бірден шешіледі, бір-екі жыл бұрын "анықтамалық" үлкен кезекке тұрғаннан гөрі, тағы бірнеше адамды қосып, супер болады 🙂 екінші қабат жөндеуді қажет етеді.
ЖСН алды.
Олар РЕЗИДЕНТЕНТОВСТЕРДІ қабылдайды, таңертең жасады, кешке алып кетті.
Дайындықты телеграм-бот арқылы нақтылауға болады (мен Сайтта бір жерден таптым).
Жақсы ХҚКО, тез қызмет көрсетеді. Жұмысшыларға рахмет! Рас, менің құжаттарым уақытында жіберілмеген, бірақ бұл олардың кінәсі емес. Жалпы, мен ризамын.
Бөлме үлкен, қызметкерлер көп. Негізгі ғимараттан екі қанат, одан да көп. Қызметкерлер сауатты, сыпайы. Мүмкіндігі шектеулі қызметкерлер бар екенін, ХҚКО басшылығына бұл үшін жеке құрмет пен осындай балаларды жұмысқа қабылдағаныңызды атап өтті. Сіз кереметсіз!!!
Төлеммен және фотосуретпен бірге Құжаттарды рәсімдеу 10 минутты алды ) жақсы қызмет, барлық сұрақтарға жауаптар болды. Талондары жоқ адамдар дәл сол жерде рәсімделді