Қайырлы күн, жаңа ғимаратта цумда өте мейірімді кеңесшілер жоқ, тек үстелдің артындағы қыздар жақсы, ал терезелерде олар жай ғана дөрекі... олардың қызметі өте ұнамады....сіз сұрақ қоясыз және олар сіздің тістеріңіз арқылы жауап береді тіпті оларға оралғыңыз келмейді. Олар өз жұмыстарын мүлдем орындағысы келмейді. Бала шетелге өте жақсы қарым-қатынас жасамады. Төлқұжат күн әкелді. Туу туралы ал маған айтамыз біз білмейміз қазақстандық сіздің балаңыз немесе дерекқор жоқ, жеделдетілген жұмыс істемейді және т.б. қандай да бір тәртіпсіздік жолға қойыңыз Мен барлық коммуникацияларды сұраймын бәрі жұмыс істейтін еді.. ақыр соңында технология ғасыры.....
Қызметкер Лилия к. келушілермен өте дөрекі сөйлеседі. Ол фотоверификация қажет екенін айтты және шамдарды сөндірген кезде менің құжаттарымды қабылдамады, бірақ мен үйде кішкентай бала болғандықтан сұрадым. Мен үш сағаттан кейін келгенде, ешқандай тексеру қажет емес болып шықты. Және ол бланкті электр қуатынсыз жақсы қабылдай алды. Менің ескертуіме ол: "бәрі, бәрі, бар", - деді. Қабілетсіз, этикаға ие емес.
Тек қорқынышты. ХҚКО қызметкерлері дөрекі. Біліктілігі жоқ, жаңа төлқұжат жасауға келді, ХҚКО қызметкері менің фамилиямды қызға ауыстырғысы келді (оның басында не бар екенін білмеймін), бес минут оған басқа қызметкермен бірге төлқұжат жасағым келетінін және паспортқа қыздың атын жазудың қажеті жоқ екенін түсіндірді. Туу туралы куәлікті алуға келді, ХҚКО қызметкері оны таба алмады. Туу туралы куәлікте туған кезде берілген тегі, ал ол күйеуінің тегін іздеді, өйткені қазір менің күйеуімнің тегі бар