Кассада жақсы сүйкімді қыз.
Балалар шығарылымда өз мониторында тапсырыстың дайын екенін басады, сіз беруге келесіз, ол тіпті бармады. Осыған байланысты шығарылымның жанында жиналып, тапсырысын күтуде. Неліктен мұны істеу керек?
Сәлеметсіз бе мен қол жеткізгім келді бастықтар
Біз бәріміз отбасымызбен кіргіміз келді өткір қанаттар сатып алу үшін бізге кассир тек қолма қол ақшамен төлеуді айтты ал бізде төлем карточка немесе кюар арқылы болды бізге терминал арқылы тапсырыс беруді бұйырды бірақ төлем картамен қабылданбайды ал кюар жұмыс істемейді өйткені терминал қалыңдықта орналасқан қабырғалар төбелер қалың біз 35-40 минутты жоғалттық содан кейін ғана қолма қол ақша алуға тура келді касса арқылы тапсырыс беріңіз сымсыз дәлдікті орнатудың немқұрайлылығы туралы ешкім түсінбеді немесе сіз кірген кезде терминалды орната аласыз
Мекеме сағат 10:00-де ашылады. Бірақ қалай бір жауап бермеңіз: - " барлық қызметкерлер әлі келген жоқ, ас үй жұмыс істемейді. 30-40 минут күтіңіз."
11-де ашу оңай емес пе, барлық қызметкерлер осы уақытқа дейін келеді. Иә, тапсырысты алу мүмкіндігі болған кезде де, тауықтың сырты қуырылған және іші шикі болуы өте жиі кездеседі. Дәл осы нүкте фаст фуд желісінде CFS жиіркенішті
Қызмет өте қорқынышты, Тапсырыс 3 сағат 40 монета бермеді. 3 курьер ауыстырылды. Қызмет көрсету персоналы адамдармен жұмыс істей алмайды, сөзбе-сөз мағынада дөрекі түрде жіберіледі . Сайт арқылы тапсырыс беріңіз kfc.kz мен ұсынбаймын, мен көп уақыт пен жүйкені жоғалттым. Қанаттар суық әкелді, Мен ғана емес, курьерлер де зардап шекті, жүйке жасушалары қалпына келмейді.
Жақсы мейрамхана, адамдар көп емес, тез дайындалады, Fast food мекемесінің форматына сәйкес келеді.
Басқа kfc мен салыстырғанда салыстырмалы түрде жаңа жөндеу жұмыстары бар
Кейбір нүктелермен салыстырғанда дәмді, кең, таңқаларлық таза. Бірақ олар ұзақ уақыт қызмет етті. Қызметкерлердің жетіспеушілігі байқалды, тігілді..
менің ұпайым 10 дан 6
Қызметкерлер әрдайым сыпайы бола бермейді, олар күннің соңында шаршаған сияқты. Бірақ жауапты (олар жазу үшін парақшалар берді). Жағдай қазірдің өзінде шаршады. Ұзақ уақыт бойы жаңартылмады.
Артықшылықтардың кезегі жоқ.
Жылдам және әдеттегідей өз стилінде. Біраз бұрын қызметкерлерді клиенттермен қарым-қатынас жасау және қызмет көрсету жылдамдығы бойынша оқыту дәл осы сәтте керемет болады! Жарайсыңдар 5 С +
Қорқынышты! Барлығы өте өткір! Бүкіл тіл күйіп кетті! Келесі күні дәрігерде!! Осы ас үйден кейін іш ауырды!! Кезек шыдай алмайды! Олар ұзақ уақыт пісіреді!! Ал қызметкерлер дөрекі..... Біз кейінірек балмұздақ сұрадық! Жоқ, олар бірден, тамақпен және балмұздақпен бірге!! Қызметкерлер ештеңе түсінбейді! Өтінемін, тезірек пісіріңіз! Кейде сіздің құрылғыңыз қайда сіздің тапсырыс нөміріңіз бұзылған!! Тазалаушылар дерлік жұмыс істемейді! Мен мүлдем кеңес бермеймін!